Yaris XP10 1.0 1SZ-FE VVTi 69HP 2002 - теч от семеринг на дясната полуоска ?
Публикувано на: 07 Юли 2016 12:52
Здравейте.
Колата е Yaris XP10 1.0 1SZ-FE VVTi 69HP 2002.
Колеги имал ли е някой проблем със семеринга на дясната полуоска, която предпазва теча на масло от скоростната кутия?
Купих колата в началото на май - нов внос.
След около 20 дни забелязах петна от масло, до тогава редовно обръщах внимание дали има подобни признаци - нямаше такива.Оказа се че теча е от семеринга на полуоската. Сменям го за втори път.
Първия път ми предложиха семеринг, който струваше 10 лв. и бил японски, но опаковката представляваше найлоново пликче с надпис и номер на него.
След 5-6 дни прокапа.Пак го смених, но този път смених майстора и сложихме Corteco.Двайдесет дни всичко беше наред до днес, когато забелязах отново малко петно под колата - по всяка вероятност отново от семеринга.
От Пловдив съм и от понеделник съм на море в Созопол, като до днес,четвърти ден всеки ден проверявах дали е сухо под колата, всичко беше ок до днес на обед когато забелязах петното.
Колата не е мърдала от пристигането ми.Ще съм благодарен, ако някой ме успокой дали мога да се прибера в Пловдив без проблеми,разстояние 280 км и дали проблемът е от качеството на семерингите или теории от рода на "луфт в полуоската", или смяна на съединител.
Няма никакви вибрации и проблеми при движение на автомобила независимо от скоростта.
Прибирам се в събота, да тръгвам или да търся "морски" майстор.
Като се върна пак ли да го сменям, вече не знам какво да правя?
Каква марка да избера този път?
Благодаря ви.
Колата е Yaris XP10 1.0 1SZ-FE VVTi 69HP 2002.
Колеги имал ли е някой проблем със семеринга на дясната полуоска, която предпазва теча на масло от скоростната кутия?
Купих колата в началото на май - нов внос.
След около 20 дни забелязах петна от масло, до тогава редовно обръщах внимание дали има подобни признаци - нямаше такива.Оказа се че теча е от семеринга на полуоската. Сменям го за втори път.
Първия път ми предложиха семеринг, който струваше 10 лв. и бил японски, но опаковката представляваше найлоново пликче с надпис и номер на него.
След 5-6 дни прокапа.Пак го смених, но този път смених майстора и сложихме Corteco.Двайдесет дни всичко беше наред до днес, когато забелязах отново малко петно под колата - по всяка вероятност отново от семеринга.
От Пловдив съм и от понеделник съм на море в Созопол, като до днес,четвърти ден всеки ден проверявах дали е сухо под колата, всичко беше ок до днес на обед когато забелязах петното.
Колата не е мърдала от пристигането ми.Ще съм благодарен, ако някой ме успокой дали мога да се прибера в Пловдив без проблеми,разстояние 280 км и дали проблемът е от качеството на семерингите или теории от рода на "луфт в полуоската", или смяна на съединител.
Няма никакви вибрации и проблеми при движение на автомобила независимо от скоростта.
Прибирам се в събота, да тръгвам или да търся "морски" майстор.
Като се върна пак ли да го сменям, вече не знам какво да правя?
Каква марка да избера този път?
Благодаря ви.