Проблем с управление
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 29 Сеп 2023 22:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Ланд круизер 90
- Благодарил/а: 7 пъти
Проблем с управление
Здравейте,имам следния проблем: Когато джипа загрее и реша да завивам на дясно,волана се втвърдява и много трудно се върти,а на ляво няма проблеми.Когато е студен,първите 10 минути няма проблеми,волана се върти съвсем леко и в двете посоки.От вчера е така.Някой да има идея ? Land Cruiser 90
- mapamop
- Мнения: 4084
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis Wagon T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 91 пъти
- Получена благодарност: 294 пъти
Проблем с управление
Клапани на хидравличната помпа и/или рейка споре мен.
Промий си помпата с някакво евтино атф масло и след това го смени с каквото е предписано. И стискай палци да се оправи.
Това ако е с хидравлична помпа сервото на волана. Ако е е електрическо - рейка и/или мотора.
Промий си помпата с някакво евтино атф масло и след това го смени с каквото е предписано. И стискай палци да се оправи.
Това ако е с хидравлична помпа сервото на волана. Ако е е електрическо - рейка и/или мотора.
Opel Astra F Estate (1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251
- WoLF
- Мнения: 2645
- Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
- Местоположение: Стара Загора
- Благодарил/а: 259 пъти
- Получена благодарност: 119 пъти
Проблем с управление
Имах предвид да не е въртян, докато загрява колата. Да видим дали ще го има пак 10 минутния период нищо, че е загряла вече колата. Някакво виене при навиване на място?
- mapamop
- Мнения: 4084
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis Wagon T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 91 пъти
- Получена благодарност: 294 пъти
Проблем с управление
WoLF,
Може да не е "достатъчно бременна" помпата за да се чуе отчетливо виене, или скърцане на пълен ляв или пълен десен. Това са вече фазите на много родила помпа. В началото само виеше, и ми претръпваше волана на Астрата, накрая скимтеше като бито куче, и окончателно изхвъляше вече маслото на пяна през капачката.
Може и да има позапушени клапани в едната посока и се надявам да се отпушат след промивка с ново масло, и напълване с ново чисто.
Все още съм позитивно настроен към ситуацията.
Може да не е "достатъчно бременна" помпата за да се чуе отчетливо виене, или скърцане на пълен ляв или пълен десен. Това са вече фазите на много родила помпа. В началото само виеше, и ми претръпваше волана на Астрата, накрая скимтеше като бито куче, и окончателно изхвъляше вече маслото на пяна през капачката.
Може и да има позапушени клапани в едната посока и се надявам да се отпушат след промивка с ново масло, и напълване с ново чисто.
Все още съм позитивно настроен към ситуацията.
Opel Astra F Estate (1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251
- Ивайло Димов
- Мнения: 969
- Регистриран на: 11 Яну 2022 15:35
- Местоположение: Шумен
- Автомобил: Seat Toledo1,8 20V AGN
- Благодарил/а: 38 пъти
- Получена благодарност: 54 пъти
Проблем с управление
По-скоро проблема да се търси в рейката,помпата не я вълнува дали завиваш на ляво или надясно тя или работи добре и в двете посоки или не работи.Редукционния клапан да заклини е вероятно от старо и мръсно масло но тогава ще е проблем не само в едно положение .Байпасния клапан също ще сработи при неработещ редукционен .Съмнявам се че ще се оправи със смяна на хидравлично масло но не пречи да се пробва.Да се пробва с минерално АТФ Dextron 2 или 3 .
- WoLF
- Мнения: 2645
- Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
- Местоположение: Стара Загора
- Благодарил/а: 259 пъти
- Получена благодарност: 119 пъти
Проблем с управление
Ясни са тези стъпки, на мен ми е по-интересно защо 10 минути работи добре и има ли общо с температурата на двигателя
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 29 Сеп 2023 22:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Ланд круизер 90
- Благодарил/а: 7 пъти
Проблем с управление
Днес ще проверя , когато загрее на място без да въртя волана, какво ще се случи
- memorex
- Мнения: 813
- Регистриран на: 17 Фев 2021 21:29
- Местоположение: Varna
- Автомобил: avatar
- Благодарил/а: 15 пъти
- Получена благодарност: 21 пъти
Проблем с управление
Ниво флуид или рейка .Това е при трудно въртене в едната посока.
"Великите умове обсъждат идеи, средните умове обсъждат събития, малките умове обсъждат хората."
"И желязната логика е безсилна, ако отсреща е чугунена глава."
"И желязната логика е безсилна, ако отсреща е чугунена глава."
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 29 Сеп 2023 22:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Ланд круизер 90
- Благодарил/а: 7 пъти
Проблем с управление
Пробвах при загряла кола на едно място и е същата работа, когато рязко го завъртя е почти невъзможно, когато го завъртя плавно е много трудно. Колата не е карана година и половина. Аз я карам от 20 дни. Прибрах се от София без проблеми. Покарах 1 седмица и това се получи.Няма никакво виене.
- WoLF
- Мнения: 2645
- Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
- Местоположение: Стара Загора
- Благодарил/а: 259 пъти
- Получена благодарност: 119 пъти
Проблем с управление
Има запушване, иска смяна на течност като за начало. После са по-болезнени финансово операции...
- Ивайло Димов
- Мнения: 969
- Регистриран на: 11 Яну 2022 15:35
- Местоположение: Шумен
- Автомобил: Seat Toledo1,8 20V AGN
- Благодарил/а: 38 пъти
- Получена благодарност: 54 пъти
Проблем с управление
1,5 година тва там хидравлично масло не се е движило и е утаило секви говна по целата система .Значи купуваш 3-4 литра ATF Dextron 2( минералка ) 15-20 лева е литъра .Вдигаш колата на два крика или две стойки или два пъна ....по-лесно ще ти е да не опират предните гуми.Откачаш маркуча от хидравличната помпа и оставяш всичко да се изтече ....сваляш казана за течност и го измиваш добре с обезмаслител или с веро ,подсушаваш и сглобяваш системата .Пълниш и въртиш волана (не палиш колата в никакъв случай)....наливаш и връткаш докато се обезвъздуши ,новата течност хубаво да се разходи по системата .Точиш и повтаряш процедурата отново ,при третия път след обезвъздушаване и отсичане на нивото палиш колата за да заработи помпата ,въртиш и се ослушваш за звуци от цялата система.Оставяш колата да поработи 10-15-20 минути и въртиш в двете посоки плавно .След тва точиш ,ново масло и си го оставяш ....атф маслата имат хубав малиново-червен цвят ,проверяваш нивото и цвета следващите 3-4 дена ако стане леко кафеникав значи има още мизерии .И трябва ново масло
- Ивайло Димов
- Мнения: 969
- Регистриран на: 11 Яну 2022 15:35
- Местоположение: Шумен
- Автомобил: Seat Toledo1,8 20V AGN
- Благодарил/а: 38 пъти
- Получена благодарност: 54 пъти
- Ивайло Димов
- Мнения: 969
- Регистриран на: 11 Яну 2022 15:35
- Местоположение: Шумен
- Автомобил: Seat Toledo1,8 20V AGN
- Благодарил/а: 38 пъти
- Получена благодарност: 54 пъти
Проблем с управление
Всяко едно щи свърши работа ,аз бих взел Равеньола заради 4 литровата разфасовка
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 68 госта