проблем при запалване
проблем при запалване
Дано си си решил проблема трайно. Но от написаното по-горе си мисля, че може би си избързал с покупката на дюзи защото:
Винаги на диагностика отклонение дават поне две дюзи дори да има само една проблемна. Това е така, защото ЕКУ-то гледа да компенсира влошената работа на проблемната дюза с следващата по реда на запалване ( 1-3-4-2 ) за да има стабилна работа като цяло на мотора. В твоя случай вероятно 4-ти е бил +2.5 , а 2-ри -2.5 ( само предполагам). Тези стойности при теб обаче може да са излизали от загубата на компресия от издуханите дифтунги, а не от проблем с дюза(ите). Затова според мен е грешно да се купуват нови дюзи преди да си проверил старите и да си сигурен, че са дефектирали. Много добре, че сте почистили колектора. А СЦВ-то на 2,0 и 2,2 Тойота вече може спокойно да го пишат като консуматив за смяна през 100-150к.
Винаги на диагностика отклонение дават поне две дюзи дори да има само една проблемна. Това е така, защото ЕКУ-то гледа да компенсира влошената работа на проблемната дюза с следващата по реда на запалване ( 1-3-4-2 ) за да има стабилна работа като цяло на мотора. В твоя случай вероятно 4-ти е бил +2.5 , а 2-ри -2.5 ( само предполагам). Тези стойности при теб обаче може да са излизали от загубата на компресия от издуханите дифтунги, а не от проблем с дюза(ите). Затова според мен е грешно да се купуват нови дюзи преди да си проверил старите и да си сигурен, че са дефектирали. Много добре, че сте почистили колектора. А СЦВ-то на 2,0 и 2,2 Тойота вече може спокойно да го пишат като консуматив за смяна през 100-150к.
Auris 2.0 d-4d SOL 1AD-FTV 2009 - бивша
Skoda Superb Combi 2.0 TSI DSG 2016 - настояща
Nissan Pulsar 1.6 DIG-T 2016 - настояща
Skoda Superb Combi 2.0 TSI DSG 2016 - настояща
Nissan Pulsar 1.6 DIG-T 2016 - настояща
- iovkito
- Мнения: 2841
- Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 10 пъти
- Получена благодарност: 57 пъти
проблем при запалване
Чак пък консуматив. Моя го смених , а му нямаше нищо , на 265 000 км .
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
проблем при запалване
То и на моя му "нямаше нищо" (работеше си) ама графиката друго показа:
стар нов
Auris 2.0 d-4d SOL 1AD-FTV 2009 - бивша
Skoda Superb Combi 2.0 TSI DSG 2016 - настояща
Nissan Pulsar 1.6 DIG-T 2016 - настояща
Skoda Superb Combi 2.0 TSI DSG 2016 - настояща
Nissan Pulsar 1.6 DIG-T 2016 - настояща
проблем при запалване
Колеги мога да кажа вече със сигурност, че инициализацията при мен помогна. Не знам до кога но за момента всичко е ОК. Сутринта при температура -8 градуса запали без да се замисли.
Toyota Avensis T25 2.2D4D
проблем при запалване
Като спре да помага поне е ясно. SCV клапан
Auris 2.0 d-4d SOL 1AD-FTV 2009 - бивша
Skoda Superb Combi 2.0 TSI DSG 2016 - настояща
Nissan Pulsar 1.6 DIG-T 2016 - настояща
Skoda Superb Combi 2.0 TSI DSG 2016 - настояща
Nissan Pulsar 1.6 DIG-T 2016 - настояща
проблем при запалване
Да драсна още някой ред по темата. Инициализацията помогна за около 3-4 седмици. След това нещата почнаха леко по леко да се връщат по старо му, но поне това е сигнал (като чета мненията тук) че е за смяна SCV клапана. Не съм го сменял още, но вече се оглеждам в тази посока. Междувременно направих пак инициализация и съответно колата почна пак да пали сутрин без проблем (за известно време), с изключение на събота сутринта, когато в Перник беше -21 градуса и се наложи да въртя на стартера 15 - 20 секунди преди да запали, но предполагам че се дължи пак на SCV клапана. Все пак инициализацията му помага временно, но не го "лекува" на 100%.
Toyota Avensis T25 2.2D4D
проблем при запалване
Само да попитам todor87, и NEUSPEED, , когато говорим за DLC3 става въпрос за OBDII буксата?
Model: Toyota Avensis; Build Date: 08/2005; Body: WG WAGON
Engine: 2ADFTV 2200CC DIESEL TURBO; Fuel system: DCR DIESEL COMMON RAIL INJECTION SYSTEM
Transimission MTM MANUAL TRANSMISSION
Engine: 2ADFTV 2200CC DIESEL TURBO; Fuel system: DCR DIESEL COMMON RAIL INJECTION SYSTEM
Transimission MTM MANUAL TRANSMISSION
проблем при запалване
Да попитам ако може за инициализацията нещо с превода се бъркам при загрят двигател ли се прави или след това трябва да се стигнат параметрите които са описани
Corolla verso 2.2 d4d
проблем при запалване
Как точно да разчитам графиките на SCV клапана отгоре? Със стария клапан налягането на горивото е 59000, а с новия 37000, тоест дефектиралия клапан води до повишено налягане - това ли е?
А как точно се стига до проверка на SCV клапана в Techstream и трябва ли да се изфорсирва двигателя или не по време на теста?
А как точно се стига до проверка на SCV клапана в Techstream и трябва ли да се изфорсирва двигателя или не по време на теста?
Toyota Corolla Verso - 2.2 D4D (136hp) 2AD-FTV
проблем при запалване
Да за OBD II буксата става въпрос.
След като направиш инициализацията, трябва да оставиш двигателя да достигне температура 60 градуса поне, БЕЗ ДА ГО ФОРСИРАШ, и така да поработи минимум една минута.
Toyota Avensis T25 2.2D4D
проблем при запалване
Така и направих снощти инициализацията и тази сутрин запали при -8 от раз . Само да видим до кога ще е
Corolla verso 2.2 d4d
-
- Мнения: 35
- Регистриран на: 23 Окт 2015 16:27
- Местоположение: Бяла.Област Русе
проблем при запалване
Може да си "поправите" горивото с малко метанол.На -12 колата запали с колебание.Вчера сложих около 50мл.в студената нафта (нямах повече) и запалих мотора за да изгори горивото по пътя си докато почне да гори вече дозираната нафта с метанол.За да съм сигурен оставих колата да работи 15 мин.Днес към 8ч.при -16 колата запали със много леко колебание.Резервоара ми е пълен и мисля,че 100-150мл на пълен е достатъчно.Метанола се продава от фирмите занимаващи се с хладилна техника.Не вземайте от аптеките етилов спирт защото в него има вода независимо от процентите на етикета.Ако решите да ползвате метанол внимавайте много никой освен вас да няма достъп до него защото една малка глътка от него е ФАТАЛНА!!
-
- Мнения: 35
- Регистриран на: 23 Окт 2015 16:27
- Местоположение: Бяла.Област Русе
проблем при запалване
Все пак какво трябва да показва графиката на scv клапана.Аз със оскъдните си знания проверявах работата на моя по време на движение на автопилот и скорост 100км/ч.Графиките на горивото и на рейла бяха прави, близки една до друга и една в/у друга.Какво се гледа и как се настройва програмата не знам.
- mfandakov
- Мнения: 3360
- Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
- Местоположение: Кричим
- Автомобил: E38
- Благодарил/а: 20 пъти
- Получена благодарност: 47 пъти
проблем при запалване
Графиката в зелено е ,,нужната за добрата работа,тя се подава от компютъра,, Target Common Rail Pressure.
Графиката в синьо е налягането в системата,,Fuel Press,,
При скорост на автопилот при определена скорост,е нормално графиките да са ,,прави,,,ако искаш по добра информация за работата на системата карай колата в градски условия при различни натоварвания на мотора и тогава гледай графиките.
Графиката в синьо е налягането в системата,,Fuel Press,,
При скорост на автопилот при определена скорост,е нормално графиките да са ,,прави,,,ако искаш по добра информация за работата на системата карай колата в градски условия при различни натоварвания на мотора и тогава гледай графиките.
Винаги след пропагандата,идват ......танковете.
-
- Мнения: 35
- Регистриран на: 23 Окт 2015 16:27
- Местоположение: Бяла.Област Русе
проблем при запалване
Да де но как трябва да са двете графики.Спомням си какво ми каза човека който се занимаваше с моята кола-на празен ход налягането на рейла трябва да е постоянно а на горивото много близо до него.За съжаление човека почина.На техстрийма налягането беше постоянно (37600)на празен ход и загрял . мотор.Забелязах,че при студен мотор налягането на рейла е (42000-47000) на празен ход и постепенно пада като загрява до 37600 и повече не се изменя нито нагоре нито надолу.Като карам градско как трябва да са графиките.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 46 госта