Страница 2 от 2
Аурис Е15 - Превъртане на съединител при определени условия
Публикувано на: 21 Фев 2024 21:38
от batececo
Не, винаги със заводските 15ки с гуми 195/65/15. Не помня на 8мата или 9тата година взехме алуминиеви със същия размер ЕТ и същия размер гуми. Само централния отвор беше по-голям, та сложихме втулки.
Аурис Е15 - Превъртане на съединител при определени условия
Публикувано на: 21 Фев 2024 22:11
от mapamop
Някой да е пипал някоя или и двете помпи на съединителя, или педала на съединителя малко преди тая аномалия?
Мисълта ми е да не е разбутан педал, или да засяда някоя помпа и да стои недозацепен съединителя. Нямам свежа идея как се проверява.
Аурис Е15 - Превъртане на съединител при определени условия
Публикувано на: 21 Фев 2024 22:35
от memorex
Може да сяда мастер/гл. цилиндър и от там да не стига налягане за спомагателния ,но явно не стига флуид.
Аурис Е15 - Превъртане на съединител при определени условия
Публикувано на: 22 Фев 2024 08:37
от tora
batececo написа: ↑21 Фев 2024 19:03
Вилка има (или на мен така ми изглежда).
Явно е друга конструкцията на моя Аурис. С лагер-помпа е.
- 55.jpg (51.23 KiB) Преглеждано 3121 пъти
Аурис Е15 - Превъртане на съединител при определени условия
Публикувано на: 22 Фев 2024 09:36
от batececo
mapamop написа: ↑21 Фев 2024 22:11
Някой да е пипал някоя или и двете помпи на съединителя, или педала на съединителя малко преди тая аномалия?
Мисълта ми е да не е разбутан педал, или да засяда някоя помпа и да стои недозацепен съединителя. Нямам свежа идея как се проверява.
Не. От ден едно (15 години), не е пипано нищо в тази част.