[Lexus IS200 XE10][Фото-отчет]Свирещи накладки - профилактика на водачи на предни спирачни апарати
Публикувано на: 17 Апр 2017 21:30
Автомобил:
Lexus IS200 XE10 - ниво Executive
Компонент/агрегат:
Предни накладки TRW.
Предни спирачни апарати - водачи.
Проблем:
Накладките "свирят" при спиране.
Вероятен "заяждащ" водач на преден спирачен апарат.
Решение:
Демонтаж и разглобяване.
Шкурене на накладки.
Почистване и лубрикиране на предни водачи.
Монтаж.
Процедура по демонтаж:
Не мисля, че е необходимо да влизам в детайли.
Сваляте гумите и шоуто започва:
Виновникът:
Пазете "телчетата":
Накладките излизат лесно:
Добре "препечени" накладки с маркировка TRW:
Водачът заподозрян за нарушеното ми аудио спокойствие:
Горен водач:
Горен и долен водач - внимавайте за о-пръстенчето:
"Колхоз" отвсякъде:
Неизвестен за мен преден спирачен диск:
Спряхме работа, за да се посмеем на маркировката на окачването:
Почистване на леглото на водача с TRW Brake Cleaner и БГ Кореселин:
Изтича много "гняс" и малко гнус:
Поизчистен горен водач - годините не са му простили:
Също и на долния водач - тук се вижда добре гумичката:
Всичко се смазва обилно с лябимата марка медна грес:
След "разходка" до руските справочни сайтове установих марката на предните дискове -
Girling
Повтаряте горното упражнение 2 пъти/по около 50 минути на колело/, сглобявате, шкурите накладките върху равна повърхност с едра шкурка докато премахнете огледалния нагар, почиствате леглата на накладките и събирате апаратите като може да ползвате медна грес на добре познатите на всички места.Готови сте.
Първите 10-20 спирания да се извършат плавно и внимателно - до пълно напасване на накладките.
Остава да се насладите на безопасно и безшумно спиране всеки път, когато натиснете спирачката.
С колегата G.Panayotov обмисляме създаването на специализиран варненски IS-сервиз.
Поздрави.
Lexus IS200 XE10 - ниво Executive
Компонент/агрегат:
Предни накладки TRW.
Предни спирачни апарати - водачи.
Проблем:
Накладките "свирят" при спиране.
Вероятен "заяждащ" водач на преден спирачен апарат.
Решение:
Демонтаж и разглобяване.
Шкурене на накладки.
Почистване и лубрикиране на предни водачи.
Монтаж.
Процедура по демонтаж:
Не мисля, че е необходимо да влизам в детайли.
Сваляте гумите и шоуто започва:
Виновникът:
Пазете "телчетата":
Накладките излизат лесно:
Добре "препечени" накладки с маркировка TRW:
Водачът заподозрян за нарушеното ми аудио спокойствие:
Горен водач:
Горен и долен водач - внимавайте за о-пръстенчето:
"Колхоз" отвсякъде:
Неизвестен за мен преден спирачен диск:
Спряхме работа, за да се посмеем на маркировката на окачването:
Почистване на леглото на водача с TRW Brake Cleaner и БГ Кореселин:
Изтича много "гняс" и малко гнус:
Поизчистен горен водач - годините не са му простили:
Също и на долния водач - тук се вижда добре гумичката:
Всичко се смазва обилно с лябимата марка медна грес:
След "разходка" до руските справочни сайтове установих марката на предните дискове -
Girling
Повтаряте горното упражнение 2 пъти/по около 50 минути на колело/, сглобявате, шкурите накладките върху равна повърхност с едра шкурка докато премахнете огледалния нагар, почиствате леглата на накладките и събирате апаратите като може да ползвате медна грес на добре познатите на всички места.Готови сте.
Първите 10-20 спирания да се извършат плавно и внимателно - до пълно напасване на накладките.
Остава да се насладите на безопасно и безшумно спиране всеки път, когато натиснете спирачката.
С колегата G.Panayotov обмисляме създаването на специализиран варненски IS-сервиз.
Поздрави.