Страница 5 от 6

Еврокатегории и т.н.

Публикувано на: 20 Мар 2024 15:36
от gena_bs
Mай зависи от нормите в съответния щат.
Доколкото знам в Калифорния са най-зелени. И в двата преносни смисъла на думата. :D
И друго мога да напиша за вноса от САЩ, Канада и т.н., ама да не излизаме извън темата...

Еврокатегории и т.н.

Публикувано на: 20 Мар 2024 16:04
от Ивайло Димов
В някои щати е достатъчно колата да има някви гуми и регистрационни номера ,а в други прегледа за емисии е съвсем отделен от този за техническото състояние на колата.Не забравяйте за Дизелгейт tooth.gif и едни 18 милиарда евра глоба

Еврокатегории и т.н.

Публикувано на: 21 Мар 2024 16:02
от WoLF
Айде и аз вече съм в клуба с ЕКО4 на лепенка и ЕВРО4 в талона :whistle:

Еврокатегории и т.н.

Публикувано на: 21 Мар 2024 16:35
от mapamop
WoLF написа: 21 Мар 2024 16:02 Айде и аз вече съм в клуба с ЕКО4 на лепенка и ЕВРО4 в талона
Жпочерпиш. От спестения данък догодина.... tooth.gif
За колко време ти издадоха сертификата за еврокатегорията от представителството на Тойота? При мен беше 3 седмици по спомен.

Еврокатегории и т.н.

Публикувано на: 21 Мар 2024 19:10
от WoLF
Нямах дертове там, вписаха ме в КАТ по италианския талон. Но досега години си ми даваха, каквото е редно - 3та ЕКО за ЕВРО4. Днес промоция tooth.gif
Явно тая кола и със заминала гарнитура и горяща масло покрива по-нови стандарти :whistle:

Еврокатегории и т.н.

Публикувано на: 21 Мар 2024 19:28
от memorex
Като дойде време за продажба/прехвърляне пак се похвали. offtopic.gif

Еврокатегории и т.н.

Публикувано на: 21 Мар 2024 21:01
от WoLF
Не, моя си остава до брака. Колата много слуша...

Еврокатегории и т.н.

Публикувано на: 16 Май 2024 20:46
от BOz
WoLF написа: 21 Мар 2024 19:10 Но досега години си ми даваха, каквото е редно - 3та ЕКО за ЕВРО4. Днес промоция
Това стана днес и при мен. До сега винаги ръчно си въвеждаха ЕКО категорията на база Евро категорията на автомобила. С новата връзка, която направиха към АА, категорията се определя "централно" на база измерени отработени газове. При мен CO-то беше 0.1% и системата ми определи ЕKO-4.
Това стана възможно с промяна на таблицата в Наредбата за ГТП, която вече допуска Евро-4 автомобил да попада в ЕКО-4 категория. Преди промяната в ЕКО-4 категорията се допускаха автомобили, които отговарят на Евро-5 и Евро-6.

Еврокатегории и т.н.

Публикувано на: 17 Май 2024 14:29
от WoLF
Ти да видиш, вкарали нещо логично :whistle: Сега тези на газ да не минат от 1ва и те в 4та tooth.gif

Еврокатегории и т.н.

Публикувано на: 17 Май 2024 14:49
от Monster
Тук да питам аз - има ли законово изискване за някакъв максимум на изхвърляните гнясове (тъй де - газове), над който колата да не може да си вземе техническия преглед? От време на време ми се случва някой пред мен да бълва такива черни облаци, че не само спирам климатика и пускам цикличната вентилация, с надеждата да вдишам по-малко от отровите му, но и трябва да отпусна газта, за да се отдалеча и/или сменя лентата с цел да избягам от димната му шоу програма и да имам все пак някаква видимост на пътната обстановка пред мен. Редно ли е такива коли изобщо да минават техническия преглед и има ли някакво законово изискване, което да ги накара да си върнат DPF или каквито филтри са отстранили по колата си с цел да спестят някой лев от собствения си джоб, но пък за сметка на здравето на околните?

Еврокатегории и т.н.

Публикувано на: 17 Май 2024 14:52
от slowtraveler
Monster написа: 17 Май 2024 14:49 има ли някакво законово изискване
Законово изискване има, ама контрол и процедура няма.... Затова и резултатът е такъв...

Еврокатегории и т.н.

Публикувано на: 17 Май 2024 15:00
от WoLF
Пускаха ги на 1ва категория, независимо с каква е излязла колата. Сега вече няколко пъти присъствам на спорове, че колата не си покрива категорията и няма да го пуснат :thumbsup:
Смея да твърдя, че последните години драстично намаляха въпросните димогенератори :cheers:

Еврокатегории и т.н.

Публикувано на: 17 Май 2024 15:31
от Ивайло Димов
offtopic.gif При нафтовите печки мерят димност -плътност на газовете ,ако колата е с добре работещи дюзи дори и със затапен EGR и премахнат DPF пак минава ГТП.Тия с облаците са или пипани софтуерно или с проблем по периферията -дюзи,турбо и т.н.

Еврокатегории и т.н.

Публикувано на: 17 Май 2024 20:02
от gena_bs
От 01.01.2025 в ЕС на дизелите освен димност ще се мери и количеството твърди частици.
Нормите са такива, че дори нови автомобили с EURO5 и по-висок е възможно да не минат ГТП по този параметър.
За по-старите не е ясно как ще се процедира.
Не знам какво ще се случи у нас, при положение, че уредите за това измерване са меко казано скъпички.

Еврокатегории и т.н.

Публикувано на: 17 Май 2024 20:35
от iovkito
Имам микробус, 2.1д 1992г. Ползвам го по 300-400км годишно за строго специфична работа. Всяка година си минавам и чинно технически преглед. Последния път попитах как са газовете, дали да се притеснявам. Отговориха ми, че всичко е в норма, бусът бил напълно изправен. Щом аз минавам все още за екологичен, с 32г бус, не ми се мисли кога най-накрая ще започнат да спират коли с премахнати DPF и EGR.