Страница 3 от 11

Re: Toyota Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене - РЕШЕН -

Публикувано на: 14 Дек 2015 23:01
от iovkito
Паленето е пряко свързано с оборотите , които прави стартерът.

Re: Toyota Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене - РЕШЕН -

Публикувано на: 15 Дек 2015 06:42
от Орлин Върбанов
Мисля че има общо с акумулатора, но аз след като смених сцв клапана не съм имал повече проблеми. Акумулатора ми на пет години 72 амперчаса и е еас ( турски) някой знае ли по принцип 2.0 д4д за какъв акумулатор е, защото този мисля че и е малък

Re: Toyota Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене - РЕШЕН -

Публикувано на: 15 Дек 2015 09:47
от veso_hds
Орлин Върбанов написа: ....някой знае ли по принцип 2.0 д4д за какъв акумулатор е, защото този мисля че и е малък
Най-добре е между 80 и 100 ач.Ако имаш време може да се поразровиш из официалните сайтове на производителите на акумулатори и там ще видиш какво препоръчват за твоята кола.

Re: Toyota Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене - РЕШЕН -

Публикувано на: 15 Дек 2015 17:39
от flammen
по каталог излезе 77Ач. Но Весо е прав, има къде да влезе и по - голям. Аз лично взех такъв и се наложи да подложа отдолу, защото е нормалния вариант, а трябваше да е азиатски. Но bosch S5 нямат такива изгъзици, а акумулатора ми беше на бясна промоция.

Re: Toyota Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене - РЕШЕН -

Публикувано на: 15 Дек 2015 19:00
от memorex
S4 JIS 85Ah ще свърши добра работа.

Re: Toyota Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене - РЕШЕН -

Публикувано на: 15 Дек 2015 19:41
от Орлин Върбанов
Ок благодаря 85 ще е

Re: Toyota Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене - РЕШЕН -

Публикувано на: 16 Дек 2015 08:04
от slowtraveler
Да, прави сте, че е хубаво - 'колкото повече, толкова повече'....
Ама това със 100Ач ми се струва малко пресилено - в края на краищата дори при мен с трилитров дизел, и огромни консуматори (и 200А генератор boxed.gif ) акумулатора е 95Ач (вярно - АГМ, ама то е заради това, че акумулатора е в купето)...
Според мен 75-85 ще напълно достатъчен за този двигател...
(на кашкая, вярно бензинка ама 2.0, оригиналния акумулатор бе 52Ач, и си издържа 6г без проблем)...

А относно 'специалистите' във фирмите за акумулатори мисля бях споменал - за дъртото Добло 1.3Д официални представители на БОШ искаха да ми продадат AGM за почти 300лв.. Всякакви опити да ги убедя, че оригиналния акумулатор не е AGM (и той май бе 50Ач)и няма нужда да е AGM (няма старт/стоп и т.н.)...
На желанието ми да купя 63Ач S5+ отговориха, че ако не взема S6 AGM няма да ми важи гаранцията за акумулатора, щото видиш ли за Доблото си трябвало S6 по някакъв техен каталог (явно сгрешен)...
Разговора приключи с любезна майна от моя страна...

Re: Toyota Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене - РЕШЕН -

Публикувано на: 16 Дек 2015 11:10
от dekata
Наистина не трябва да се прекалява,защото е много вероятно този голям акумулатор да не бъде зареждан достатъчно.Все пак всичко е свързано.А каталозите на различните фирми доста се разминават.На старата ми Фелиция 1,9 и дават 62 ампера,а в един магазин по техен каталог ми предлагат 74.По същият начин отказват гаранция за по-малък.Отидох при друг търговец и първоначално и той тръгна с -"Този е малък за твоята кола,но ще проверя в каталога",но в неговият каталог действително даваха 62 ампера.И той се изненада,но си ми даде гаранция.

Re: Toyota Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене - РЕШЕН -

Публикувано на: 16 Дек 2015 16:01
от todor87
ah.jpg
ah.jpg (164.18 KiB) Преглеждано 3183 пъти

Re: Toyota Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене - РЕШЕН -

Публикувано на: 16 Дек 2015 16:14
от Орлин Върбанов
Егати 64 ah щом са достатъчни със 72 ще мина и този път

Re: Toyota Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене - РЕШЕН -

Публикувано на: 16 Дек 2015 18:08
от flammen
Е как няма да стане. Моя стария акумулатор като го замерваха изкарваше 200А стартов ток и пак завърташе двигателя.

Re: Toyota Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене - РЕШЕН -

Публикувано на: 19 Дек 2015 19:16
от Kiki
dekata написа:Наистина не трябва да се прекалява,защото е много вероятно този голям акумулатор да не бъде зареждан достатъчно.Все пак всичко е свързано.А каталозите на различните фирми доста се разминават.На старата ми Фелиция 1,9 и дават 62 ампера,а в един магазин по техен каталог ми предлагат 74.По същият начин отказват гаранция за по-малък.Отидох при друг търговец и първоначално и той тръгна с -"Този е малък за твоята кола,но ще проверя в каталога",но в неговият каталог действително даваха 62 ампера.И той се изненада,но си ми даде гаранция.
Няма нищо страшно да се кара с по-голям акумулатор.
Аз карам от 5 год. с акумулатор 100 Ah вместо 72 Ah и нищо му няма. Нито съм го зареждал, нито съм имал ядове с него.

Re: Toyota Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене - РЕШЕН -

Публикувано на: 19 Дек 2015 19:38
от slowtraveler
Няма как да се получи проблем с недозареждането на по-голям акумулатор при изправна електрическа система...
Помислете - зарядния ток обикновено е около 10% от капацитета... Т.е. при 50Ач е 3-5А... При 100Ач е 7-10А...
Което при алтернатор например 100А е само около 10% от общия ток, който може да подаде алтернатора...
Но за мен е безсмислено да се скача на много по-голям акумулатор...

Re: Toyota Auris 2.0 D4D 2008 трудно палене на студен двигат

Публикувано на: 29 Дек 2015 18:42
от arti
Akima написа:Добро утро.

Магическите букви са SCV - има доста изписано по-горе и няма да се повтарям - не е "фън шуй".

Побългаряването вземете го махнете - не,че не сте на прав път,но просто това не е казармен джуган.

Успех. :thumbsup:

П.С.Какво нещо са модерните смартфони - хората вече си пускат темите директно от колата на паркинга.
Провериха SCV клапан-а и установиха че работи идеално ....

Re: Toyota Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене - РЕШЕН -

Публикувано на: 29 Дек 2015 19:06
от arti
има ли опасност да е от липса на компресия ... или да сменя бензиностанцията (ако има шанс да е от горивото, до сега съм зареждал от Ромпетрол) .... незнам вече ....