На времето бях прилежен ученик, но явно този урок по някаква причина съм го пропуснал .stefo91 написа: С бутане се създава по голяма компресия и пали.
Acensis T25 2.0 1CD-FTV D4D 116HP 2003 - Не пали ?
-
- Мнения: 676
- Регистриран на: 10 Мар 2015 10:44
- Местоположение: Ловеч
- Получена благодарност: 3 пъти
D4D не пали
Toyota Corolla E10 2.0D 1994 г.
Toyota Corolla E10 2.0D 1996 г.
Toyota Land Cruiser KZJ 70 3.0TD 1993 г.
ГАЗ 69М 1962 г. (вече бивш )
Toyota Corolla E10 2.0D 1996 г.
Toyota Land Cruiser KZJ 70 3.0TD 1993 г.
ГАЗ 69М 1962 г. (вече бивш )
- slowtraveler
- Мнения: 4979
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 161 пъти
- Получена благодарност: 150 пъти
D4D не пали
ДВГ си иска определени обороти за да запали... Ако върти бавно стартера (износени втулки или лош ел-контакт и т.н.), то колата ще пали на бутане ако оборотите са над критичните, но няма да пали на стартер, ако неговите обороти са под критичните...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
D4D не пали
Е не знам каква е причината да го пропуснеш но с бутане или по скоро дърпане, двигателя се развърта много по силно и пали, но не ми е ясно колегата как е запалил "задавения" дизел с бутане. Сигурно 5-ма като Усеин Болт са го бутали.
Celica TS 1.8 VVTL-I 192 ps
-
- Мнения: 676
- Регистриран на: 10 Мар 2015 10:44
- Местоположение: Ловеч
- Получена благодарност: 3 пъти
D4D не пали
Последно промяна от e 10 на 16 Ное 2017 12:41, променено общо 2 пъти.
Toyota Corolla E10 2.0D 1994 г.
Toyota Corolla E10 2.0D 1996 г.
Toyota Land Cruiser KZJ 70 3.0TD 1993 г.
ГАЗ 69М 1962 г. (вече бивш )
Toyota Corolla E10 2.0D 1996 г.
Toyota Land Cruiser KZJ 70 3.0TD 1993 г.
ГАЗ 69М 1962 г. (вече бивш )
-
- Мнения: 676
- Регистриран на: 10 Мар 2015 10:44
- Местоположение: Ловеч
- Получена благодарност: 3 пъти
D4D не пали
Ами аз какво казвам?e 10 написа: За мен колегата има проблем със стартера.
Toyota Corolla E10 2.0D 1994 г.
Toyota Corolla E10 2.0D 1996 г.
Toyota Land Cruiser KZJ 70 3.0TD 1993 г.
ГАЗ 69М 1962 г. (вече бивш )
Toyota Corolla E10 2.0D 1996 г.
Toyota Land Cruiser KZJ 70 3.0TD 1993 г.
ГАЗ 69М 1962 г. (вече бивш )
- slowtraveler
- Мнения: 4979
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 161 пъти
- Получена благодарност: 150 пъти
D4D не пали
e 10, обосновавам мнението си в началото на темата, и обяснявам на колегите каква може да е причината за дадена реакция - т.е. че не трябва да се изключи от вероятните причини стартера.....
stefo91, дизела съвсем не се дави така, както бензинката... Там няма свещи, които могат 'да се зацапат'... Така, че ако няма 'електронен' проблем - дизела си пали дори още по-лесно от бензинката на бутане, стига да има достатъчно инерция за да преодолее по-големия първоначален спиращ момент на този тип двигатели...
stefo91, дизела съвсем не се дави така, както бензинката... Там няма свещи, които могат 'да се зацапат'... Така, че ако няма 'електронен' проблем - дизела си пали дори още по-лесно от бензинката на бутане, стига да има достатъчно инерция за да преодолее по-големия първоначален спиращ момент на този тип двигатели...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 676
- Регистриран на: 10 Мар 2015 10:44
- Местоположение: Ловеч
- Получена благодарност: 3 пъти
D4D не пали
► Виж съдържание
Toyota Corolla E10 2.0D 1994 г.
Toyota Corolla E10 2.0D 1996 г.
Toyota Land Cruiser KZJ 70 3.0TD 1993 г.
ГАЗ 69М 1962 г. (вече бивш )
Toyota Corolla E10 2.0D 1996 г.
Toyota Land Cruiser KZJ 70 3.0TD 1993 г.
ГАЗ 69М 1962 г. (вече бивш )
D4D не пали
Комън рейл карам за първи път. До сега бях само с помпа-дюза. Лампата свети, но е само за секунда. При ВАГа няма значение температура само да е над 0 градуса светише поне 3 секунди. За стартера ще направя клип и ще кача.stefo91 написа:С бутане се създава по голяма компресия и пали.
Според мен на тази Тойота (2003г.) винаги и се включват подревните свещи, не е като на по новите модели да не включва свещите до определени градуси. Той колегата трябва да има и лампа на таблото за подгрева, но много "постно" е обяснил всичко. Тази лампа светка ли, изгасва ли?
Със стартера какъв проблем може да има като казва че върти и мирише на нафта?
Само ми е интересно как е запалил с бутане а не дърпане, защото дизела "задави ли се" пали много трудно даже и с дърпане камоли с бутане.
D4D не пали
[bbvideo=560,315]https://youtu.be/EtQtDCnLo-4[/bbvideo]
Направих клип. Днеска пробвам за първи път да я запаля. С чисто нов акумулатор
Направих клип. Днеска пробвам за първи път да я запаля. С чисто нов акумулатор
- slowtraveler
- Мнения: 4979
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 161 пъти
- Получена благодарност: 150 пъти
D4D не пали
За мен върти с мъка... Т.е. не ми е отпаднало предложението все пак да почнеш от кабели и стартер..
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
D4D не пали
Аз мисля, че при такова въртене би трябвало да запали, не мисля че върти слабо.
От време на време се опитва да запали, но не успява.
Щом имаш нафта, веднага се изключва проблем по горивната система, стартера явно върти достатъчно бързо за да запали, така че аз и него бих изключил.
Не претендирам че съм голям специалист, но на твое място бих направил следните неща:
1. Свалям свещите за да видя дали наистина подгряват - не мисля че ще ти бъде трудно да го направиш.
2. Тест на компресията - ако и свещите подгряват, според мен остава само варианта да нямаш добра компресия (може да са ти нагорели клапаните или нещо друго).
Успех и пиши пук какво е станало.
От време на време се опитва да запали, но не успява.
Щом имаш нафта, веднага се изключва проблем по горивната система, стартера явно върти достатъчно бързо за да запали, така че аз и него бих изключил.
Не претендирам че съм голям специалист, но на твое място бих направил следните неща:
1. Свалям свещите за да видя дали наистина подгряват - не мисля че ще ти бъде трудно да го направиш.
2. Тест на компресията - ако и свещите подгряват, според мен остава само варианта да нямаш добра компресия (може да са ти нагорели клапаните или нещо друго).
Успех и пиши пук какво е станало.
Celica TS 1.8 VVTL-I 192 ps
D4D не пали
Срещал съм подобен проблем и то при две различни коли - Vw и Avensis D4d 2.0 2002 г. - и двете бяха с комън рейл двигатели.
Подобно на описания проблем колите не палеха и след сравнително проста манипулация всичко се оправя.
Според колегата , който ми показа решението става въпрос за въздух , който се задържа в комън-рейла (човека не е механик, а професионален шофоьор).
Та накратко:
1. Леко се разхлабват гайките (една по една), които стягат горивните тръби към дюзите
2. Завърта се стартера докато потече гориво и още докато стартера върти се стяга гайката. Същата процедура се прави и със следващата горивна тръба.
Поне в случаите , на които съм присъствал колата пали още на 3-тата тръба и не се налага развиване на всички. Удобно е процедурата да се прави от двама - единия развива и стяга , а другия в колата "стартира". НЕ се изискват някакви специални познания или инструменти .
Струва си да се опита преди да се премине към по-сложни процедури !
Подобно на описания проблем колите не палеха и след сравнително проста манипулация всичко се оправя.
Според колегата , който ми показа решението става въпрос за въздух , който се задържа в комън-рейла (човека не е механик, а професионален шофоьор).
Та накратко:
1. Леко се разхлабват гайките (една по една), които стягат горивните тръби към дюзите
2. Завърта се стартера докато потече гориво и още докато стартера върти се стяга гайката. Същата процедура се прави и със следващата горивна тръба.
Поне в случаите , на които съм присъствал колата пали още на 3-тата тръба и не се налага развиване на всички. Удобно е процедурата да се прави от двама - единия развива и стяга , а другия в колата "стартира". НЕ се изискват някакви специални познания или инструменти .
Струва си да се опита преди да се премине към по-сложни процедури !
- Прикачени файлове
-
- Clipboard01.jpg (15.36 KiB) Преглеждано 5838 пъти
Toyota Avensis 2.0 D4D / 2002 г.
Toyota Yaris 1.4 D4D / 2003 г.
Toyota Yaris 1.4 D4D / 2003 г.
D4D не пали
От опит /януари 2017 г./ мога да потвърдя, че 1CD-FTV при минус 15 градуса пали без нито една работеща подгревна свещ. Трудно му е, но пали.
Toyota RAV4 D4D - 2003 г.
Разликата между теория и практика на практика е по-голяма, отколкото на теория!
Разликата между теория и практика на практика е по-голяма, отколкото на теория!
- slowtraveler
- Мнения: 4979
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 161 пъти
- Получена благодарност: 150 пъти
D4D не пали
Комън рейл двигателите съвсем не са толкова капризни към температурата и свещите колкото братовчедите им с предкамерно горене...
Май бях пускал таблицата на Пежо колко секунди работят свещите преди старта на HDI...
При над +10С не подгряваха въобще. При 0С бе нещо около секунда... Да, при по-ниски температури времето прогресивно се увеличаваше, ама все пак при сегашните температури свещите няма да са фактор..
Проблемът е другаде..
Май бях пускал таблицата на Пежо колко секунди работят свещите преди старта на HDI...
При над +10С не подгряваха въобще. При 0С бе нещо около секунда... Да, при по-ниски температури времето прогресивно се увеличаваше, ама все пак при сегашните температури свещите няма да са фактор..
Проблемът е другаде..
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта