Не подскача и не "хълца", каквито очаквания имах. Вероятно и не го командва на импулси а директно регулира налягането по волтаж.
В общи линии на "нормален ход на охлаждане" стои на малко над 6 волта постоянно и от време на време вдига до 7 и малко, след което пак сваля на 6 и малко.
Когато влезе в режим на "поддръжка на температурата" независимо дали тресе или не, слиза на 5.1-5.4 волта и стои постоянно там.
Постоянно докато не изгаси клапана по някаква причина - решил е че няма нужда от повече фреон в изпарителя, натиснал съм за над 10-15 секунди педала на газта да ускоря, или по някакви негови си причини. Там нямам поглед над "решенията какво да прави". Като цяло в режим "Тресене" стойностите са близки но са една идея по-ниски.
0.1-0.2 волта е в рамките на грешката на китайското боклуче, но поне като го мерих с мултиметъра показваше вярно.
Задържал се е по 1-2 минути и нагоре включен със постоянен волтаж. Общото време на пробата да е била от сорта на около 30 минути, в което имаше предимно извънградско каране със 60-100км/ч като скорости по километраж, и много малко градско със 50км/ч.
Маршрута:https://www.google.com/maps/dir/43.8522 ... ?entry=ttu
Предполагам следващата стъпка е да закача директно мултиметър на изводите на датчика за налягането, някъде в купето. Лошото е че едната връзка май е зад километража и да стигна до нея трябва да хвърлям пак таблото на земята, или да извадя радиото и климатичния боклук и да се закача отзад на буксата му. Просто датчика по това което гледам в сервизното вероятно връща волтажи в границата на до 5 волта, а китайския волтметър не го догледах че на под 4 изгасва.