Страница 8 от 83

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 01 Юни 2017 18:42
от Енев
На Аурис до 15/100 е моментният разход при цифри и бар, а средният е до 99.9/100

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 01 Юни 2017 22:38
от WoLF
По бар ние сме до 10 на дисплея ограничени, че ако динамично се променя скалата няма да си личи "нормалния" разход...

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 02 Юни 2017 02:09
от DeXa
Аз днеска в жегата, чукнах среден 17/100 за 1 час и малко в задръстванията и изминати 25 км.
При мен бар-чето е до 30/100, както и моментния.

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 25 Юни 2017 23:34
от pet77
Привет,вчера ходих до Созопол чаканото извън градско най накрая се случи,че впечетленията от извънградското са добри не очаквах кой знае какво но приятно се движи,тихо само с ускорението е малко слабо но ще го преглътнем.Разхода беше 5/100 с 120км/ч на темпомат като в колата бяхме 5 човека и времето беше доста жега.Градско около 5.8/6/100км за момента е толкова но удоволствието е голямо от карането.Според мен и кеф и практичност важат за хибрида.

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 30 Юни 2017 10:32
от zi_zi_top
https://www.vesti.bg/tehnologii/avtomob ... te-6070930
От няколко години се опитвам да изразя това мнение във форума, но не ми се получаваше. wink.gif

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 30 Юни 2017 10:49
от biro
Батериите не ги произвеждат под прозореца ти, нали? Едно е да се отделя CO2 в индустриален комплекс, ограден от гора. Съвсем друго е да те опушват ауспуси ежечасно. И то не е само CO2 проблема при ДВГ.

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 30 Юни 2017 11:27
от e 10
То и Гюргево е чак в друга държава, но съм останал с впечатлението, че русенци не бяха във възторг от хлорните атаки. А, има и по-пресен пример за обособена промишлена зона: http://zelenoruse.frontalno.com/10-%D1% ... %85%D0%B0/

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 30 Юни 2017 14:46
от biro
За това човек си избира къде да живее, но без автомобили е почти невъзможно.
Аз по време на хлора не съм бил в Русе, а това другото до мен не стига, около 10км от източника живея.

Впрочем ако ползвахме ел. автомобили, това от линка ти нямаше да се случва. Има рафинерия в източната зона. Доста са преекспонирали като цяло. Чак пък остра задушлива миризма на химически съединения?!?

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 30 Юни 2017 16:23
от e 10
Интересно ми е как чувствителният журналистически нос е установил, че се касае за химични съединения, а не примерно за прости елементи tooth.gif ? А що се касае до изследването на шведския институт - вероятно има някакъв резон. Въпросът доста се доближава до този дали производството на фотоволтаични панели не отделя повече вредни вещества от тези, които се икономисват при производството на ток от соларни централи.

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 30 Юни 2017 19:07
от zi_zi_top
Въглеродния диоксид е основния парников газ и независимо къде по Света се отделя предизвиква парников ефект за цялата атмосфера. Друг е въпроса, че най-големия производител на друг парников газ - метана е животновъдството.
Трудно е да се каже как да живеем максимално екологично и съобразно навиците и предпочитанията ни да вредим колкото можем по-малко. :)

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 30 Юни 2017 19:31
от WoLF
Пуснали суперкомпютър да реши проблема с хората и планетата(без майтап), след 10 секунди изплюва резултата - хората в резерват да си ги гледа и да им е добре и на тях и на планетата tooth.gif
Относно парниковите газове и особено двуокиса на въглерода няма никакво значение къде се произвежда :thumbsup: Сега гледаме да решим проблема с другите къде по-токсични газове пред лицата ни като окиса на същия въглерод, както и на азота... Чист ток няма да издържи електроразпределителната мрежа, така че освен горивни клетки и хибриди не виждам как хем агнето да е цяло и вълка да е сит mad.gif

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 30 Юни 2017 20:29
от JulianoG
Такива "статистики" под път и над път. Общото между тях е само, че не се споменава и дума относно количеството CO2, всякакви други газове и електроенергия, които отиват докато получите 1 литър бензин. Или например относно факта, че рафинериште са вторият по обем замърсител в света. Нито, че батериите се рециклират и ползват отново...
Илън Мъск го каза: "Махнете рафинериите и ще има ток за електромобилите"

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 30 Юни 2017 22:02
от centil
Ехххх, тези сравнения на ябълки с круши.
Отделяне на въглероден двуокис при производство на батерии и отделяне на СО2 при движение по пътищата.
Защо не сравнят отделените емисии въглероден двуокис при производство на електро и 2,0-литров автомобил с ДВГ?
Изведнъж разликата няма да бъде впечатляващите 7 години.

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 21 Юли 2017 09:22
от baba_metca
Аз съм за, при всеки автомобил да има поне лек хибрид, но plugin. Ако не друго то поне на светофарите и задръстванията да може да се ползва ел мотора. Сега в момента карам кола със Start Stop. Еми пълен ад в задръстване, защото на всеки 2-3-5 секунди се пали и гаси. Какво пести - нищо, по скоро харчи повече + натоварване и износване на самите агргати. Единствено я пускам да се изключи ако има поне 20 секунди оставащи до зеленото. И да заради Евро норми тази система се пуска винаги когато запалиш автомобила. В дадения автомобил може да се излъже да се изключи напълно, но не и да помни последния и статус преди гасене на двигателя. Ето тук виждам предимство на ел. мотор в колата. Колкото да пълзи до към 30км/ч, удобно в задръстване, в подземния гараж и т.н. Да има и възможност за улавяне на енергията при спиране, с възможност за нагласяне на силата на спиране. Не ми пречи да може и повече, но от гледна точка на всичко нужно което трябва да се вкара в автомобила за да работи над тези параметри, ми се струва към момента излишно. Лесно може да се сравни това при сегашни хибриди и plug in такива. Моделите на Тойота, Лексус и Митсубиши има чувствителна разлика в кг, вътрешно пространство, окачване и др. Поне в България, нито има инфраструктура, нито има финансова изгода, както в други страни за работа на пълни електромобили или такива като I8 или I3.

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 04 Авг 2017 09:33
от ТТодоров
нямам хибрид,изчетох тема от любопитство. Понеже колегата спомена за старт/стоп при съвременните коли, при хибрида какво е положението с паленето и гасенето на бензиновия двигател?
Возил съм се неколкократно в Аурис хибрид и NX300h, оставам с впечатлението, че циклите на изключване и включване на бензиновия са много като брой при един трип. Или се бъркам и бензиновия е запален,но в режим на много ниска консумация?