1.4 d4d падане на обороти на празен ход.
Публикувано на: 14 Авг 2017 09:00
Здравейте,
карам е12 1.4 д4д на 150 хиляди километра е мотора в момента, купена е от България.
Случи ми се два пъти следното, преди 2-3 седмици като запалих един ден оборотите на празен ход бяха може би с 50-100 по-ниски от стандартните 800. Така се задържаха 2-3 секунди после се нормализираха сами. Не обърнах внимание, но вчера като карах и спрях на светофар се получи същото и си седяха постоянно по-ниски.Колата беше наоълно загряла, прибирах се в София от Благоевград и бяха карал извънградско. Изфорсирах малко станаха пак 800 и след малко пак паднаха. Изгасим мотора, запалих го пак и си бяха 800, след това до следващия светофар я вкарах малко в червеното и проблема не се появи повече.Колата си върви напълно нормално, нито пуши, нито има някакъв особен шум, нито има разлика в разхода. Между двете проявления на проблема съм сменил масло и всички филтри, и е с различно гориво.
Сутринта я закачих на диагностика, няма записани грешки.На празен ход дава MAF air flow rate 7 g/s, Intake manifold absolute pressure 93 kPa, throttle position 2.4%, intake air temp и coolant temp и двете бяха 17 градуса, като покарах coolant temp започна да се вдига, intake air си остана 17 градуса. Друго "по- интересно" не обърнах внимание на данните.
По колата до сега никога нищо не е сменяно и правено по мотора, дюзи, турбо, егр, катализатори нищо нито е пипани нито е сменяно или премахвано. Друго, което се сещам бях сипвал преди 2-3 резервоара Бардал за почистване на дюзи.
Това...някакви идеи ако проблема продължи как да процедирам и има ли изобщо проблем.
Поздрави.
карам е12 1.4 д4д на 150 хиляди километра е мотора в момента, купена е от България.
Случи ми се два пъти следното, преди 2-3 седмици като запалих един ден оборотите на празен ход бяха може би с 50-100 по-ниски от стандартните 800. Така се задържаха 2-3 секунди после се нормализираха сами. Не обърнах внимание, но вчера като карах и спрях на светофар се получи същото и си седяха постоянно по-ниски.Колата беше наоълно загряла, прибирах се в София от Благоевград и бяха карал извънградско. Изфорсирах малко станаха пак 800 и след малко пак паднаха. Изгасим мотора, запалих го пак и си бяха 800, след това до следващия светофар я вкарах малко в червеното и проблема не се появи повече.Колата си върви напълно нормално, нито пуши, нито има някакъв особен шум, нито има разлика в разхода. Между двете проявления на проблема съм сменил масло и всички филтри, и е с различно гориво.
Сутринта я закачих на диагностика, няма записани грешки.На празен ход дава MAF air flow rate 7 g/s, Intake manifold absolute pressure 93 kPa, throttle position 2.4%, intake air temp и coolant temp и двете бяха 17 градуса, като покарах coolant temp започна да се вдига, intake air си остана 17 градуса. Друго "по- интересно" не обърнах внимание на данните.
По колата до сега никога нищо не е сменяно и правено по мотора, дюзи, турбо, егр, катализатори нищо нито е пипани нито е сменяно или премахвано. Друго, което се сещам бях сипвал преди 2-3 резервоара Бардал за почистване на дюзи.
Това...някакви идеи ако проблема продължи как да процедирам и има ли изобщо проблем.
Поздрави.