Пробем след смяна на стартер..
- karatista
- Мнения: 37
- Регистриран на: 12 Май 2018 15:14
- Местоположение: СЕВЕРОЗАПАД
- Автомобил: T25 2.0 d4d 126
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 4 пъти
Пробем след смяна на стартер..
Здравейте!
Авенсис 2007 2.0д 126
След сваляне и качване на стартер колата дава грешка p0122 свети чек, няма мощност и не вдига повече от 50км/ч. Изтрих грешката, но пак ми излиза.. Преди да започна свалянето първо откачих акумулатора, след което всички букси пречещи да извадя стартера.. Откачих и тези на егр-а, ноо всички старателно закачих по местата..не би трябвало да има проблем с кабелите и буксите. Също така и маркучите под самият егр и едно вакум маркуче, но всичко си сложих по мястото.Те буксите са различни няма как да се объркат.. Някой имал ли е този проблем или да ме насочи как да оправя тази поразия.... [/b]
Авенсис 2007 2.0д 126
След сваляне и качване на стартер колата дава грешка p0122 свети чек, няма мощност и не вдига повече от 50км/ч. Изтрих грешката, но пак ми излиза.. Преди да започна свалянето първо откачих акумулатора, след което всички букси пречещи да извадя стартера.. Откачих и тези на егр-а, ноо всички старателно закачих по местата..не би трябвало да има проблем с кабелите и буксите. Също така и маркучите под самият егр и едно вакум маркуче, но всичко си сложих по мястото.Те буксите са различни няма как да се объркат.. Някой имал ли е този проблем или да ме насочи как да оправя тази поразия.... [/b]
- memorex
- Мнения: 813
- Регистриран на: 17 Фев 2021 21:29
- Местоположение: Varna
- Автомобил: avatar
- Благодарил/а: 15 пъти
- Получена благодарност: 21 пъти
Пробем след смяна на стартер..
Буксата на MAP сензора да не е разкачена
"Великите умове обсъждат идеи, средните умове обсъждат събития, малките умове обсъждат хората."
"И желязната логика е безсилна, ако отсреща е чугунена глава."
"И желязната логика е безсилна, ако отсреща е чугунена глава."
- mapamop
- Мнения: 4084
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis Wagon T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 91 пъти
- Получена благодарност: 294 пъти
Пробем след смяна на стартер..
Грешката води по-скоро до откачена букса на дросела или на педала на газта. На педала на газта няма как да се откачи откъм коша на мотора, така че по-скоро е тази на дросела. Според каталозите дросела е някъде в зоната на стартера:
► Виж съдържание
Opel Astra F Estate (1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251
- karatista
- Мнения: 37
- Регистриран на: 12 Май 2018 15:14
- Местоположение: СЕВЕРОЗАПАД
- Автомобил: T25 2.0 d4d 126
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 4 пъти
Пробем след смяна на стартер..
Закачени са и двете. Само,че това нещо на горната схема- 94152 20801 го извадих защото също ми пречеше, но после го сложих на мястото му с двете кръстати болтчета. Възможно ли е докато се е размяткало да е замърсено или повредено някак.
Забравих да добавя,че от 1 година егр е изключен софтуерно..- mapamop
- Мнения: 4084
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis Wagon T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 91 пъти
- Получена благодарност: 294 пъти
Пробем след смяна на стартер..
EGR вдига други грешки. Тук в случая има отворена верига във датчика за позицията на дросела или във едната верига на потенциометъра на педала за газта. Педала за газта е опроводен по презумпция вътре в купето, и е малко вероятно той да е проблемен. Не че не може да се е износил потенциометъра, ама едва ли в този случай това е причината. По-скоро недозакопчана букса, като си го откачил от дросела тоя датчик може и да се е повредил, или не е поставен плътно на мястото си.
Проблема е че този сензор не подава данни в допустимите граници, или изобщо не отговаря по линията. Четиво:
Проблема е че този сензор не подава данни в допустимите граници, или изобщо не отговаря по линията. Четиво:
- Прикачени файлове
-
- p0122.pdf
- (314.02 KiB) Свалено 38 пъти
Opel Astra F Estate (1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251
- karatista
- Мнения: 37
- Регистриран на: 12 Май 2018 15:14
- Местоположение: СЕВЕРОЗАПАД
- Автомобил: T25 2.0 d4d 126
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 4 пъти
Пробем след смяна на стартер..
закопчан е, плътно на място..остава зацапване/ повреда пък не съм го удрял или нещо такова...как да се ориентирам, токаджии в моя град нема, вариант да го замеря.. ше ходя да го сваля да огледам нещо пропуснато..
-
- Мнения: 466
- Регистриран на: 19 Сеп 2019 17:24
- Местоположение: София
- Автомобил: Тойота,Митсубиши,Нисан,Лексус
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 67 пъти
Пробем след смяна на стартер..
Объркал си положението на TPS_а . Да знам, че е дизел , но има TPS, защото има дросел. Не си го сложил правилно и въпреки, че педала отчита , че не си подал газ дросела отчита , че е отворен. Или обратното. По-принцип на японски кола/мотор, боядисани болтчета се пипат само след като се маркира много точно позицията на елемента , който крепят.
- mapamop
- Мнения: 4084
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis Wagon T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 91 пъти
- Получена благодарност: 294 пъти
Пробем след смяна на стартер..
Във файла който ти качих има на кои букси и кои крака на буксите, какви показания трябва да излязат. Измери го тоя TPS, и после според зависи от резултатите.
Opel Astra F Estate (1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251
- karatista
- Мнения: 37
- Регистриран на: 12 Май 2018 15:14
- Местоположение: СЕВЕРОЗАПАД
- Автомобил: T25 2.0 d4d 126
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 4 пъти
Пробем след смяна на стартер..
Не съм много в час с токовете, но успях да измеря това;
Иначе ето снимки и на сензора и там, дето ляга.. vfr800,
Болтчетата не бяха боядисани..и не виждам как може да се промени нещо, то си има изливка и сензора ляга перфектно не може да се върти. Болтчетата само фиксират да не бяга назад..или поне аз така го виждам..
Използвайки маса от двигателя само в това гнездо има ток. В другите не.Иначе ето снимки и на сензора и там, дето ляга.. vfr800,
Болтчетата не бяха боядисани..и не виждам как може да се промени нещо, то си има изливка и сензора ляга перфектно не може да се върти. Болтчетата само фиксират да не бяга назад..или поне аз така го виждам..
- iovkito
- Мнения: 2841
- Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 10 пъти
- Получена благодарност: 57 пъти
Пробем след смяна на стартер..
Този сензор не се маха при сваляне на стартер.
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
- mapamop
- Мнения: 4084
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis Wagon T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 91 пъти
- Получена благодарност: 294 пъти
Пробем след смяна на стартер..
Сглоби всичко в търговски вид. Извади клемата на акумулатора. Извади жабката. Разкопчей буксите от файла на горивния компютър и измери съпротивленията на крачетата на буксите от файла. Свери си резултатите с тези които трябва да излязат. Мери се съпротивление при закачен и монтиран сензор на кабела, спрямо маса / купето. Сондите ги забиваш на гърба на буксата, а не отпред, за да не разкрачиш терминала. Изчети целия файл внимателно, а не само каквото ти е интересно - рискуваш да пребиеш горивния компютър и там става мазало.
Opel Astra F Estate (1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251
- karatista
- Мнения: 37
- Регистриран на: 12 Май 2018 15:14
- Местоположение: СЕВЕРОЗАПАД
- Автомобил: T25 2.0 d4d 126
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 4 пъти
Пробем след смяна на стартер..
Проблемът е решен. Забелязах,че сензорът има две срещуположни ленти, нещо като белязки.. Вътре в дроселът също има две, които отговарят по размери на тези на сензора, обаче при слагането се разминават с 45 градуса. При изваден сензор реших да включа на контакт и тези в дросела се завъртяха на друга позиция, сложих сензора, буксите и лампите на таблото изчезнаха, колата се изтреля ..
Между другото съветвам хора, дето не са си направили профилактика на стартера да го направят. Ефектът е поразителен, след като се разглоби и смаже навсякъде с правилната грес.
Също така искрено благодаря на всички взели участие в темата, има и добри хора в нашето узлобено общество!
Между другото съветвам хора, дето не са си направили профилактика на стартера да го направят. Ефектът е поразителен, след като се разглоби и смаже навсякъде с правилната грес.
Също така искрено благодаря на всички взели участие в темата, има и добри хора в нашето узлобено общество!
- Akima
- Мнения: 7133
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 34 пъти
- Получена благодарност: 70 пъти
- iovkito
- Мнения: 2841
- Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 10 пъти
- Получена благодарност: 57 пъти
Пробем след смяна на стартер..
Тези авенсиси са фабрично с някаква смазка, която много бързо изсъхва и започва да върти мудно. Моя го свалих на 250 000км за почисване и смазване, наистина разликата е голяма.
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
- mapamop
- Мнения: 4084
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis Wagon T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 91 пъти
- Получена благодарност: 294 пъти
Пробем след смяна на стартер..
Офтопик
Това важи ли и за "бензиновите" стартери?
На 4 пъти след дълъг престой не запалих от първия път, със еднократно късо изщракване, и след това на втори опит запалих. В последните 3-4 дни запалвам от първия път, но със осезаемо "замисляне" преди да запали.
На 4 пъти след дълъг престой не запалих от първия път, със еднократно късо изщракване, и след това на втори опит запалих. В последните 3-4 дни запалвам от първия път, но със осезаемо "замисляне" преди да запали.
Opel Astra F Estate (1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 53 госта