Scion tC (Toyota Zelas) Monogram
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Scion tC (Toyota Zelas) Monogram
Здравейте колеги и приятели!
Тъй като в Хонда форума мордераторчетата не издържаха психически, а и шуро-баджанащината, както и търговските интереси там много често вземат превез (т.е. баннат съм вече повече от седмица ), а пък аз през това време си купих Тойота - та реших да се завърна в моя стар и уютен дом наречен – Тойота БГ форум (т.е. там, където съм проходил с автомобилите) и да се похваля с новата ми придобивка. Разбира се ще ви досаждам все по-често и по-често, за да е по-интересен живота ни. Ще им досаждам и на тях разбира се, няма да се отърва толкова лесно.
Моята Сивик не се предаде до последно (технически) и чукна тази година 20 години и 227 000 мили (над 365 000 км) с оригинален и никога неотварян двигател. За съжаление ръждата отдолу го беше прегърнала като рак в най-тежката фаза, толкова, че даже предната стабилизираща щанга се отчупи там, където се държи на едното място за рамата. Също така бензинопроводите вече подлизваха, пак поради тежкото положение с ръждата. Служеше ми много вярно през последните 8 години и на много състезания се опознахме един друг, но се разделихме без сълзи и сантименти, по мъжки. А и за моя радост колата попадна в ръцете на голям Хонда ентисуаст, който има CRX (В16), а моя Сивик ще го кара през зимата. Беше усведомен за всичките негови проблеми и обеща да ги отстрани. С ръждата няма как да се пребоди, но ще може да я кара поне още 1-2 години. Mного евтино му я продадох - 1/3 от общата цена струват само джантите му.
Новата кола е 2014 Scion tC. Продава се само в САЩ (както и другите модели на Scion) и Япония като там колата е известна под името Тойота Zelas. Реално е на платформата на Avensis, но е двуврат хеч. По принцип tC е съкратено от Touring Coupe, но колата реално не е купе, а е хеч, тъй като в купето няма греда/рамка между задните амортисьори. Като бутнеш задните облегалки напред отзад може да вкараш цял син кит барабар с неговите новородени. Моделът се води tC Monogram (лимитрана версия, само 2500 бройки са произведени с този пакет). Не съм търсил лукс, но се падна малко по-луксозна версия. Случи се също, че е и червена (никога не бих си взел червена кола, ако не е Ферари, исках да е бяла или циментово сива). Ето повече информация какво тоюно вклюва пакета Monogram (моята има също фарове за магла), не е кой знае какво, но прави колата по-кулсозна (лукс, обаче аз не съм търсил, обикновено е с платнени седалки):
https://www.youtube.com/watch?v=bc2Vw5a_nag
Това е 2-рата генерация на tC, а тъй като тази е 2014-та също така се води и след фейслифта. По принцип исках да е преди фейслифта (2011-2013), защото са по-изчистени формите, но и тази започва да ми харесва. Този модел спира да се произвежда за САЩ през 2016-та като 1-вата генерация излиза 2004-та с предполагам същия двигател, но 2.4L (2AZ-FE) – този двигател, обаче има сериозни проблеми с горенето на масло след около 160 000 (а даже и преди това). Проблемът е абсолютно същия като при 1ZZ-FE двигателя (Avensis, Corolla) – недостатъчни отвори за маслото в леглото на масления сегмент, което винаги води до запичне на сегмента и повишена консумация на масло от рода на 1 литър на 1500-2000 км. Моят двигател се надявам да няма такива проблеми, тъй като е следващата генерация, т.е. съвсем друго поколение двигател. За тях такива лоши новини не се споменават.
Да се върнем сега на моята кола - интересното, освен предизвикателния екстериор и интериор е разбира се двигателят, който е много добре познат и изпитан. Ииииииииии, ВНИМАНИЕ! – това е абсолютно същият двигател, който се вгражда в Тойота Camry и RAV4 – 2.5L, 4-cyl. (180 hp @ 6000 rpm; 173 ft-lb/235Nm @ 4000 rpm). Двигателят се води 2AR-FE и се произвежда от 2008-ма насам: https://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_AR_engine
Другото, може би даже по-интересно е трансмисията. Тя е ръчна, 6-степенна и е с много къси скорости. Освен, че скоростите са къси, трансмисията също се води close-ratio. Това значи, че съотношението между самите скорости е много малко, т.е. като превключа на по-висока скорост оборотите падат само с 500, а дори и по-малко. Ето повече за close-ratio трансмисиите: [b]https://en.wikipedia.org/wiki/Close- ... ission[/b]
Нещата, които ми харесват:
- Големия върт. момент започващ още в ниските обороти (под 2000), което я прави много пъргава и приятна за каране в града
- Късите скорости
- Леко шумният, но същевременно мек звук на ауспуха
- Стъкления покрив с люк
- Сток стерео системата Pioneer с 3-те говорителя във всяка врата (ниски, средни и високи), отзад има още два
- Сток затъмнените стъкла
- Стабилността в завои, ако не са много остри (иначе understeer-a се обажда)
- Сток навигацията (не съм я пробвал още)
- Задната чистачка
- Мястото на масления филтър (отдолу до картера)
Нещата, които не ми харесват:
- голямата доза understeer, особено при ускорение в остър завой (това може да го коригираме скоро)
- Много късата 6-та скорост – на 3000 оборота съм само със 130 км/ч
- разходът на гориво (малко ме дразни) около 10 на 100 е, но с тези къси скорости, а и 2.5 л мотор - няма как
- Не малкото тегло на колата като за хебек – около 1400 кг (Сивика ми беше един тон и хем седан). Тежка е, защото ламарините са дебели и има много възд. възглавници. За сметка на това има много висок краштест рейтинг.
- Големите врати – много често удрям съседно паркирани коли като ги отварям, защото са много дълги. В същото време, ако вратата не е достатъчно отворена е трудно да се излезе.
- Коланът е много назад (заради дългите врати) и трябва да се обърнеш назад, за да го дръпеш.
- Голямата С колона значително намалява видимостта (голяма сляпа зона) не само като караш назад, но и когато се обръщаш за коли около теб. Основно ползвам огледалата, но някой път се налага да се обръщам.
- Багажника е широк, но пък е плитък
- Багажника няма кора и може да видиш какво има в него (е, те стъклата са затъмнени, но все пак не е приятно)
Специални благодарсности на колегата ALTEZZA, с чиято отстъпка си купих консумативи от дилъра на Тойота.
Поздрави на всички и, ако се сетя още нещо ще допълвам.
p.s.
Ако темата не е за този раздел я поместете, но не можах да измисля по-хубаво място, тъй като нито тази марка я има, нито искам да занимавам другите хора с този модел, който дори не се продава в Европа.
Тъй като в Хонда форума мордераторчетата не издържаха психически, а и шуро-баджанащината, както и търговските интереси там много често вземат превез (т.е. баннат съм вече повече от седмица ), а пък аз през това време си купих Тойота - та реших да се завърна в моя стар и уютен дом наречен – Тойота БГ форум (т.е. там, където съм проходил с автомобилите) и да се похваля с новата ми придобивка. Разбира се ще ви досаждам все по-често и по-често, за да е по-интересен живота ни. Ще им досаждам и на тях разбира се, няма да се отърва толкова лесно.
Моята Сивик не се предаде до последно (технически) и чукна тази година 20 години и 227 000 мили (над 365 000 км) с оригинален и никога неотварян двигател. За съжаление ръждата отдолу го беше прегърнала като рак в най-тежката фаза, толкова, че даже предната стабилизираща щанга се отчупи там, където се държи на едното място за рамата. Също така бензинопроводите вече подлизваха, пак поради тежкото положение с ръждата. Служеше ми много вярно през последните 8 години и на много състезания се опознахме един друг, но се разделихме без сълзи и сантименти, по мъжки. А и за моя радост колата попадна в ръцете на голям Хонда ентисуаст, който има CRX (В16), а моя Сивик ще го кара през зимата. Беше усведомен за всичките негови проблеми и обеща да ги отстрани. С ръждата няма как да се пребоди, но ще може да я кара поне още 1-2 години. Mного евтино му я продадох - 1/3 от общата цена струват само джантите му.
Новата кола е 2014 Scion tC. Продава се само в САЩ (както и другите модели на Scion) и Япония като там колата е известна под името Тойота Zelas. Реално е на платформата на Avensis, но е двуврат хеч. По принцип tC е съкратено от Touring Coupe, но колата реално не е купе, а е хеч, тъй като в купето няма греда/рамка между задните амортисьори. Като бутнеш задните облегалки напред отзад може да вкараш цял син кит барабар с неговите новородени. Моделът се води tC Monogram (лимитрана версия, само 2500 бройки са произведени с този пакет). Не съм търсил лукс, но се падна малко по-луксозна версия. Случи се също, че е и червена (никога не бих си взел червена кола, ако не е Ферари, исках да е бяла или циментово сива). Ето повече информация какво тоюно вклюва пакета Monogram (моята има също фарове за магла), не е кой знае какво, но прави колата по-кулсозна (лукс, обаче аз не съм търсил, обикновено е с платнени седалки):
https://www.youtube.com/watch?v=bc2Vw5a_nag
Това е 2-рата генерация на tC, а тъй като тази е 2014-та също така се води и след фейслифта. По принцип исках да е преди фейслифта (2011-2013), защото са по-изчистени формите, но и тази започва да ми харесва. Този модел спира да се произвежда за САЩ през 2016-та като 1-вата генерация излиза 2004-та с предполагам същия двигател, но 2.4L (2AZ-FE) – този двигател, обаче има сериозни проблеми с горенето на масло след около 160 000 (а даже и преди това). Проблемът е абсолютно същия като при 1ZZ-FE двигателя (Avensis, Corolla) – недостатъчни отвори за маслото в леглото на масления сегмент, което винаги води до запичне на сегмента и повишена консумация на масло от рода на 1 литър на 1500-2000 км. Моят двигател се надявам да няма такива проблеми, тъй като е следващата генерация, т.е. съвсем друго поколение двигател. За тях такива лоши новини не се споменават.
Да се върнем сега на моята кола - интересното, освен предизвикателния екстериор и интериор е разбира се двигателят, който е много добре познат и изпитан. Ииииииииии, ВНИМАНИЕ! – това е абсолютно същият двигател, който се вгражда в Тойота Camry и RAV4 – 2.5L, 4-cyl. (180 hp @ 6000 rpm; 173 ft-lb/235Nm @ 4000 rpm). Двигателят се води 2AR-FE и се произвежда от 2008-ма насам: https://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_AR_engine
Другото, може би даже по-интересно е трансмисията. Тя е ръчна, 6-степенна и е с много къси скорости. Освен, че скоростите са къси, трансмисията също се води close-ratio. Това значи, че съотношението между самите скорости е много малко, т.е. като превключа на по-висока скорост оборотите падат само с 500, а дори и по-малко. Ето повече за close-ratio трансмисиите: [b]https://en.wikipedia.org/wiki/Close- ... ission[/b]
Нещата, които ми харесват:
- Големия върт. момент започващ още в ниските обороти (под 2000), което я прави много пъргава и приятна за каране в града
- Късите скорости
- Леко шумният, но същевременно мек звук на ауспуха
- Стъкления покрив с люк
- Сток стерео системата Pioneer с 3-те говорителя във всяка врата (ниски, средни и високи), отзад има още два
- Сток затъмнените стъкла
- Стабилността в завои, ако не са много остри (иначе understeer-a се обажда)
- Сток навигацията (не съм я пробвал още)
- Задната чистачка
- Мястото на масления филтър (отдолу до картера)
Нещата, които не ми харесват:
- голямата доза understeer, особено при ускорение в остър завой (това може да го коригираме скоро)
- Много късата 6-та скорост – на 3000 оборота съм само със 130 км/ч
- разходът на гориво (малко ме дразни) около 10 на 100 е, но с тези къси скорости, а и 2.5 л мотор - няма как
- Не малкото тегло на колата като за хебек – около 1400 кг (Сивика ми беше един тон и хем седан). Тежка е, защото ламарините са дебели и има много възд. възглавници. За сметка на това има много висок краштест рейтинг.
- Големите врати – много често удрям съседно паркирани коли като ги отварям, защото са много дълги. В същото време, ако вратата не е достатъчно отворена е трудно да се излезе.
- Коланът е много назад (заради дългите врати) и трябва да се обърнеш назад, за да го дръпеш.
- Голямата С колона значително намалява видимостта (голяма сляпа зона) не само като караш назад, но и когато се обръщаш за коли около теб. Основно ползвам огледалата, но някой път се налага да се обръщам.
- Багажника е широк, но пък е плитък
- Багажника няма кора и може да видиш какво има в него (е, те стъклата са затъмнени, но все пак не е приятно)
Специални благодарсности на колегата ALTEZZA, с чиято отстъпка си купих консумативи от дилъра на Тойота.
Поздрави на всички и, ако се сетя още нещо ще допълвам.
p.s.
Ако темата не е за този раздел я поместете, но не можах да измисля по-хубаво място, тъй като нито тази марка я има, нито искам да занимавам другите хора с този модел, който дори не се продава в Европа.
- Прикачени файлове
-
- IMG_3019.jpg (117.51 KiB) Преглеждано 13179 пъти
-
- IMG_3020.jpg (123.67 KiB) Преглеждано 13179 пъти
-
- IMG_3025.jpg (79.65 KiB) Преглеждано 13179 пъти
-
- IMG_3029.jpg (82.35 KiB) Преглеждано 13179 пъти
-
- IMG_3337.jpg (113.95 KiB) Преглеждано 13179 пъти
Последно промяна от Japanese_fever на 18 Окт 2018 01:55, променено общо 6 пъти.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Scion tC (Toyota Zelas) Monogram
Още снимчици:
- Прикачени файлове
-
- IMG_3148.jpg (408.07 KiB) Преглеждано 13178 пъти
-
- IMG_3149.jpg (378.44 KiB) Преглеждано 13178 пъти
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Scion tC (Toyota Zelas) Monogram
Още снимчици.
Тук се вижда колко голяма става като бутнеш задните облегалки напред. Вкарах една кръгла кухненска маса + два стола. Отделно след това прекарвах масичка за кафе и една много висока киюозна лампа (стои на пода права), която я сложихме диагонално от предната дясна седалка назад чак до ъгъла на багажника.
Тук се вижда колко голяма става като бутнеш задните облегалки напред. Вкарах една кръгла кухненска маса + два стола. Отделно след това прекарвах масичка за кафе и една много висока киюозна лампа (стои на пода права), която я сложихме диагонално от предната дясна седалка назад чак до ъгъла на багажника.
- Прикачени файлове
-
- IMG_3287.jpg (200.31 KiB) Преглеждано 13178 пъти
-
- IMG_3288.jpg (180.51 KiB) Преглеждано 13178 пъти
-
- IMG_3204.jpg (93.22 KiB) Преглеждано 13178 пъти
-
- IMG_3193.jpg (126.19 KiB) Преглеждано 13178 пъти
-
- IMG_3192.jpg (84.09 KiB) Преглеждано 13178 пъти
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
Scion tC (Toyota Zelas) Monogram
Със здраве да си я караш!
Any car can get you where you need to go, a special car gets you there with a smile on your face...
- Kiki
- Мнения: 8205
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 13 пъти
Scion tC (Toyota Zelas) Monogram
Честито, Джапи! На мен много ми харесва колицата. Хубава визия има.
Със здраве и безаварийно каране.
Със здраве и безаварийно каране.
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!
- slowtraveler
- Мнения: 4979
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 161 пъти
- Получена благодарност: 150 пъти
Scion tC (Toyota Zelas) Monogram
А честито Джап и добре си се завърнал
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- veso_hds
- Мнения: 1430
- Регистриран на: 13 Май 2012 12:06
- Местоположение: Бургас
- Благодарил/а: 25 пъти
- Получена благодарност: 27 пъти
Scion tC (Toyota Zelas) Monogram
Честито и от мен!
Точно вчера се замислих къде изчезна
Точно вчера се замислих къде изчезна
Тойота РАВ 4 D4D-2002г.
- max-2
- Мнения: 1799
- Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 18 пъти
- Получена благодарност: 44 пъти
Scion tC (Toyota Zelas) Monogram
Честито! Радвам се, че най-накрая се отказа от онази барака. Пожелавам ти оттук нататък само коли в безупречно състояние да караш. Мисля, че там, където си е лесно постижимо, особено ако си сръчен в ремонтите.
Carina E 4AFE LB 1992
Scion tC (Toyota Zelas) Monogram
В квартала има един черен Тс, вероятно е от първата генерация, че е малко по-объл. За жалост гугъл снимките са яко размазани по ясни причини. Също, предполагам, че е внесен от щатите, понеже стоповете са изцяло червени. Честито, отива му червеното
https://goo.gl/maps/yFJGgZRpH1E2
https://goo.gl/maps/yFJGgZRpH1E2
T25 2.2 150 hp 2008
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Scion tC (Toyota Zelas) Monogram
Благодаря колеги!
Първият тунинг ще е смяна на емблемите с аткива на Тойота. Вече съм ги купил, ще ги боядисам черни и ги слагам.
Въздушен филтър, масло + маслен са сменени вече. Независимо, че пише да се кара с 0W20 й сипах 5W30 - Mobil 1. Сега съм купил маслото за трансмисията и скоро ще сменя и него. Взел съм й AMSOIL 75W90, API GL4 - синтетика.
МИсля също да й взема 4 зимни гуми с джанти. Тази кола са я качили на 18-ки джанти (225/45R18), но за зимата ще е на 16-ки (225/55R16). Джантите също добавят тегло към колата. Предната генерация беше със 17-ки, но да си кажа, честно май с 18-ки изглежда по-добре.
Бъдете здрави!
Първият тунинг ще е смяна на емблемите с аткива на Тойота. Вече съм ги купил, ще ги боядисам черни и ги слагам.
Въздушен филтър, масло + маслен са сменени вече. Независимо, че пише да се кара с 0W20 й сипах 5W30 - Mobil 1. Сега съм купил маслото за трансмисията и скоро ще сменя и него. Взел съм й AMSOIL 75W90, API GL4 - синтетика.
МИсля също да й взема 4 зимни гуми с джанти. Тази кола са я качили на 18-ки джанти (225/45R18), но за зимата ще е на 16-ки (225/55R16). Джантите също добавят тегло към колата. Предната генерация беше със 17-ки, но да си кажа, честно май с 18-ки изглежда по-добре.
Бъдете здрави!
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Scion tC (Toyota Zelas) Monogram
rovers написа: ↑19 Окт 2018 09:35 В квартала има един черен Тс, вероятно е от първата генерация, че е малко по-объл. За жалост гугъл снимките са яко размазани по ясни причини.
https://goo.gl/maps/yFJGgZRpH1E2
Да, това е първата генерация - 2004-2010 с 2.4L (2AZ-FE) двигателя, който по принцип има проблеми с горене на масло като стигне до около 160 000 км. Но ако колата е под 240 000 км пробег и е под 10-годишна ремонтът се прави безплатно в дилър на Тойота. Това важи също за Тойота Кемри и РАВ4, които са със същия двигател.
Тази информация е от нашият колега ALTEZZA и е проверена и достоверна.
Също забравих да отбележа по-нагоре, че ALTEZZA-та много ми помогна при търсенето на кола и проверяване на историята на колата чрез VIN-a.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
- slowtraveler
- Мнения: 4979
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 161 пъти
- Получена благодарност: 150 пъти
Scion tC (Toyota Zelas) Monogram
Хм... Приятел продаде Камрито си 2.4 на над 350х.км (май бе 2007г), и нищо не бе пипано по двигателя.... Не е имало и някакво необичайно високо горене на масло... Бе много доволен (да, за експлоатационния срок май два пъти сменя окачване )
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Scion tC (Toyota Zelas) Monogram
Е, то по принцип и не всички 1ZZ-FE горят масло, но с това са известни. Обикновено става - какъвто ти е късмета. Кемритата държат много. Дори и да има проблем, ако доливаш масло спокойно ще стигне 300-400К мили.
Разходът ми на гориво, обаче се е закотвил на около 11/100. Не е много приятно след години каране със 7/100. Нямам идея защо жълтурите са сложили толкова къса 6-та скорост.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
- slowtraveler
- Мнения: 4979
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 161 пъти
- Получена благодарност: 150 пъти
Scion tC (Toyota Zelas) Monogram
Джап, виж да не си влязъл в новият голям Тойота рекол пак по системите за въздушните възглавници (ама този път май не с възглавниците, а с електрическата проводка)....
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Scion tC (Toyota Zelas) Monogram
Благодаря много!
Ще проверя задължително.
Това са рисковете на новите коли - глезотийки, много електроника, после - реколи. Абе ти ще караш ли или ще си зяпаш трелефона?!
Сипах AMSOIL-a, за който споменах по-горе и 1-ва, 2-ра и 3-та влизат по-трудно, докато загрее. Интерсно защо като малсото е по спецификазиите на Тойота? Или маслото е много гъсто като е студено или предишните шофьорчета са прецакали синхронизаторите на 2-ра и 3-та и сега след смяната на маслото си е проличало по някакв причина. А другото е, че може да е от AMSOIL-a и може да се наложи да го сменя с Валволин или Мобил 1, ама да видим. А 4-тото е, че може и съединителя да е за смяна, което ме съмнява от самото начало.
Ще проверя задължително.
Това са рисковете на новите коли - глезотийки, много електроника, после - реколи. Абе ти ще караш ли или ще си зяпаш трелефона?!
Сипах AMSOIL-a, за който споменах по-горе и 1-ва, 2-ра и 3-та влизат по-трудно, докато загрее. Интерсно защо като малсото е по спецификазиите на Тойота? Или маслото е много гъсто като е студено или предишните шофьорчета са прецакали синхронизаторите на 2-ра и 3-та и сега след смяната на маслото си е проличало по някакв причина. А другото е, че може да е от AMSOIL-a и може да се наложи да го сменя с Валволин или Мобил 1, ама да видим. А 4-тото е, че може и съединителя да е за смяна, което ме съмнява от самото начало.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта