Страница 16 от 16

Една година с РАВ4 ХА30 3ZR-FAE

Публикувано на: 01 Дек 2023 10:53
от mirott
Ето, аз ти казвам - на 70 К км първо отваряне за реглаж без нужда от такъв. Настройките...газаджията...всичко друго е бош лаф :thumbsup:

Една година с РАВ4 ХА30 3ZR-FAE

Публикувано на: 01 Дек 2023 11:21
от r34c7
dracunculus написа: 01 Дек 2023 09:41 Голяма тема напоследък е етанолът в бензина и корозионните му ефекти върху сплавите и т.н.. Като гледам в България май нормален А95 няма Е5 вече, а само Е10. Т.е. или сипваш от скъпия, или караш Е10, а той не се понася от всички по-стари коли. Четох много из какви ли не форуми, уж всички по-нови коли били оптимизирани за Е10, но дългосрочни проучвания все още няма по въпроса. А става все по-трудно да заредиш Е5- например в Австрия Super 95 има от Април САМО Е10, т.е. ако искаш Е5 отиваш на Ultimate, който е с 25 цента по-скъп. В Германия ще стане същото до 1-2 години. И така....
Мисля, че от доста време няма друго освен Е бензин. Караш и не го мислиш, въпроса е да не застоява над 6 месеца в резервоара и ще си ОК.

Една година с РАВ4 ХА30 3ZR-FAE

Публикувано на: 01 Дек 2023 11:41
от dracunculus
То в моя резервоар не застоява нищо повече от 5-6 дни (на толкова пълня нов резервоар). Въпросът е колко седи в цистерната под бензиностанцията, все пак е все още недолюбвано гориво (Е10) тук....А и не знам какви са законите и практиките за това колко може да се съхраняват горивата и от кога се води един бензин "стар". Това е притеснението ми, иначе в Австрия си зареждам от него без да го мисля

Една година с РАВ4 ХА30 3ZR-FAE

Публикувано на: 01 Дек 2023 14:43
от r34c7
Проблема не е като седи в цистерната, а в колата, защото биоетанола скапва маркучите и съединенията, ако не се движи. И при мен резервоара за седмица си отива, та хич не го мисля.

Една година с РАВ4 ХА30 3ZR-FAE

Публикувано на: 01 Дек 2023 15:52
от nov
Аз на 20к.км пълня един резервоар - това са около 3,5 месеца.