Страница 1 от 2

Използване на LED и лампи с нажежаема жичка

Публикувано на: 18 Ное 2017 21:09
от slowtraveler
Учудват ме решенията на производителите - да слагат светодиоди почти навсякъде, а да пропуснат да ги сложат на важни неща... :censored:
Например да пропуснат мигачите в огледалата....
При мен те са LED, както и осветленитието на номера, обаче са пропуснали да направят ЛЕД задните мигачи и стопове (при условие, че задните габарити май са газоразрядни)?!! Идиотия ...

Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /

Публикувано на: 18 Ное 2017 21:12
от biro
На авенсисът ми от 2008ма мигачите в огледалата и средния стоп са лед w00t.gif за разлика от всички останали светлини.

Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /

Публикувано на: 18 Ное 2017 21:32
от peterhr
На няколко други марки вече виждам, отпред светодиодни мигачи, отзад - обикновенна крушка за мигач ????? Гениално е :)

Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /

Публикувано на: 18 Ное 2017 22:13
от slowtraveler
Нали това казвам - същата работа е и при мен.... Почти всичко е LED (включително вътрешно осветление, DRL, предни мигачи, повторители, дори осветление на номера и т.н...), ама задните мигачи и долните стопове - ламБи boxed.gif И за да е пълен купона - пищи за изгорял заден мигач (то предния няма как да изгори де), но за изгорял стоп - си мълчи...
Спестовници - счетоводители :censored:

Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /

Публикувано на: 19 Ное 2017 14:04
от DeXa
Според мен причината е друга. Мисля си, че целят по-добра видимост на мигача. Лед-а пали и гасне мигновено, докато крушката с нажежаема жичка гасне плавно, като по този начин удължава интервала в който може да бъде видяна. Инак и аз много съм им се чудел на гения, ако целят да спестят ...

Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /

Публикувано на: 19 Ное 2017 16:47
от slowtraveler
Не е друга - просто счетоводен идиотизъм... Точно това бе 'рекламата', че светодиодът например светва с около 0.1сек по-бързо от лампата с нажежаема жичка, и съответно може да ти спести няколко метра например при стопа...
Освен това предните мигачи и при Вас сигурно са светодиодни... Поне при мен когато вечерта съм пуснал мигача, виждам отражението в знаците само на моя мигач - явно е доста по-як от ламБата :)

Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /

Публикувано на: 19 Ное 2017 19:00
от DeXa
Не, при мен само огледалата са светодиодни. Той че светка по-бързо, да факт е, ама ми се е случвало да не видя нечии мигач точно защото вече е угаснал. Не ми се вярва, да е счетоводна глупост, защото LED-а е по-ефтин от крушката с нажежаема жичка. За мен също е идиотщина да слагаш крушки, особено на мигач, където е най-тежкия режим на работа за една нажежаема жичка.

Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /

Публикувано на: 19 Ное 2017 19:43
от slowtraveler
► Виж съдържание

Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /

Публикувано на: 19 Ное 2017 19:57
от peterhr
Точно така, от парите идва всичко. Светодиода може да евтин, ама той не се ползва сам. Има си и други модули покрай него. А една крушка е по-евтина от един светодиод. За стоп или DRL е още по-скъпо със светодиоди, а пък за предни фарове ооооще по-скъпо.
Като гледам от икономия как са изтънили кабелите, си представям след 5 години какво ще стане...

Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /

Публикувано на: 19 Ное 2017 21:00
от DeXa
Не знам, възможно е и да сте прави, ама ме съмнява всичко LED и едни мигачи и два фара за мъгла да са им останали ... и да са решили, че е дошло време за обяд :)

Някой мод може да премести мненията за осветлението в отделна тема, че омаскарихме на човека темата за C-HR-a :)

Използване на LED и лампи с нажежаема жичка

Публикувано на: 19 Ное 2017 21:24
от slowtraveler
За съжаление съм убеден в това.... Едва ли може да се обясни по друг начин такова решение... Просто решават, че 'до тук' е добре, и повече няма да пипат...
По-точно - ще пипат при фейслифта...
Дали са парите? Как по друг начин би си обяснил например такова решение : 'европейската' версия на Джипа има индикатор за изгорял мигач, който ти показва и точно коя от задните лампи е изгоряла... И то при факта, че мигача ще го видиш и по разликата по скоростта на мигане... И в същото време нямаш никаква индикация дали ти е изгоряла стоп-светлина...

Използване на LED и лампи с нажежаема жичка

Публикувано на: 19 Ное 2017 21:39
от dokkito
Всичко е въпрос на пари. Всяка нова технология е пари. Не ми се мисли ако изгори един лед фар след гаранцията на автобомила.
Другата причина може да е много налични стопове на склад tooth.gif , които трябва да се пробутат

Използване на LED и лампи с нажежаема жичка

Публикувано на: 19 Ное 2017 21:55
от WoLF
Части на склад или тънка цена заради наложено производство е основната причина за вкарване на стари части на нови коли... Все пак една кола е смес от части на десетки до стотици производители, които марката е преценила и събрала в едно изделие - г-н Модератора писа по темата неведнъж wink.gif

Използване на LED и лампи с нажежаема жичка

Публикувано на: 22 Ное 2017 20:30
от baba_metca
Всичко е съвкупност от причи, от това, че има вече изградено производство на даден компонент и промяната му би струвала повече отколкото самия краен продукт. Също така бъдещото подобрение за фейслифт не трябва да се подценява. По добре една крушка и някое съпротивление, отколкото цяло осветително тяло и принадлежните му брони, калници и т.н. Новия ни служебен автомобил има LED осветление за задния номер, защото е фейслифт. Преди фейслифта хората слагаха LED лампи, но трябваше да променят нещо по софтуера свързано с волтажа.

Използване на LED и лампи с нажежаема жичка

Публикувано на: 25 Ное 2017 09:30
от didak
Аз пък се радвам на тази пестеливост. Отвратително е да си в задръстване след кола с лед стопове/мигачи, особено сега, когато се мръква рано - заслепяват много по-силно от крушки, до степен, че зрението не вижда нищо друго в тъмното.
От дуга страна твърде малко водачи, когато се престроят в ленатата за ляв завой например, си спират мигачите. Това мигане насреща ми направо ме влудява. Аз когато се престроя и вече има и други коли зад мен в лентата ми, спирам мигача и изчаквам червеното на ръчна - да не измъчвам този след мен с мигачи и стопове /нощем/.