Страница 1 от 1

4a fe, лийнбърн, Карина, гаден проблем с паленето

Публикувано на: 04 Апр 2018 00:05
от Ivanov
Здравейте, разрових всички теми за проблемно палене на 4а fe и не можах да видя някой да е решил този проблем. Наложи ми се пълен ремонт на главата на двг след некадърен предишен. Симптоми на трудно палене обаче се бяха проявили и преди този ремонт. Фактите са следните: Двигателят работи много добре на газ, на бензин работи 30 - 40 секунди и гасне. Колата върви много добре за 1.6 16v на газ! Направо си върви перфектно! Взема дълги баири на 5 - а скорост със 100 км/ч. ОБАЧЕ на студен двигател пали с доста въртене, а на горещ двигател - със страшно много въртене. На бензин пали малко по - лесно, отколкото на газ, но си е яко въртене. Преди палеше като погледнеш ключа и от време навреме ми правеше тази мизерия с непаленето. Четох тук за проблем с термостата при стъпковия мотор, но ако беше там сакатлъка, щеше да запали като натисна педала на газ - та, а то не ще. При ауточека с кламерчето дава грешка 21 (ламбда), но това е отпреди да спре да пали. Газовата е с емулатор, има аларма с имобилайзер (нямам представа къде е вързан), чиято светлинка си изгасва като натисна копченцето на дистанционното. Четох нещо за пета дюза на 4a fe при Селика, но нямам понятие дали моят двигател има такава. КАТО ЗАПАЛИ, ПАЛИ ИЗВЕДНЪЖ! РЯЗКО! Моля ви, колеги, дайте някакъв акъл, преди да си дам парите на някой касапин да си експериментира с колата ми hmm.gif

4a fe, лийнбърн, Карина, гаден проблем с паленето

Публикувано на: 04 Апр 2018 07:56
от мехаННика
Предвид възрастта на автомобила и противоречивите симптоми, акъл може да получиш само от "касапи" и то стари. Тонът ти обаче действа някак възпиращо...Първи форумен " акъл"- маслото сменено ли е?

4a fe, лийнбърн, Карина, гаден проблем с паленето

Публикувано на: 04 Апр 2018 09:10
от max-2
Зарежи маслото механника си прави майтап. Виж къде гЪзаджиите са прекъснали бензиновата помпа. От там се берат най-много ядове. Следваща стъпка слагане на оригиналните букси на бензиновите дюзи и проба няколко дни на бензин.

4a fe, лийнбърн, Карина, гаден проблем с паленето

Публикувано на: 04 Апр 2018 14:54
от Ivanov
Не върви на бензин, гасне половин минута след стартиране. Маслото е сменено. Относно възрастта - всеки касапин ще каже, че е стара и не трябва да се ремонтира.

Не ме разбирайте накриво, 5 месеца съм карал на грешна центровка на всмукателните клапани и 10 майстори ми препоръчаха основен ремонт. Абсолютно сам открих проблема и дадох 20 лева на един майстор да натегне зъбчатката и да я монтира правилно. И той ми каза, че ще срещна клапани, ама аз просто си оправих колата. Затова съм резервиран към майстори.

Между другото, колата почти се оправи след 40 км извънградско.

4a fe, лийнбърн, Карина, гаден проблем с паленето

Публикувано на: 05 Апр 2018 08:41
от max-2
Тогава махни акумулатора за няколко минути. Тези бабки имат адаптивен компютър и им се отразява добре. Ако един път светне лампата заради кофти смес, после не върви колата.

4a fe, лийнбърн, Карина, гаден проблем с паленето

Публикувано на: 05 Апр 2018 11:31
от Оги
Виж дали не дърпа от някъде въздух във всукателните тръби- много неадекватни изпълнения се случват от това. Ако с уплътняване на всм.колектор не се оправи закарай я на газ-анализ да и видят, евентуално коригират смесите.
Спам: Кола с газова е като вирус в компютъра. Случва се ден, в който евтинията ти излиза през носа.

4a fe, лийнбърн, Карина, гаден проблем с паленето

Публикувано на: 05 Апр 2018 19:47
от Ivanov
Здравейте пак, момчета. Вече пали от четвърт (само на газ, със изключени дюзи на бензина), после гасне почти веднага и на второто завърране пали почти веднага, рязко - не се дави. Мисля, че е имало проблем в клапаните и мембраните на газовата уредба, или със зацапан датчик на коляновия, или разпределителните валове. Може и термостата на празния ход да е бил зацапан, а може и да е била клеясала разпределителната капачка отвътре. Все пак 4 месеца колата беше на резервната скамейка. Може пък и компа да се е "наместил". Номера с откачването на акумулатора го бях правил. Покарах 40 км със 100 - 120 и сега нещата са си песен, в сравнение с преди. Благодаря ви за съветите и ще ги имам предвид :thumbsup:

П.С.: Търся газов карбуратор BLOS, за да настроя сместа. То е ясно, че не мога да догодя лийнбърн системата, но поне ще имам пропорционална смес в по - голям диапазон от обороти, да не кажем почти в целия диапазон.