Нямам представа дали са матрични ама правят ден. Напрактика са постояно дълги и ако има коли насреща минават на къси сами ама пак е ден и в завоите също осветяват. Със зрението не съм закъсал ама с годините си отслабва а с тия фарове много добре се вижда. Относно ксеноните нямам никаква представа как какво се сменя. Приятел си сменя ксенона на Мерцедеса и му излезе 360 евра за късите на единия фар с баласта. (не знам какво точно е баласта и дали винаги се сменя с крушката , даже щях да копая в съответния раздел)BOz написа:Аз.
п.п. Да не си карал Е-класата, която е с матричните лед светлини? Защото те нямат нищо общо с тия в Тойота.
А нали разбирате, че тия лед светлини са малко нож с две остриета. Хайде за нов автомобил става. Ама като си остарее като Приус да кажем в момента, то те са светили вече 7-8 години да кажем и като изгорят цената им е съизмерима с един масов лек автомобил на старо. Не е като да си смениш просто ксеноновата крушка.
Иначе за хибрид втора ръка на около 8 години не съм разсъждавал задълбочено и ще се радвам да споделиш аргументи. Мене ме притеснява стойноста при подмяна на акумулаторния блок. Дали си заслужава инвестицията?