Страница 5 от 6

Сигурност при Тойота

Публикувано на: 08 Дек 2023 18:44
от mapamop
Колко е шведска стоманата може да се поспори...
Предвид че освен 4-5 релета на моята японска кола, други японски части не намерих в нея. И на всичкото отгоре, същите релета във фейслифтовите бройки вече не са Denso Japan, a са Bosch или Denso мисля произведени в Сингапур. Боша май да бяха немски.

Сигурност при Тойота

Публикувано на: 08 Дек 2023 19:01
от Hursa
Väderstad V-55 - "специална усилена шведска стомана с дълъг живот" smile.gif

Сигурност при Тойота

Публикувано на: 08 Дек 2023 19:04
от ufer
Те, Бош, отдавна си правят релетата в Китай и Турция...

Сигурност при Тойота

Публикувано на: 08 Дек 2023 19:06
от mapamop
Hursa написа: 08 Дек 2023 19:01 специална усилена шведска стомана с дълъг живот
Абе то и на новото ми радио Xtrons пише Designed in UK, Made in China. Ама вътре всичко е китайско, барабар с чиповете и е също със толкова крив, смачкан корпус с неправилно разпробити отвори, както и старото ми радио (Aostr излезе че е) на което с големи букви пишеше само Made in China.
Все пак компанията майка е китайска и от китаец може да се очакват всякакви мизерии.

ufer, е да де - нерде яопония, нерде стамбул или франкфурт-на-майната-си.

Сигурност при Тойота

Публикувано на: 08 Дек 2023 19:21
от Hursa
Компанията майка - китайска, но бащата е от шведските викинги.

Сигурност при Тойота

Публикувано на: 08 Дек 2023 19:52
от ufer
Амиии, направо Торррр.... tooth.gif

Сигурност при Тойота

Публикувано на: 08 Дек 2023 20:27
от slowtraveler
nov написа: 08 Дек 2023 10:47 Със същата сила може да се твърди същото от Китаецете за еуроенкап и другите подобни, че и там условията са нагласени
Условията са малко по-комплексни - най-малкото има няколко най-стандартни казуси с удар в точно стандартизирана преграда, а не един, обясняван от 'човека с показалката' :)
И да - и там производителите 'подготвят моделите' за точно определеният удар за да се представят най-добре... Но имах предвид друг - когато играеш 'на една писта' резултатите са по-достоверни, макар и не универсални - при други условия (например удар при 15% препокриване) може този който да е бил по-назад да излезе по-здрав...
Когато сам си правиш правилата там нещата са съвсем 'черна кутия' и са нужни повече тестове за да можеш да си направиш субективна преценка...
mapamop написа: 08 Дек 2023 18:44 Боша май да бяха немски.
Или по-вероято - Испански :) В час по трудово обучение tooth.gif

Сигурност при Тойота

Публикувано на: 08 Дек 2023 20:30
от BOz
nov написа: 08 Дек 2023 16:46 Сравнението е некоректно - Нокия не съществува при телефоните,
https://www.nokia.com/phones/bg_bg

Сигурност при Тойота

Публикувано на: 08 Дек 2023 20:34
от ufer
Фабриките на Нокия работят, само дето я купиха Майкрософт, а не вярвам те да са я продали на китайците...

Сигурност при Тойота

Публикувано на: 08 Дек 2023 21:06
от nov
BOz написа: 08 Дек 2023 20:30
nov написа: 08 Дек 2023 16:46 Сравнението е некоректно - Нокия не съществува при телефоните,
https://www.nokia.com/phones/bg_bg
Колко е % на продажби на телефони Нокия спрямо другите например Апъл,Самсунг,Шаоми, и т.н.
slowtraveler написа: 08 Дек 2023 20:27 Условията са малко по-комплексни - най-малкото има няколко най-стандартни казуси с удар в точно стандартизирана преграда, а не един, обясняван от 'човека с показалката
Аз оставам с впечатление, че китайския тест не е достоверен за теб, защото са нагласили двете коли как точно да се ударят.ОК, да приемем, че е така - отваряме линка, който съм пуснАл на еуроенкап за 2023 и от 6 автомобила 2 китаеца в топ рейтинг, немец няма,японец няма - дали защото 2023 не са изкарвали нов модел? Може и това да е...................
ufer написа: 08 Дек 2023 19:52 Амиии, направо Торррр...
На мен супер много ми харесват тези ледове в стил "чука на Тор", а вервай ми това Волво преди да стане на тор, доста други автомобили от тази моделна година отдавна ще са на тор, оп рециклирани имам предвид.
mapamop написа: 08 Дек 2023 18:44 Колко е шведска стоманата може да се поспори...
Незнам шведска ли е или китайска, но докато ръждяса бая време ще мине, освен това антикорозионното покритие е на ТОП ниво (ама айде да не цапам пак тема с друга насоченост), но дори само на допир се усеща....................а бе всъщност няма значение..............
WoLF написа: 08 Дек 2023 17:40 и посредствена, та и Волво така със сигурността.
абсолютно противоречие, твърдо не съм съгласен с това твърдение - виж всеки нов модел излязъл и тестван от еуро ен кап е ТОП по рейтинг, ако не е то е в челните места по точки, там има и оценка "асистиращи системи" или нещо такова и там взимат висок рейтинг.
Колегата BOz хем казва, че Нокия не е модерна сред телефоните (демек изчезваш вид, а те наистина по едно време ги нямаше в кърпа и то за доста време), хем после линк с телефони Нокия, демек хем я няма, но пък я има, такава и аналогията с Волвото на тема сейфти - определено не е така, и не го казвам аз, а ония от енкап. Майната му на тия тестове, точки и т.н. - качете са едно такова Волво ХЦ60 дори и първо поколение, после се качете в Кю5, Х3 и аналога му от Мерцедес и преценете с кое как се чувствате - аз лично съм ги карал всичките и то не за по 100 или 200км, за МЕН това е най-солидно направения СУВ от тези години в този клас, същото ми е мнението и за ХЦ60 второ поколение от 2017, казвам го пак от опит - има един минус - при второто поколение пластмасата е по-некачествена от това в първо, това забелязвам аз, иначе всичко друго е на ниво. Умишлено не споменавам РАВ/сиарви/ЦХ30 на Мазда/Каджар/Пежо3006 - по тези критерии и по МОЕ мнение са много назад от въпросното Волво, а за сигурност не ми се и мисли, но пак казвам ТОВА Е МОЕ МНЕНИЕ. Не ангажирам никой с него, именно и заради това си напазарувах едно ХЦ, само, че бензиново тоя път. worthy.gif

Сигурност при Тойота

Публикувано на: 08 Дек 2023 21:10
от WoLF
Обясних и пак обясняваш колко са сигурни... Сигурни са, но са отминали времената на патентите и авангардните решения. По-просто не мога да го кажа, съжалявам. Смятам сравнението с Нокия за аналогично...

Сигурност при Тойота

Публикувано на: 08 Дек 2023 21:17
от nov
Това обаче е твоето виждане, моето не е такова - патенти не могат да се откриват до безкрай, затова се изискват доста неща. И според мен си противоречиш - ако не са в час със сейфти, в момента няма да са в челните места по класациите за безопасност.............
Но пък това е форум на Тойота - въпроса е Тойота къде се позиционира, майната му на Волво - да си го мислят в техния форум.

Сигурност при Тойота

Публикувано на: 08 Дек 2023 21:32
от WoLF
Така е, съгласни сме, че не сме съгласни, нали така е модерно :cheers:

Сигурност при Тойота

Публикувано на: 08 Дек 2023 21:37
от nov
:cheers:

Сигурност при Тойота

Публикувано на: 08 Дек 2023 23:50
от max-2
mapamop написа: 08 Дек 2023 18:44 Колко е шведска стоманата може да се поспори...
Предвид че освен 4-5 релета на моята японска кола, други японски части не намерих в нея. И на всичкото отгоре, същите релета във фейслифтовите бройки вече не са Denso Japan, a са Bosch или Denso мисля произведени в Сингапур. Боша май да бяха немски.
Първото S60 пукаше предно стъкло от слаба конструкция. Нашето беше със спортно окачване. Спортното окачване беше по данни на производителя, иначе си изглеждаше нормално високо. Не издържаше вълните по Тракия и блъскаше в тампоните. Иначе на удар сигурно носи, бая тежко се носеше. Като гюле.