Страница 12 от 41

D-CAT двигатели - DPF филтър - проблеми,решения и премахване

Публикувано на: 14 Апр 2017 17:49
от memorex
Да не е нещо с турбината или датчика за надува?Тази турбина между другото с водно охлаждане ли е?

D-CAT двигатели - DPF филтър - проблеми,решения и премахване

Публикувано на: 15 Апр 2017 14:34
от steich
Добре де, изключи я тази 5-та дюза от буксата и сложи едно съпротивление 10 ohm / 5W и покарай така едни 400-500 км и виж дали ще пуши пак така.

D-CAT двигатели - DPF филтър - проблеми,решения и премахване

Публикувано на: 17 Апр 2017 10:37
от Yosko6902
В момента съм така , точно след около 500 км каране с изключена дюза си влиза в авариен режим колата .

D-CAT двигатели - DPF филтър - проблеми,решения и премахване

Публикувано на: 17 Апр 2017 17:37
от steich
... и последно пуши с изключена 5-та дюза или не ?

D-CAT двигатели - DPF филтър - проблеми,решения и премахване

Публикувано на: 18 Апр 2017 07:30
от Yosko6902
С изключена дюза не пуши изобщо и си върви перфектно.

D-CAT двигатели - DPF филтър - проблеми,решения и премахване

Публикувано на: 18 Апр 2017 17:49
от troble
Yosko6902 написа: Малко ъпдейт по моя проблем с пушенето . От както го установих , както написах вече смених тая тъпа 5-та дюза , смених тоя диференциален датчик заедно със двете игли които мерят въздуха температурата във дпф филтъра, правих няколко диагностики , продухвах разни тръбички и какво ли не . Чистих ЕГР, дебитормер, преинсталираха ми софтуера в Тойота. И в крайна сметка едно голямо нищо. Колата си пуши и не се трае . Купих я защото исках да пътувам с нея по Европа и не ми се искаше да махам ДПФ веднага защото знам че глобите са много сериозни ако те барнат да караш там . Понеже съм леко в безизходица, празен портфейл ( всички тия неща които съм написал ми струваха близо 2000 лв) и изхабени нерви смятам да го сваля тоя ДПФ . НА последната диагностика в ТМ ауто показваше че всичко е в норми освен 5-тата дюза . Нея я смених я то 2 пъти . От там ми казаха за съжаление че нито може тая дюза да се тества нито да се рециклира така че е на късмет . Но щом пръскала за регенерацията значи работи . И все пак явно пропускам нещо . Ако има някой който си е патил от такъв проблем моля ви казвайте как сте го решили .

Да не би DPF филтъра да е без съдържанието вътре в смисъл да е изтърбушен?
На каква цена намерихте датчика за диференциално налягане?

D-CAT двигатели - DPF филтър - проблеми,решения и премахване

Публикувано на: 18 Апр 2017 19:43
от steich
Тогава филтъра просто си е запушен и влиза често в регенерации ... щом пуши често.

D-CAT двигатели - DPF филтър - проблеми,решения и премахване

Публикувано на: 19 Апр 2017 07:32
от Yosko6902
troble написа:....На каква цена намерихте датчика за диференциално налягане?
450 лв датчика , заедно със двете игли които мерят температурата.
 ! Съобщение от: slowtraveler
Моля ползвайте по-лаконични цитати.

D-CAT двигатели - DPF филтър - проблеми,решения и премахване

Публикувано на: 19 Апр 2017 09:23
от slowtraveler
Според мен подхода не е съвсем правилен - тук даваме идеи кое да се провери, а не предложения директно да се сменя...
Да, ако е евтина част - по-лесно е да си вземеш такава за проба и да я смениш...
Но когато въпроса е за скъпи части, според мен първо трябва да се провери детайлно дали всички 'външни белези', измервания, параметри и т.н. са в допустимите граници, и чак тогава да се хвърляш с парите...

D-CAT двигатели - DPF филтър - проблеми,решения и премахване

Публикувано на: 19 Апр 2017 09:47
от Yosko6902
Да така е съгласен съм с теб . Аз направих грешката да се доверя на един майстор и неговото незнам до колко компетентно мнение . Все пак колата я карах 2 пъти в ТМ ауто за диагностика и тя показа че абсолютно всичко е в норми освен 5-тата дюза . Както каза я смених с две различни. Тука е момента да попитам следното : двете дюзи които купих са 2-ра употреба . Едната от аурис 2007 , другата от авенсис 2008 г . Номерата на дюзите които купих се различават от номера на моята която е уж прецакана. Също така и разпръсквача на моята дюза е с 2 дупки а тези които купих са с по 1 дупка . Предполагам че това може да има някакво значение.Знаете ли дали след монтажа на тази дюза тя трябва да се обучава или нещо подобно . В тойота бяха много учтиви да ми "подшушнат" да го свалям ДПФ И да не се занимавам с глупости. Аз искам в крайна сметка да си реша проблема, защото 2 месеца вече тая кола я разкарвам като панаирджийска мечка по сервизи , вместо да и се кефя и да си я карам .

D-CAT двигатели - DPF филтър - проблеми,решения и премахване

Публикувано на: 27 Апр 2017 00:27
от DCAT
Странното е че всички d cat пушат , а колкото и опити да са правени да се овладее тоя пушек без премахване на dpf физически и софтуерно не се получава , най -добре е да го махнеш филтъра за твърди частици , така ще спестиш много разходи на принципа проба грешка на разни "майстори". Малко хора разбират от тези двигатели защото са доста екзотични и трудни за поддръжка след като минат 100к .Цените на частите са сериозни все едно караш много висок клас автомобил , и всъщност автомобила е от новото поколение , които имат душа до изтичане на гаранцията . Конкретно първия Аурис d cat е с доста заболявания вродени , двигателя е страхотен , но комбинацията в този автомобил с пиезо дюзи и нашите горива е ужас , скоростната кутия е много слаба и капризна на масло , двигателя също ,харченето на масло по скоро зависи от самото масло а не от проблем по мотора. ЕГР се запушва лесно и бързо.
Страхотна кола мноого ми допада с тея 400 nm , но мноого тегава за издръжка. карам я с удоволствие но в момента е пак в сервиз и то не с един пробем да я излекувам и ще пиша каква е била болката и тоя път .

D-CAT двигатели - DPF филтър - проблеми,решения и премахване

Публикувано на: 04 Май 2017 00:56
от Toyota Yarispz
Мойта досега не съм я забелязал да пуши!

D-CAT двигатели - DPF филтър - проблеми,решения и премахване

Публикувано на: 04 Май 2017 08:18
от slowtraveler
Не знам какво точно имат предвид колегите - понякога от ауспуха излиза конденз/пари, които са бели на цвят и не са толкова свързани с DPF - така пушат и доста автомобили без DPF...

D-CAT двигатели - DPF филтър - проблеми,решения и премахване

Публикувано на: 04 Май 2017 18:10
от Iliyа Damyanov
Подкрепям горната теория за конденза. Получавам пушене от време на време но само през студения сезон като карам предимно на къси разстояния. Но допълвам , че косвено DPF помага за образуването на конденз по простата причина , че е допълнителна точка която охлажда изгорелите газове.

D-CAT двигатели - DPF филтър - проблеми,решения и премахване

Публикувано на: 04 Май 2017 18:28
от slowtraveler
Да, затова съм съгласен, но конденза в никакъв случай не се нуждае от 'ремонт' tooth.gif