Това може да се нарече - "прекалено преувеличено". Примерно - повече от двадесетократноslowtraveler написа: ↑ 200% само заради смяна на гуми
► Виж съдържание
Това може да се нарече - "прекалено преувеличено". Примерно - повече от двадесетократноslowtraveler написа: ↑ 200% само заради смяна на гуми
Странно .... Ако се загледаш във формулите и схемите се вижда къде се прилага 'съпротивителната' сила и как резултатът зависи от контектното петно - колкото е то по-'късо', толкова повече намалява рамото на прилагане на съпротивителната сила и съответно - общото съпротивление спада.
Е за новия приус може да се натовари само с около 200 кила, при солидната му маса - това е много малък прираст. То и при другите хибриди не е много по-различно. ("Леките" автомобили са си тежки, с неголяма товароносимост.) Но пък сравнявахме сув с лек автомобил И твърдяхте, че масата въобще няма значение при равномерно движение
Ясно - не сме се разбрали Мислих, че това имате предвид, визирайки, че съпротивлението при търкаляне е голямо... Точно затова се използва търкаляне, а не триене, защото съпротивлението при търкаляне е незначително на фона на 'другите съпротивления и разходи'
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 46 госта