Страница 3 от 5

Публикувано на: 05 Яну 2008 11:56
от diver
boikovz написа:...Но дето се казва ако не си сам внимателен на пътя и гумите немогат да ти помогнат.
не говорим за пътя а за пред блока....дръпнахме го със кола дет дот-а на гумите е 99-та....Инак джипката ми е с мишлен алпин, летните са примаси и износването сравнено с други марки наистина е забележимо по-слабо!

Публикувано на: 05 Яну 2008 12:01
от boikovz
desSs написа:
boikovz написа:Аз съм с 4 нови Continental WinterContact TS 810. До сега само положителни неща за гумите. Според ADAC тестовете тя е на трето място след Michelin Primacy Alpin PA 3 и Dunlop SP Winter Sport 3D за 2007ма година. Според тях Continental отстъпват само в показателите на сухо и износване на гумата. Например при мокър път е най-добрата, при сняг единствено я бие Bridgestone Blizzak LM25. Но дето се казва ако не си сам внимателен на пътя и гумите немогат да ти помогнат.
въъъъ мойте гудиарки много назад в класацията
Точно ще ти се изравнят по показатели със задните ти летни гуми laugh.gif (шегувам се)

Публикувано на: 05 Яну 2008 16:18
от ALTEZZA
boikovz написа:...при сняг единствено я бие Bridgestone Blizzak LM25.
tez gumi det si gi izbroil se vodiat performance winter. ili inache kazano ima baia drugi gumi det shte gi biiat na sniag. napremer Blizzak WS-50 ili Blizzak Revo1 sa dosta po dobri ot LM25 na sniag, no pak otstapvat v pokazatelite na suho i sa niskoskorostni gumi.

Публикувано на: 06 Яну 2008 00:13
от agent dust
STi action - днеска на божурленд. утре изкарвам тойотата да накаже тия 4х4 трактори laugh.gif


лорде, джипката си е първокласен дрифтар smile.gif върти най-вече задните!

Публикувано на: 06 Яну 2008 00:53
от LordDigital
maggkrabar написа:STi action - днеска на божурленд. утре изкарвам тойотата да накаже тия 4х4 трактори laugh.gif


лорде, джипката си е първокласен дрифтар smile.gif върти най-вече задните!
Malei tva sys kakva skorost beshe?

A za Dziparata - Rear Differential Lock Rulz:PP

Публикувано на: 06 Яну 2008 01:14
от rudolf
LordDigital написа:
maggkrabar написа:STi action - днеска на божурленд. утре изкарвам тойотата да накаже тия 4х4 трактори laugh.gif


лорде, джипката си е първокласен дрифтар smile.gif върти най-вече задните!
Malei tva sys kakva skorost beshe?

A za Dziparata - Rear Differential Lock Rulz:PP
хее:)) лорде ма ти балансираш кат моторис на завойте,,,в ляв--търкаш буза на стъклото ,,на десен ще набучил око -на скоростния лост :thumbsup:

отстрани изглежда все едно поне 3-же е натоварването на врътките:)

Публикувано на: 06 Яну 2008 01:20
от LordDigital
rudolf написа:
LordDigital написа:
maggkrabar написа:STi action - днеска на божурленд. утре изкарвам тойотата да накаже тия 4х4 трактори laugh.gif


лорде, джипката си е първокласен дрифтар smile.gif върти най-вече задните!
Malei tva sys kakva skorost beshe?

A za Dziparata - Rear Differential Lock Rulz:PP
хее:)) лорде ма ти балансираш кат моторис на завойте,,,в ляв--търкаш буза на стъклото ,,на десен ще набучил око -на скоростния лост :thumbsup:

отстрани изглежда все едно поне 3-же е натоварването на врътките:)
:whistle:

Епа Кожен салон ,със седалки стил жигули 1300 дето са само за возене без никакъв страничен support - 0.3g са достатъчни за да ме метат из целото купе wink.gif

Публикувано на: 06 Яну 2008 01:45
от rudolf
LordDigital написа:
rudolf написа:
LordDigital написа:
Malei tva sys kakva skorost beshe?

A za Dziparata - Rear Differential Lock Rulz:PP
хее:)) лорде ма ти балансираш кат моторис на завойте,,,в ляв--търкаш буза на стъклото ,,на десен ще набучил око -на скоростния лост :thumbsup:

отстрани изглежда все едно поне 3-же е натоварването на врътките:)
:whistle:

Епа Кожен салон ,със седалки стил жигули 1300 дето са само за возене без никакъв страничен support - 0.3g са достатъчни за да ме метат из целото купе wink.gif
ни риви--екстра е wink.gif ,,,ти ли подпали на джейми чивийте за джуган--че сега оревава ортълъка,,,,искал нависоко,,искал на широко,,и де що има колела ,със все резервното--да рият??

Публикувано на: 06 Яну 2008 05:37
от ugabuga
svaliamfilmcheto i az da vidia snegorina :)
inache az sam na mnenie che chovek triabva da ima po edna kola ot vseki model:

- rwd - s2000 ili ae86
- awd - sti ili evo
- fwd - tercel veche imam go toia
- 4x4 jipka ili pickup ... edin toyota hilux diesel da rechem sha e extra.

Публикувано на: 06 Яну 2008 19:13
от agent dust
бе и таурега не е зле - я глейте един косфорт сектант кво прави със семейната джипка laugh.gif
http://www.youtube.com/watch?v=sH6RCeTD-fg

ама днеска беше много заледено, пързаляхме като ненормални smile.gif

Публикувано на: 10 Яну 2008 03:52
от K-A-N-U
maggkrabar написа:STi action - днеска на божурленд. утре изкарвам тойотата да накаже тия 4х4 трактори laugh.gif


лорде, джипката си е първокласен дрифтар smile.gif върти най-вече задните!
Na lord-a toyodata e 3wd laugh.gif dvete zadnite i ednoto predno, koeto nqma grip :thumbsup:

Публикувано на: 10 Яну 2008 03:54
от K-A-N-U
diver написа:
K-A-N-U написа:Otpred sam sas 4isto novi Continental ContiWinterContact TS810
хм, доволен ли си, че оня дет един човечец, с такъв континентал купен предния ден, не можеше да помръдне на снега?!
ami da dovolen sam pone za sega no ima i po-dobri gumi ot tqh. az imah Blizzak WS-50 bqha strahotni, no nqmat nikakva stabilnost v zavoi ili na visoka skorost.

Публикувано на: 10 Яну 2008 08:29
от ugabuga
kazvat che ws60-tkite sa kompromis m/u 50-tkite i dry traction.

inache revo1 bili mnogo dobri

Публикувано на: 10 Яну 2008 10:18
от ALTEZZA
revo1 sa gore dolu sashtata rabota kat ws-50, dosta dobri na sniag, obache na suho gubiat stabilnost

Публикувано на: 17 Яну 2008 19:49
от racing_fan