Изтощен акумулатор
Публикувано на: 05 Авг 2019 23:58
Здравейте, съфорумци, не открих подходяща тема, затова и създадох нова.
Проблемът ми е следния: акумулаторът ми е 44 Ач синя Варта и е на Ярис бензин, почти е нов купих го преди 4 месеца. Досега съм нямал никакви проблеми и е палил винаги от раз, докато последния път не щя да запали. Опитах 2-3 опита през малки интервали и спрях. При замерването с мултицета (в покой) странно (поне за мен) показа 13,6 волта, а изобщо не може да превърти. Попрочетох из форумите и на няколко места срещнах мнения, че измереното напрежение при изгасен двигател не трябва да превишава 12,8 волта. При по-високи показания означаволо, че акумулатора е зареден, но имал голямо вътрешно съпротивление и е за изхвърляне.
Моля за съвети и мнения от ваша страна, предварително за което благодаря.
Ще направя и едно уточнение, за глупостта, която направих (макар, че съм я правил и друг път, но съм нямал проблеми с паленето) 1 час преди отказа за запалване, а вие кажете дали тя е причината да не запали колата.
Тъй като предното и задното ми стъкло бяха замърсени с лепкава течност (мана от липови дървета) и не се измива лесно с пръскащата течност за чистачки направих следното: включих на контакт (без да паля двигателя) и пуснах чистачките на постоянен ход и плискам с шише вода върху стъклото и така около 1 минута, после спирам чистачките и пускам задната чистачка и пак поливам около минута и изключих от контакт. Всичкото да е било за не повече от 3 минути, но и в същото време вентилатора на парното е бил включен на втора степен от общо 4 и радиото работеше от около час (тогава беше и последното загасяне на двигателя).
Възможно ли е с тази моя глупост да съм изтощил толкова акумулатора, че да не може да запали?
Проблемът ми е следния: акумулаторът ми е 44 Ач синя Варта и е на Ярис бензин, почти е нов купих го преди 4 месеца. Досега съм нямал никакви проблеми и е палил винаги от раз, докато последния път не щя да запали. Опитах 2-3 опита през малки интервали и спрях. При замерването с мултицета (в покой) странно (поне за мен) показа 13,6 волта, а изобщо не може да превърти. Попрочетох из форумите и на няколко места срещнах мнения, че измереното напрежение при изгасен двигател не трябва да превишава 12,8 волта. При по-високи показания означаволо, че акумулатора е зареден, но имал голямо вътрешно съпротивление и е за изхвърляне.
Моля за съвети и мнения от ваша страна, предварително за което благодаря.
Ще направя и едно уточнение, за глупостта, която направих (макар, че съм я правил и друг път, но съм нямал проблеми с паленето) 1 час преди отказа за запалване, а вие кажете дали тя е причината да не запали колата.
Тъй като предното и задното ми стъкло бяха замърсени с лепкава течност (мана от липови дървета) и не се измива лесно с пръскащата течност за чистачки направих следното: включих на контакт (без да паля двигателя) и пуснах чистачките на постоянен ход и плискам с шише вода върху стъклото и така около 1 минута, после спирам чистачките и пускам задната чистачка и пак поливам около минута и изключих от контакт. Всичкото да е било за не повече от 3 минути, но и в същото време вентилатора на парното е бил включен на втора степен от общо 4 и радиото работеше от около час (тогава беше и последното загасяне на двигателя).
Възможно ли е с тази моя глупост да съм изтощил толкова акумулатора, че да не може да запали?