Страница 2 от 4

Re: Демпфер RAV4 2.2 D4D 136HP 2006 ~200к км

Публикувано на: 20 Мар 2015 17:35
от donbalon
Здравейте,
По поставения от мен проблем набрах малко информация от други форуми.
Мнение 1 - "Някои сервизи сменялинякаккъв гумен лагер, други някакъв видоизменен лагер, който е шумоизолиран с пенообразен пълнеж."
Мнение 2 - "След смяна на окачването/укрепването на скоростната кутия проблема е отстранен"
Някой от Вас чувал ли е за такова нещо?

Re: Демпфер RAV4 2.2 D4D 136HP 2006 ~200к км

Публикувано на: 20 Мар 2015 19:56
от iovkito
Дай линкове към тези форуми да почетем и ние.

Re: Демпфер RAV4 2.2 D4D 136HP 2006 ~200к км

Публикувано на: 23 Мар 2015 08:54
от donbalon

Re: Демпфер RAV4 2.2 D4D 136HP 2006 ~200к км

Публикувано на: 23 Мар 2015 12:02
от memorex
Ами той същия човек от посочения форум е тук.И ника му е същия ако не се бъркам само чичкото от аватара има по-големи зъби

Re: Демпфер RAV4 2.2 D4D 136HP 2006 ~200к км

Публикувано на: 25 Мар 2015 18:23
от ЦЕНЗ
memorex написа:Ами той същия човек от посочения форум е тук.И ника му е същия ако не се бъркам само чичкото от аватара има по-големи зъби
Преди 2 месеца смених демферен маховик със съединителя на РАВ -втората генерация. Сменят се и двете, ако маховикът е повреден.Отделно маховикът бе 1700 лева , но с комплект съединител го намерих за 1500. Смяната бе 500 лева.
Сериозна повреда.
....

Re: Демпфер RAV4 2.2 D4D 136HP 2006 ~200к км

Публикувано на: 01 Апр 2015 11:15
от Me4oKyX
ЦЕНЗ - добре са те друснали, при положение, че едномасовия комплект е има-няма 700лв ...... :thumbsup:

Re: Демпфер RAV4 2.2 D4D 136HP 2006 ~200к км

Публикувано на: 01 Апр 2015 11:57
от Bass_Man
Смяната 500лв? Сериозна работа!

Re: Демпфер RAV4 2.2 D4D 136HP 2006 ~200к км

Публикувано на: 01 Апр 2015 12:40
от Me4oKyX
Сериозна повреда - сериозна пара взимат хората .....

Re: Демпфер RAV4 2.2 D4D 136HP 2006 ~200к км

Публикувано на: 12 Апр 2015 19:24
от jim_beam
donbalon написа:Здравейте,
По поставения от мен проблем набрах малко информация от други форуми.
Мнение 1 - "Някои сервизи сменялинякаккъв гумен лагер, други някакъв видоизменен лагер, който е шумоизолиран с пенообразен пълнеж."
Мнение 2 - "След смяна на окачването/укрепването на скоростната кутия проблема е отстранен"
Някой от Вас чувал ли е за такова нещо?
tooth.gif tooth.gif tooth.gif

колега,ето ме и мен.
да уточним проблема,говорим за мелещ шум на празен ход,който изчезва при натискане на съединителя.твоята кола е същата генерация и е възможно да е в същото състояние техниката,ако не е правена тая интервенция.обаче не си спомням да е имало чукане при мен.можеш все пак да го пробваш,ако се оправи ще е по-малкото зло!
за беда състоянието на маховика не може да се определи на око,само при видимо счупени пружини.като че ли не съм чувал още за дефектирал такъв на рав,но кой знае...
успех и дано минеш по-тънко!

Re: Демпфер RAV4 2.2 D4D 136HP 2006 ~200к км

Публикувано на: 02 Май 2015 18:05
от donbalon
Става въпрос за мелещ шум при работа на празен ход, който изчезва при натискане на съединителя. Разликата в звука Преди и след натискане на съединителя е по - осезателна при загрят двигател.

Re: Демпфер RAV4 2.2 D4D 136HP 2006 ~200к км

Публикувано на: 02 Май 2015 18:39
от jim_beam
точно това бяха симптомите.отиваш в тойота и ги питаш за тая джаджа,която се закрепва на самата ск.кутия и предотвратява предаването на вибрации и шумове оттам към купето.

Re: Демпфер RAV4 2.2 D4D 136HP 2006 ~200к км

Публикувано на: 03 Май 2015 08:35
от petar tc.
При тези симптоми има ли вероятност да са лагерите на първичен вал?

Re: Демпфер RAV4 2.2 D4D 136HP 2006 ~200к км

Публикувано на: 03 Май 2015 09:21
от iovkito
Може. Механника го е написал в една друга тема.

Re: Демпфер RAV4 2.2 D4D 136HP 2006 ~200к км

Публикувано на: 03 Май 2015 10:48
от petar tc.
Съвет от мен.Намери читав майстор и тогава се набутвай с демпфер.Аз карах с такъв шум 45 000км.

Re: Демпфер RAV4 2.2 D4D 136HP 2006 ~200к км

Публикувано на: 03 Май 2015 11:17
от jim_beam
ами неговата кола е карана така 200к,просто като са им казали от тойота,че това е нормален шум и са се примирили.но факт е,че след подмяната на това захващане изчезва.ако разбира се става въпрос за същия конструктивен феномен.моята кола беше още нова и го имаше,какво рискува да го пробва,ако не е да търси майстори вече.