Страница 1 от 1

Lexus GS300 - 3GR-FSE

Публикувано на: 14 Мар 2018 05:08
от Japanese_fever
Загледал съм с по един червен 2006 Лексус GS300 на 213К км и се чудя как е V6-така. На външен вид изглежда доста добре. С верига ли е, с ремък ли е? Как е трансмисията? Има ли хронични болести? Как е с ръждата?

Eто го:
https://chicago.craigslist.org/wcl/cto/ ... 97917.html


Не съм сигурен още дали ще мога да се пречупя на кола с автоматични, но ще видим.

Благодаря предварително!

Lexus GS300 - 3GR-FSE

Публикувано на: 14 Мар 2018 07:49
от slowtraveler
Тук не съм виждал такъв - все хибриди се карат...
А за автоматика - мдааа, и аз мислих като теб, ама се пречупих доста лесно tooth.gif

Lexus GS300 - 3GR-FSE

Публикувано на: 14 Мар 2018 08:07
от e 10
Познати коментираха, че правилният мотор за Lexus GS 300 е 2JZ-GE, но се вгражда в моделите до към 2002 г.

Lexus GS300 - 3GR-FSE

Публикувано на: 24 Яну 2024 18:26
от kalina68
Дали случайно си взе този модел, защото сега е сред фаворитите ми? :) Относно автоматика, лесно се минава на него особено ако редовно караш в големия град

Lexus GS300 - 3GR-FSE

Публикувано на: 25 Яну 2024 14:15
от r34c7
Масово мнение е, че 3.5 бил по-добър, на 3.0 5-ти цилиндър прегрявал. Аз бих дал повече пари за V8 без хибрид, там няма как да сгрешиш, защото и двата осмака са чукове.

Lexus GS300 - 3GR-FSE

Публикувано на: 28 Яну 2024 03:16
от Lwerewolf
Петият цилиндър уж и на 3.5 заминава, ако сте чели където трябва (руският club lexus) - 1) основно там и 2) основно поради гълтане на прах през въздушният филтър. Още не съм чел такъв случай извън въпросният форум, а във тази държава има прилично много въпросителни по поддръжката, състоянието на пътищата, качеството на консумативите, горивото и какво ли още не - което естествено води до доста сериозни ентусиасти и намиране на всякакви потенциални дефекти (от сорта на - пети цилиндър заминава първи ако почне да диша прах покрай филтърът).

Читав GS430 и GS450h би трябвало да са на що годе една цена, GS460 ако изобщо намериш не знам колко ще е нагоре. И трите са дооооста по-скъпи от GS300 & GS350 за поддръжка, като за начало ECB + AVS.