Страница 1 от 1

Corolla e12 3zzfe 2002ра година. Трудно влиза 3та

Публикувано на: 25 Яну 2017 14:45
от ledze91
Здравейте колеги. Мисля, че имам някакъв проблем с королката и тои е следния. На студовете където бяха този месец, на 2-3 пъти ми се случи и първа предавка да я вадя трудно ( сутрин на студена кола ). Трябва да натисна 2 3 пъти съединителя и чак тогава излизаше без усилие. Имам и друго съмнение, трета предавка много изнервящо влиза под 5000 оборота трябва бавно, без да се бърза, а над 5000 оборота влиза от раз, меко и плавно. Колата я имам от 3 месеца и веднага и смених маслото на кутията от ауто + титан маи беше gla5(това ми препоръчаха) . Съединителя според мен си е наред отделя малко над дъното му :D. Одометъра показа 185000, нов внос от Италия, но е на доста повече според мен

Corolla e12 3zzfe 2002ра година. Трудно влиза 3та

Публикувано на: 25 Яну 2017 16:11
от Toyota Fan Forever
Прегледайте състоянието на течността на помпата на съединителя, ако е черна по-скоро главната помпа не е ефективна, поради вътрешно износване (най-вероятно на уплътнение), ако я ремонтирате или смените, то скоро и работната ще се обади, поради повишеното налягане, която тя може да не понесе, но ще направите и нея.

Corolla e12 3zzfe 2002ра година. Трудно влиза 3та

Публикувано на: 25 Яну 2017 22:27
от мехаННика
Каква чудодейна трансформация се получава в течността до и над 5х оборота? Защо лесно включва а трудно изключва първа?

Corolla e12 3zzfe 2002ра година. Трудно влиза 3та

Публикувано на: 26 Яну 2017 08:17
от ledze91
Трудно изключва на - 20 градуса на студена кола и не палена цяла вечер... А съединителя си е мек не е твърд дори на загасена... И защо се усеща нотка ирония? Човек да не попита нещо в форума ви.

Corolla e12 3zzfe 2002ра година. Трудно влиза 3та

Публикувано на: 26 Яну 2017 08:27
от urb
Защото иска да отидеш при него и да си платиш. Затова. Човека заработва.
П.С. Карай си колата и си свиркай.

Corolla e12 3zzfe 2002ра година. Трудно влиза 3та

Публикувано на: 26 Яну 2017 08:33
от mfandakov
мехаННика написа: Каква чудодейна трансформация се получава в течността до и над 5х оборота? Защо лесно включва а трудно изключва първа?
Не че съм адвокат на ,,някого,, но този пост по отгоре е отправен към поста над него.Защото аз бих задал почти същият въпрос понеже е логичен. :thumbsup:,макар въпроса си е чисто реторичен. :D

Corolla e12 3zzfe 2002ра година. Трудно влиза 3та

Публикувано на: 26 Яну 2017 09:46
от urb
Идеята е тук да си помагаме, а не да се доказваме кой какъв специалист е и да се иронизираме.

Corolla e12 3zzfe 2002ра година. Трудно влиза 3та

Публикувано на: 26 Яну 2017 14:37
от мехаННика
urb написа: Идеята е тук да си помагаме.
Ами помагай де, какво ти пречи? Вдигна репутацията с безсмислен пост, моята ирония поне подсказва че посоката не е правилна. А аз от какво и колко заработвам сякаш не е твоя работа.

Corolla e12 3zzfe 2002ра година. Трудно влиза 3та

Публикувано на: 26 Яну 2017 19:58
от Kiki
urb написа: Защото иска да отидеш при него и да си платиш. Затова. Човека заработва.
П.С. Карай си колата и си свиркай.
Дано не ти стане нещо на скоростната кутия, защото няма да намериш човек, който ще ти я оправи да е безпроблемна, освен този, когото се опитваш да иронизираш. :whistle:

Corolla e12 3zzfe 2002ра година. Трудно влиза 3та

Публикувано на: 26 Яну 2017 21:33
от Toyota Fan Forever
За реториката, нама как безмълвен съм... нали се подразбира, че отговор не се изисква...

За чудните трансформации в течността ?! Става и студено (и тъпо).

Всяка замърсена течност е индикатор за износване на уплътнението на помпата или на цилиндъра или на "карантията" или там каквито жаргони са на сърце.
Когато кутията остане под натяг поради недоотделяне (особено при паркиране под наклон без ръчна (нарочно) , последното нещо което ще иска да се движи е някаква си вилка натискана от някаква си муфа, а тя пък натискана от собственото си зъбно колело, че и от водещото и от още неща...
Ако помпите отделят... по ми се струва някак си изключването да стане с лекота, то иначе няма и съединител да трябва?!

Що се отнася до ремонта на кутията, с ремонтен каталог, четене с разбиране и хъз (да си понабавиш някое SST) си нямате напредстава клоко много хора ще се справят!

Corolla e12 3zzfe 2002ра година. Трудно влиза 3та

Публикувано на: 26 Яну 2017 21:59
от мехаННика
Тук съм съгласен, четене, SST и хъС. Не е китайско писмо. Теоретичната част не че е грешна, но не е за конкретния случай.

Corolla e12 3zzfe 2002ра година. Трудно влиза 3та

Публикувано на: 26 Яну 2017 22:14
от mfandakov
Аз има някакви догатки за този случай, но понеже моят опит с Toyota е много по малък от колкото опита ми с BMW,за това си мълча.
Кофти феродоф диск бих казал аз.Понеже лоста на скоростите на BMW e с лостова предавка,а тук са жила,за това си и трая понеже и това си е фактор. :thumbsup: