Страница 2 от 2

Re: Стържене при превключване - Corolla Verso Е121 2.0 D4D 2

Публикувано на: 11 Дек 2015 12:41
от Verso05
Здравейте отново.
Малко инфо за заинтересованите.

След консултации с официален сервиз на Тойота и други специалисти реших да направя рекламация на твърдия съединител, да го върна и да сложа демферен.
Признаха ми рекламацията и взех демферен.
Резултат - усещането при новия съединител е малко по-различно, по-мек педал, по-слаби вибрации на педала, зацепва ниско и малко по-рязко, но е добре.
За съжаление стърженето по хода на педала само намаля, но не изчезна напълно.
Установих, че се усеща най-лесно на място, на свободна, при форсиране (при по-високи обороти) и натискане и отпускане плавно на съединителя.

На какво може да се дължи това пристъргване (хрущене) по хода от педала до съединителя, което да се засилва и влияе от оборотите дори и на свободна скорост?

"Когато смени помпите промени ли се усилието при натискане на съединителя????" - никаква промяна нямаше след смяна на помпите.

Поздрави

Re: Стържене при превключване - Corolla Verso Е121 2.0 D4D 2

Публикувано на: 11 Дек 2015 14:21
от geniya
Сега всички "специалисти" които казват, че трябва да се слага демпферен съединител ще започнат:"Ами може да са ти сложили несполучлив, менте е и т.н."Ако беше сложил съединител в ТМ Ауто, нямаше да е така и т.н.Чакам да им прочета мненията, че ми е много интересно каква ще им я теорията сега, защо не се е махнало стърженето.Ще се окаже, че замяната с твърд комплект заместител не е толкова страшна!

Re: Стържене при превключване - Corolla Verso Е121 2.0 D4D 2

Публикувано на: 11 Дек 2015 20:22
от iovkito
Всеки , който е виждал твърд и демпферен маховик , знае каква е разликата между тях и защо не трябва да се слага твърд. Не виждам какъв смисъл има да се пести точно от съединител , при положение , че колата се ползва много. Моят вече гони 260 000 , ще изкара със сигурност около 350 000.

Re: Стържене при превключване - Corolla Verso Е121 2.0 D4D 2

Публикувано на: 12 Дек 2015 12:42
от geniya
Разбира се, че има огромна разлика в конструкцията между твърд и демпферен маховик, както и във феродовия диск.Дълготрайността и добрата служба на един съединител зависи преди всичко от задкормилното устройство.Нека автомобила да го кара младеж на 18г. и почти винаги да тръгва с пилене на гуми, демпферния маховик няма да изкара дълго нали, ако пък е заменен с твърд маховик вероятността от дефектиране на кутията става в пъти по-голяма.Същия маховик било твърд заменил демпферен при нормално каране с плавен старт на улегнал вече ползвател сигурно ще изкара 350000км може и повече.Хайде някой да ми обясни дали едни 32N*m в повече са проблем съединителя да е твърд, а не демпеферен.

Пример: 1,9tdi 90к.с. 202N*m e с ТВЪРД съединител от завода.
1,9tdi 110к.с. 235N*m e с ДЕМПФЕРЕН съединител от завода.

Има хиляди сменени твърди комплекти заместители на 110к.с. и не съм чул някой да се оплакал, че има проблем.Ако се е появил проблем това не е в следствие на замяната с твърд съединител.Една кола в днешните времена трябва да изкара гаранцията 5год., след което поддръжката и трябва да се достатъчно скъпа да се издържат производителите на части и оторизираните сервизи.Което е световна практика при ВСИЧКИ ПРОИЗВОДИТЕЛИ.