Ярис, обороти на празен ход
Публикувано на: 10 Яну 2024 15:28
От месец имам колата, (1.33,1NR-FE) и с двигателя нямах проблем...до вчера. Има стрт/стоп система, като загрее работи, понякога не изключва, показва Eko OFF, без да съм изключил от бутона. Не знам кога го прави, но е рядко и не ме интересува...
Предният ден ръчках из купето да оправям дребни кусури. Слагане на камера, не работеше вкл/изкл. на радиото, също CD-то, разпределителя на въздуха не може да отиде в последното положение само за предно стъкло...
Всичко това беше свързано с вадене/сваляне на радиото и панела с врътките, вадене на един куплунг около релетата, за да захраня камерата. Всичко това без да откачвам акумулатора, но многократно вадене куплунзите на радиото, даване на контакт... Наместих всичко обратно.
Нормално оборотите на пр.ход на студено са около 1000, загряла са 600. Вчера запалих (около 0гр) и оборотите едва кретат на 400, покарах, загря, но същата работа. Забелязах, че и часовника не е верен, а беше и не съм откачвал акумулатора..., освен ваденето на споменатия куплунг, от който взех захранване за камерата, да е прекъснало захранването на часовника и не само на него и да са забравени разни настройки???
По аналогия с други марки, при сваляне на акумулатора, при чистене на дросела и подобни, се губят оборотите на пр. ход и трябва обучаване, което не е много лесно/успешно. Да не би и тук да има някакво обучаване?
Предният ден ръчках из купето да оправям дребни кусури. Слагане на камера, не работеше вкл/изкл. на радиото, също CD-то, разпределителя на въздуха не може да отиде в последното положение само за предно стъкло...
Всичко това беше свързано с вадене/сваляне на радиото и панела с врътките, вадене на един куплунг около релетата, за да захраня камерата. Всичко това без да откачвам акумулатора, но многократно вадене куплунзите на радиото, даване на контакт... Наместих всичко обратно.
Нормално оборотите на пр.ход на студено са около 1000, загряла са 600. Вчера запалих (около 0гр) и оборотите едва кретат на 400, покарах, загря, но същата работа. Забелязах, че и часовника не е верен, а беше и не съм откачвал акумулатора..., освен ваденето на споменатия куплунг, от който взех захранване за камерата, да е прекъснало захранването на часовника и не само на него и да са забравени разни настройки???
По аналогия с други марки, при сваляне на акумулатора, при чистене на дросела и подобни, се губят оборотите на пр. ход и трябва обучаване, което не е много лесно/успешно. Да не би и тук да има някакво обучаване?