Еврокатегории и т.н.
-
- Мнения: 900
- Регистриран на: 20 Яну 2010 19:43
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: служебен
- Благодарил/а: 112 пъти
- Получена благодарност: 26 пъти
Еврокатегории и т.н.
Mай зависи от нормите в съответния щат.
Доколкото знам в Калифорния са най-зелени. И в двата преносни смисъла на думата.
И друго мога да напиша за вноса от САЩ, Канада и т.н., ама да не излизаме извън темата...
Доколкото знам в Калифорния са най-зелени. И в двата преносни смисъла на думата.
И друго мога да напиша за вноса от САЩ, Канада и т.н., ама да не излизаме извън темата...
- Ивайло Димов
- Мнения: 991
- Регистриран на: 11 Яну 2022 15:35
- Местоположение: Шумен
- Автомобил: Seat Toledo1,8 20V AGN
- Благодарил/а: 42 пъти
- Получена благодарност: 60 пъти
Еврокатегории и т.н.
В някои щати е достатъчно колата да има някви гуми и регистрационни номера ,а в други прегледа за емисии е съвсем отделен от този за техническото състояние на колата.Не забравяйте за Дизелгейт и едни 18 милиарда евра глоба
- mapamop
- Мнения: 4177
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis Wagon T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 95 пъти
- Получена благодарност: 317 пъти
Еврокатегории и т.н.
Жпочерпиш. От спестения данък догодина....
За колко време ти издадоха сертификата за еврокатегорията от представителството на Тойота? При мен беше 3 седмици по спомен.
Opel Astra F Estate (1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251
- WoLF
- Мнения: 2687
- Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
- Местоположение: Стара Загора
- Благодарил/а: 286 пъти
- Получена благодарност: 128 пъти
Еврокатегории и т.н.
Нямах дертове там, вписаха ме в КАТ по италианския талон. Но досега години си ми даваха, каквото е редно - 3та ЕКО за ЕВРО4. Днес промоция
Явно тая кола и със заминала гарнитура и горяща масло покрива по-нови стандарти
Явно тая кола и със заминала гарнитура и горяща масло покрива по-нови стандарти
- memorex
- Мнения: 813
- Регистриран на: 17 Фев 2021 21:29
- Местоположение: Varna
- Автомобил: avatar
- Благодарил/а: 15 пъти
- Получена благодарност: 21 пъти
Еврокатегории и т.н.
Като дойде време за продажба/прехвърляне пак се похвали.
"Великите умове обсъждат идеи, средните умове обсъждат събития, малките умове обсъждат хората."
"И желязната логика е безсилна, ако отсреща е чугунена глава."
"И желязната логика е безсилна, ако отсреща е чугунена глава."
- BOz
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 118 пъти
Еврокатегории и т.н.
Това стана днес и при мен. До сега винаги ръчно си въвеждаха ЕКО категорията на база Евро категорията на автомобила. С новата връзка, която направиха към АА, категорията се определя "централно" на база измерени отработени газове. При мен CO-то беше 0.1% и системата ми определи ЕKO-4.
Това стана възможно с промяна на таблицата в Наредбата за ГТП, която вече допуска Евро-4 автомобил да попада в ЕКО-4 категория. Преди промяната в ЕКО-4 категорията се допускаха автомобили, които отговарят на Евро-5 и Евро-6.
Разход на хибрид->
Разход на дизелов автоматик ->
Разход на дизелов автоматик ->
- WoLF
- Мнения: 2687
- Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
- Местоположение: Стара Загора
- Благодарил/а: 286 пъти
- Получена благодарност: 128 пъти
Еврокатегории и т.н.
Ти да видиш, вкарали нещо логично Сега тези на газ да не минат от 1ва и те в 4та
- Monster
- Мнения: 348
- Регистриран на: 09 Ное 2021 10:50
- Местоположение: Sofia
- Автомобил: Rav4 PHEV, Zoe ZE40
- Благодарил/а: 98 пъти
- Получена благодарност: 91 пъти
Еврокатегории и т.н.
Тук да питам аз - има ли законово изискване за някакъв максимум на изхвърляните гнясове (тъй де - газове), над който колата да не може да си вземе техническия преглед? От време на време ми се случва някой пред мен да бълва такива черни облаци, че не само спирам климатика и пускам цикличната вентилация, с надеждата да вдишам по-малко от отровите му, но и трябва да отпусна газта, за да се отдалеча и/или сменя лентата с цел да избягам от димната му шоу програма и да имам все пак някаква видимост на пътната обстановка пред мен. Редно ли е такива коли изобщо да минават техническия преглед и има ли някакво законово изискване, което да ги накара да си върнат DPF или каквито филтри са отстранили по колата си с цел да спестят някой лев от собствения си джоб, но пък за сметка на здравето на околните?
- slowtraveler
- Мнения: 4978
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 161 пъти
- Получена благодарност: 150 пъти
Еврокатегории и т.н.
Законово изискване има, ама контрол и процедура няма.... Затова и резултатът е такъв...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- WoLF
- Мнения: 2687
- Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
- Местоположение: Стара Загора
- Благодарил/а: 286 пъти
- Получена благодарност: 128 пъти
Еврокатегории и т.н.
Пускаха ги на 1ва категория, независимо с каква е излязла колата. Сега вече няколко пъти присъствам на спорове, че колата не си покрива категорията и няма да го пуснат
Смея да твърдя, че последните години драстично намаляха въпросните димогенератори
Смея да твърдя, че последните години драстично намаляха въпросните димогенератори
- Ивайло Димов
- Мнения: 991
- Регистриран на: 11 Яну 2022 15:35
- Местоположение: Шумен
- Автомобил: Seat Toledo1,8 20V AGN
- Благодарил/а: 42 пъти
- Получена благодарност: 60 пъти
Еврокатегории и т.н.
При нафтовите печки мерят димност -плътност на газовете ,ако колата е с добре работещи дюзи дори и със затапен EGR и премахнат DPF пак минава ГТП.Тия с облаците са или пипани софтуерно или с проблем по периферията -дюзи,турбо и т.н.
-
- Мнения: 900
- Регистриран на: 20 Яну 2010 19:43
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: служебен
- Благодарил/а: 112 пъти
- Получена благодарност: 26 пъти
Еврокатегории и т.н.
От 01.01.2025 в ЕС на дизелите освен димност ще се мери и количеството твърди частици.
Нормите са такива, че дори нови автомобили с EURO5 и по-висок е възможно да не минат ГТП по този параметър.
За по-старите не е ясно как ще се процедира.
Не знам какво ще се случи у нас, при положение, че уредите за това измерване са меко казано скъпички.
Нормите са такива, че дори нови автомобили с EURO5 и по-висок е възможно да не минат ГТП по този параметър.
За по-старите не е ясно как ще се процедира.
Не знам какво ще се случи у нас, при положение, че уредите за това измерване са меко казано скъпички.
- iovkito
- Мнения: 2856
- Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 68 пъти
Еврокатегории и т.н.
Имам микробус, 2.1д 1992г. Ползвам го по 300-400км годишно за строго специфична работа. Всяка година си минавам и чинно технически преглед. Последния път попитах как са газовете, дали да се притеснявам. Отговориха ми, че всичко е в норма, бусът бил напълно изправен. Щом аз минавам все още за екологичен, с 32г бус, не ми се мисли кога най-накрая ще започнат да спират коли с премахнати DPF и EGR.
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: kajinskia и 11 госта