Виене на турбината
Публикувано на: 16 Мар 2017 15:42
Здравейте, колеги,
модераторите да ме извиняват ако вече има подобна тема, но за времето през което търсех нещо по моя проблем така и не открих нищо!
Преди близо 2 месеца ( към 16-и януари ) пътувах по магистралата със 140 на круиз контрол и изведнъж автомобилът заби муцуната свали на 80км/час и на таблото се появиха "любимите" лампи, чек енджин, VSC off и другата там която светва в комплект с втората спомената. Та влязох в някакъв английски форум и набързо се ориентирах, че откача ли акумулатора занулявам грешките и "продължавам напред". След това никакви проблеми. Малко след това почна да ме гложди този проблем, какво го е предизвикало. Помислих си, да не би от добавка, която бях сложил. Отидох да си сменя маслото и казах за проблема. Не стана ясно какво как, но майсторът ми каза, че една скоба стягаща маркучът, който излиза от въздушния филтър и отива към турбината е откопчана и вероятната причина за грешка по време на път би трябвало да е тази. Захвана скобата и ме изпрати като ме посъветва да направя диагностика. След близо два три дни дали заради тиха музика или друго ми направи впечатление, че нещо вие. На ниските обороти и като подавам газ. Отидох пак при моя майстор, който ми каза, че не чува нищо нередно, но че въпросната скоба пак е откопчана. Предложи да я сменим направо с нова и пак ми напомни за диагностиката. Отидох на в Спекта Бургас, оттам ми казаха, че онази същата скоба е излязла и, че не е оригинална, а е сменяна, и че вероятно поради смяна на масло еди къде си се е стигнало до тази неглижирана грешка с въпросната скоба, което пък е предизвикало изпадането на някакво уплътнение стоящо между маркуча на въздушния филтър и турбината. Проблем с турбината нямало, а проблемът бил в това въпросно уплътнение. От него шумяло и виело и съм можел да карам така освен ако не искам да дам едни 150 лв за комплект маркуч и уплътнение понеже само второто не се предлагало. Без да се впускам в подробности за това къде е добре да се сменя масло и толкова ли е наложително да се обърнеш към оторизиран сервиз си излязох. Казаха ми, че има и друг различен проблем, който ще опиша в друга тема освен ако не открия подобна. Така! Идеята ми е, някой знае ли го това уплътнение какво аджеба представлява и може ли да се намери или да вадя 3 Пенчо Славейков-а и да пляскам с ръце?
Ще съм много благодарен някой да ме насочи в правилната посока.
модераторите да ме извиняват ако вече има подобна тема, но за времето през което търсех нещо по моя проблем така и не открих нищо!
Преди близо 2 месеца ( към 16-и януари ) пътувах по магистралата със 140 на круиз контрол и изведнъж автомобилът заби муцуната свали на 80км/час и на таблото се появиха "любимите" лампи, чек енджин, VSC off и другата там която светва в комплект с втората спомената. Та влязох в някакъв английски форум и набързо се ориентирах, че откача ли акумулатора занулявам грешките и "продължавам напред". След това никакви проблеми. Малко след това почна да ме гложди този проблем, какво го е предизвикало. Помислих си, да не би от добавка, която бях сложил. Отидох да си сменя маслото и казах за проблема. Не стана ясно какво как, но майсторът ми каза, че една скоба стягаща маркучът, който излиза от въздушния филтър и отива към турбината е откопчана и вероятната причина за грешка по време на път би трябвало да е тази. Захвана скобата и ме изпрати като ме посъветва да направя диагностика. След близо два три дни дали заради тиха музика или друго ми направи впечатление, че нещо вие. На ниските обороти и като подавам газ. Отидох пак при моя майстор, който ми каза, че не чува нищо нередно, но че въпросната скоба пак е откопчана. Предложи да я сменим направо с нова и пак ми напомни за диагностиката. Отидох на в Спекта Бургас, оттам ми казаха, че онази същата скоба е излязла и, че не е оригинална, а е сменяна, и че вероятно поради смяна на масло еди къде си се е стигнало до тази неглижирана грешка с въпросната скоба, което пък е предизвикало изпадането на някакво уплътнение стоящо между маркуча на въздушния филтър и турбината. Проблем с турбината нямало, а проблемът бил в това въпросно уплътнение. От него шумяло и виело и съм можел да карам така освен ако не искам да дам едни 150 лв за комплект маркуч и уплътнение понеже само второто не се предлагало. Без да се впускам в подробности за това къде е добре да се сменя масло и толкова ли е наложително да се обърнеш към оторизиран сервиз си излязох. Казаха ми, че има и друг различен проблем, който ще опиша в друга тема освен ако не открия подобна. Така! Идеята ми е, някой знае ли го това уплътнение какво аджеба представлява и може ли да се намери или да вадя 3 Пенчо Славейков-а и да пляскам с ръце?
Ще съм много благодарен някой да ме насочи в правилната посока.