2.0 D4D 116hp, върти но не пали.
Публикувано на: 19 Дек 2022 17:30
Здравейте,
Имам корола 2006 година с този мотор. Скоро ще станат 4 години от както я имам. Паленето не й е сила, но винаги е палила при всякакви градуси. Акумулатора е стар вече и него ще го сменя още утре, но проблема ме съмнява да е от него.
Днес ходих да сипя нафта и не пожела да запали (загряла). Въртях доста и по едно време захапа и запали след почти падане на акумулатора. Правила ми го е и друг път (да въртя доста на загряла, под доста визирам 3-4 секунди), но чак толкова дълго за пръв път ми го прави. Стартера ли умира или нещо друго?
Тук предполагам е дюза. Някой път след студено палене изпушва, а като е студена между 2000 и 2400~ сякаш се дави за момент и като мина 2400об. продължава да работи нормално. Даже и звука на мотора се променя в този диапазон. На място ако я форсирам до този диапазон леко тресе колата. Тези денсо дюзи рециклират ли се или направо нови? Каква им е цената нови/рециклирани?
И два не толкова големи проблеми, но след като се очертава да се ремонтира.. долу под волана имам нещо разбито. С ниска скорост по лека неравност нещо дрънчи там. Ако завия волана спира. Какво има там?
Другия е, че някой копчета на климатроника не работят. Какво е решението при тях?
Поздрави,
Имам корола 2006 година с този мотор. Скоро ще станат 4 години от както я имам. Паленето не й е сила, но винаги е палила при всякакви градуси. Акумулатора е стар вече и него ще го сменя още утре, но проблема ме съмнява да е от него.
Днес ходих да сипя нафта и не пожела да запали (загряла). Въртях доста и по едно време захапа и запали след почти падане на акумулатора. Правила ми го е и друг път (да въртя доста на загряла, под доста визирам 3-4 секунди), но чак толкова дълго за пръв път ми го прави. Стартера ли умира или нещо друго?
Тук предполагам е дюза. Някой път след студено палене изпушва, а като е студена между 2000 и 2400~ сякаш се дави за момент и като мина 2400об. продължава да работи нормално. Даже и звука на мотора се променя в този диапазон. На място ако я форсирам до този диапазон леко тресе колата. Тези денсо дюзи рециклират ли се или направо нови? Каква им е цената нови/рециклирани?
И два не толкова големи проблеми, но след като се очертава да се ремонтира.. долу под волана имам нещо разбито. С ниска скорост по лека неравност нещо дрънчи там. Ако завия волана спира. Какво има там?
Другия е, че някой копчета на климатроника не работят. Какво е решението при тях?
Поздрави,