Re: Стържене при превключване - Corolla Verso Е121 2.0 D4D 2
Публикувано на: 11 Дек 2015 12:41
Здравейте отново.
Малко инфо за заинтересованите.
След консултации с официален сервиз на Тойота и други специалисти реших да направя рекламация на твърдия съединител, да го върна и да сложа демферен.
Признаха ми рекламацията и взех демферен.
Резултат - усещането при новия съединител е малко по-различно, по-мек педал, по-слаби вибрации на педала, зацепва ниско и малко по-рязко, но е добре.
За съжаление стърженето по хода на педала само намаля, но не изчезна напълно.
Установих, че се усеща най-лесно на място, на свободна, при форсиране (при по-високи обороти) и натискане и отпускане плавно на съединителя.
На какво може да се дължи това пристъргване (хрущене) по хода от педала до съединителя, което да се засилва и влияе от оборотите дори и на свободна скорост?
"Когато смени помпите промени ли се усилието при натискане на съединителя????" - никаква промяна нямаше след смяна на помпите.
Поздрави
Малко инфо за заинтересованите.
След консултации с официален сервиз на Тойота и други специалисти реших да направя рекламация на твърдия съединител, да го върна и да сложа демферен.
Признаха ми рекламацията и взех демферен.
Резултат - усещането при новия съединител е малко по-различно, по-мек педал, по-слаби вибрации на педала, зацепва ниско и малко по-рязко, но е добре.
За съжаление стърженето по хода на педала само намаля, но не изчезна напълно.
Установих, че се усеща най-лесно на място, на свободна, при форсиране (при по-високи обороти) и натискане и отпускане плавно на съединителя.
На какво може да се дължи това пристъргване (хрущене) по хода от педала до съединителя, което да се засилва и влияе от оборотите дори и на свободна скорост?
"Когато смени помпите промени ли се усилието при натискане на съединителя????" - никаква промяна нямаше след смяна на помпите.
Поздрави