Auris HSD E18 1.8 2ZR-FXE 2016 - Грешки C2309, C1241 и U0293 - тракане от мотора ?

Публикувай отговор
teodora_popova82
Мнения: 51
Регистриран на: 29 Авг 2023 19:25
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Тойота Аурис
Благодарил/а: 35 пъти
Получена  благодарност: 2 пъти

Проблем при превключване на двигател-Тойота Аурис хибрид 2016

Мнение от teodora_popova82 » 18 Мар 2024 17:15

В офоциалният сервиз на Тойота казаха,че проблем няма.Да чакаме да ескалира.Два пъти я карахме в Тойота Пловдив,те дори не се качиха да усетят проблема.Закачат я на компютъра и нищо не излизало??????
Странно защо ли сега в този официален сервиз (но не на Тойота) излизат грешки?
Не е до сервиза,до човека на който му се занимава е!

Аватар
gimara
Мнения: 1467
Регистриран на: 27 Фев 2014 18:56
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Verso 1.8/CVT, 2016
Благодарил/а: 20 пъти
Получена  благодарност: 31 пъти

Проблем при превключване на двигател-Тойота Аурис хибрид 2016

Мнение от gimara » 18 Мар 2024 17:32

teodora_popova82 написа: 18 Мар 2024 17:15 Два пъти я карахме в Тойота Пловдив
Ако ви се разхожда до Пазарджик, пробвайте там.

teodora_popova82
Мнения: 51
Регистриран на: 29 Авг 2023 19:25
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Тойота Аурис
Благодарил/а: 35 пъти
Получена  благодарност: 2 пъти

Проблем при превключване на двигател-Тойота Аурис хибрид 2016

Мнение от teodora_popova82 » 18 Мар 2024 17:35

Ако и в този сервиз не открият нищо,сме решили и до Пазарджик да стигнем

teodora_popova82
Мнения: 51
Регистриран на: 29 Авг 2023 19:25
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Тойота Аурис
Благодарил/а: 35 пъти
Получена  благодарност: 2 пъти

Проблем при превключване на двигател-Тойота Аурис хибрид 2016

Мнение от teodora_popova82 » 18 Мар 2024 20:21

За смяната на акумулатор има ли някаква тънкос,която изисква да се извърши в сервиз или може сам да го сменя?

Аватар
BOz
Мнения: 4291
Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 108 пъти

Проблем при превключване на двигател-Тойота Аурис хибрид 2016

Мнение от BOz » 18 Мар 2024 20:31

Може и сам.
Разход на хибрид-> Изображение
Разход на дизелов автоматик -> Изображение

teodora_popova82
Мнения: 51
Регистриран на: 29 Авг 2023 19:25
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Тойота Аурис
Благодарил/а: 35 пъти
Получена  благодарност: 2 пъти

Проблем при превключване на двигател-Тойота Аурис хибрид 2016

Мнение от teodora_popova82 » 19 Мар 2024 18:07

Днес сменихме акумулатора с нов и подобрение няма!
И преди и сега като колата е студена и се запали,проблемът започва след около 20-30 мин след като е работила колата.
Следва да отидем да я закачат отново за диагностика,за да видим сега дали ще даде същите грешки и да видим ЕГР-а

Hursa
Мнения: 4926
Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
Местоположение: Козлодуй
Благодарил/а: 6 пъти
Получена  благодарност: 76 пъти

Проблем при превключване на двигател-Тойота Аурис хибрид 2016

Мнение от Hursa » 21 Мар 2024 10:56

teodora_popova82 написа: 18 Мар 2024 16:13 почти всеки път се случва.А какво е ЕГР?
Забелязали ли сте - кога не се случва? (Може би не е от егр - да "придърпва" поради проблем с него, може би, защо обаче да "трака" на "празен ход". Но може и да има обяснение.)
Да не е проблем с регулатора на празния ход. Поради това и прехода да е затормозен.
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid

teodora_popova82
Мнения: 51
Регистриран на: 29 Авг 2023 19:25
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Тойота Аурис
Благодарил/а: 35 пъти
Получена  благодарност: 2 пъти

Проблем при превключване на двигател-Тойота Аурис хибрид 2016

Мнение от teodora_popova82 » 21 Мар 2024 16:07

Не се случва като е студена ,трябва да поработи и измине около 20 км и започва да придърпва.Тракането ескалира когато си на павета и си в трафик с ниска скорост се придвижваш 10-15 км,ей тогава много започва да трака,да присяца.Или на улица с много дупки и трябва да караш с 10 км за да ги заобикаляш или минаваш през тях.
Всеки само предполага какво й е.Като я закачат и отворят капака,огледат,разгледат и като не се види нищо и вдигат раменете.

Аватар
mfandakov
Мнения: 3358
Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
Местоположение: Кричим
Автомобил: E38
Благодарил/а: 20 пъти
Получена  благодарност: 47 пъти

Проблем при превключване на двигател-Тойота Аурис хибрид 2016

Мнение от mfandakov » 21 Мар 2024 16:51

Това с дупките,заобикалянето,и лекото каране малко wink.gif ,дали има и някой друг от мъжки род да покара и да пообясни. :D
worthy.gif
Винаги след пропагандата,идват ......танковете.

Аватар
max-2
Мнения: 1789
Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
Местоположение: Пловдив
Благодарил/а: 18 пъти
Получена  благодарност: 44 пъти

Проблем при превключване на двигател-Тойота Аурис хибрид 2016

Мнение от max-2 » 21 Мар 2024 18:45

Ако клапаните на двигателя не са с хидравлични повдигачи трябва да се проверят. Възможно е след загряване един или няколко да не затварят добре и от там всичко отива по дяволите.
Carina E 4AFE LB 1992

Аватар
WoLF
Мнения: 2643
Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
Местоположение: Стара Загора
Благодарил/а: 257 пъти
Получена  благодарност: 119 пъти

Проблем при превключване на двигател-Тойота Аурис хибрид 2016

Мнение от WoLF » 21 Мар 2024 19:13

А от друсане да се дооткача някоя хлабава връзка?! ermm.gif На равно и пак бавно каране как е?
ИзображениеИзображениеИзображение

Hursa
Мнения: 4926
Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
Местоположение: Козлодуй
Благодарил/а: 6 пъти
Получена  благодарност: 76 пъти

Проблем при превключване на двигател-Тойота Аурис хибрид 2016

Мнение от Hursa » 21 Мар 2024 19:40

teodora_popova82 написа: 21 Мар 2024 16:07 Не се случва като е студена ,трябва да поработи и измине около 20 км и започва да придърпва.Тракането ескалира когато си на павета и си в трафик с ниска скорост се придвижваш 10-15 км,ей тогава много започва да трака,да присяца.Или на улица с много дупки и трябва да караш с 10 км за да ги заобикаляш или минаваш през тях.
Когато двигателя е "студен" - се подава повече "горивна смес". (Да не би датчик, който "подава показания" към регулатора за празен ход да прави недобър контакт - едва ли, но какво друго да се влияе от "друсане". Освен ако "тракането" не е в резултат на вибрации или механичен "твърд" контакт - поради резонанс, който се получава при ниски обороти.)
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid

teodora_popova82
Мнения: 51
Регистриран на: 29 Авг 2023 19:25
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Тойота Аурис
Благодарил/а: 35 пъти
Получена  благодарност: 2 пъти

Проблем при превключване на двигател-Тойота Аурис хибрид 2016

Мнение от teodora_popova82 » 21 Мар 2024 19:43

На равно в трафик пак го прави ,но сякаш по рядко.Също понякога и на лек наклон с ниска скорост започва да се задъхва,да се дави,да губи мощност,ако мястото позволява да натисна педала и да поддам газ изчезва,но в трафик като не може да се поддаде повечко газ и се мъчи докато не се включи батерията.
Всеки вече се хваща за главата,нищо не могат да засекат.Утре сме в сервиза да я закачат за диагностика след смяната на акумулатора да видят какво ще покаже.Ще пиша подробности.
А относно тракането което се чува,то е странно,описват го сякаш се чува някъде от дясно и като започне педала при подаване на газ да тресе и започва това тракане или почукване някъде отдолу,сякаш повече от дясно се чува по ясно.Като се отпусне педала и се включи батерията всичко изчезва.
Майсторите,който са се качвали,са усетили това тресене и тракане,но уви всичко уж се проверило и няма нещо нередно

gena_bs
Мнения: 863
Регистриран на: 20 Яну 2010 19:43
Местоположение: Бургас
Автомобил: служебен
Благодарил/а: 97 пъти
Получена  благодарност: 23 пъти

Проблем при превключване на двигател-Тойота Аурис хибрид 2016

Мнение от gena_bs » 21 Мар 2024 19:53

Има вероятност да не достига гориво (да се дави) или да смуче въздух.
За лекия наклон - това при изкачване или при спускане?
По-вероятно е да смуче въздух отнякъде. След въздушния филтър и датчика (MAP или MAF не знам какъв е точно).
Особено, ако има някакви вакуумни маркучи за управление на нещо, каквото и да е, по колата. Особено, ако са с гъвкави прави или Г-образни накрайници. Често стареят и се пукат от страната, до която няма директна видимост и ако не се размърдат, почти не пропускат.

Всеки иска лесни и бързи пари!
На никой не му се занимава да търси даже не сложни повреди, но искащи мислене.
За съответното време може да получи доста повече приходи от смяна на филтри и накладки, примерно.

teodora_popova82
Мнения: 51
Регистриран на: 29 Авг 2023 19:25
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Тойота Аурис
Благодарил/а: 35 пъти
Получена  благодарност: 2 пъти

Проблем при превключване на двигател-Тойота Аурис хибрид 2016

Мнение от teodora_popova82 » 21 Мар 2024 20:04

наклон при изкачване

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 60 госта