Страница 2 от 6

Публикувано на: 13 Юли 2005 09:43
от del_sol_fen
znachi purvo super beshe,
vtoro kykep, znachi moiata glava e "P08" i e SOHC Vtec i dvg-to mi e
JDM D15B okolo 130ps go davat (okolo 128hp uz). znachii az taka i ne mojah da iskaram dobur start. v nachaloto trugvah (testvah vse razlichni nachini) sus mnogo gaz, sus po-malko i rezultata beshe che trugva vseki put super dobre sus vurtene na gumi (umereno) i pose "bog-va" ili s drugi dumi mi padat mnogo oborotite niakade na 2,400. na nishto ne prilicha. ei za tva mnogo me e iad. niamate si napredstava kolko mnogo vreme mi gubi taia rabota, spored men ima neshto na asfalta, ili po-veroiatnoto e che prosto niamam vurtiasht moment da me izdurpa pri tova trugvane. abe az tam poveche s moiata niama da hodia, ama ako e na drugo miasto moje i da se probvam kato ia postegna malko ;) .

p.s. a za desniat krugal far (malkiat) imam drugi planove ;P ..... :whistle:

Публикувано на: 13 Юли 2005 20:39
от Japanese_fever
Na kolko RPM(oborota) trugva6? I gore-dolu na kakvi stojnosti podurja6 sled akto trygne6?Okolo 3000rpm dolna granica?!?

Публикувано на: 14 Юли 2005 02:36
от Japanese_fever
Skoro 6te ima(razbrah, 4e poslednata nedelq na July) drift show v Joliet. Ako ima nqkoj deto znae pove4e info da svirka, 4e minalata godina go izpusnah! mad.gif
Mnogo sum navitak! Kazvajte koq nedelq 6te e smile.gif , 4e da si vzema po4ivka!

Публикувано на: 15 Юли 2005 03:10
от Гост
trugva vseki put super dobre sus vurtene na gumi (umereno) i pose "bog-va" ili s drugi dumi mi padat mnogo oborotite niakade na 2,400. na nishto ne prilicha.

Публикувано на: 15 Юли 2005 04:44
от Japanese
Anonymous написа:
trugva vseki put super dobre sus vurtene na gumi (umereno) i pose "bog-va" ili s drugi dumi mi padat mnogo oborotite niakade na 2,400. na nishto ne prilicha.
Na men m/u 2000-3000rpm mi e silata, taka da se kaje! Ne znam za6to na teb ne ti dyrpa pri tezi oboroti?!? ohmy.gif

Публикувано на: 18 Юли 2005 03:04
от del_sol_fen
haha japanese, abe kak tam shte ti e silata be? :) viz kuv ti e dvg-to i viz kolko konia i pri kvi oboroti i posle si vij torque-a na kvi oboroti ti idva, spored men ti idva 100% nad 3200 ama tva e spored men. proveri sus sigurnost i kaji kvo e stanalo. a za hp-to ti idva nad 5500. 2-3 ti mai ne si KARAL tvoita honda, kvo ti e jal be? :P iako gaz i tui, az moita veche nad tri godini ia karam i vseki den iako gaz (vse pak razumno) prosto si ia nastupvam, da ti kaja chesto vdigam nad 4500 shtoto toi vtec-a ne go li chuiq vse edno ne karam honda :PPPPPPPPP tongue.gif

Публикувано на: 18 Юли 2005 04:24
от Japanese_fever
del_sol_fen написа:haha japanese, abe kak tam shte ti e silata be? :) viz kuv ti e dvg-to i viz kolko konia i pri kvi oboroti i posle si vij torque-a na kvi oboroti ti idva, spored men ti idva 100% nad 3200 ama tva e spored men. proveri sus sigurnost i kaji kvo e stanalo. a za hp-to ti idva nad 5500. 2-3 ti mai ne si KARAL tvoita honda, kvo ti e jal be? :P iako gaz i tui, az moita veche nad tri godini ia karam i vseki den iako gaz (vse pak razumno) prosto si ia nastupvam, da ti kaja chesto vdigam nad 4500 shtoto toi vtec-a ne go li chuiq vse edno ne karam honda :PPPPPPPPP tongue.gif
Pri teb e drugo! Normalno e pri VTEC da ti e silata vuv visokite nad 4000rpm. No moq ne e VTEC i go use6tam, 4e durpa naj-mnogo sled 2000-2500, no ve4e sled 3000 ne go 4uvstvam da durpa ve4e, a pri teb to4no togava VTEC-a zapo4va da "dejstva"! biggrin.gif
Az mojta naistina q jalq. Karam q ne pove4e ot 3000rpm! Edinstveniq put kogato sum ka4val nad 4000rpm be6e sled Formulata i vdignah 100mph(160km/h), koeto na moq model go davat gore-dolu max. speed.
Kopiram ot Owner's Manual za Civic LX:
gear 4th - max. speed 112mph(181km/h); note - ako previ6i6 tazi skorost RPM vliza v 4ervenata zona!
gear 5th - top speed, no ne e kazano kolko e?!?

I o6te ne6to!
Shift up
4th to 5th Normal acceleration at 53mph(85km/h)

Shift up
4th to 5th Cruise from acceleration(tova ne znam kakvo zna4i?!?) at 48mph(77km/h)

Zagorka, ti vlizal li si v red zone i izkliu4val li ti e dvigatela, t.e. ECU-to spira da podava info i sled kato namali6 dvigatela pak po4va da ba4ka. Az ne sum go probval i ne iskam, za6toto 4uh vednuj, 4e Punkara kaza na duco, ako dvigatelq ne ti e v perfektno tehn. sustoqnie ne vdigaj nad 4000rpm!

Публикувано на: 18 Юли 2005 18:01
от Guest-a
A taq motorna sheina kakvo vreme dade?

Публикувано на: 18 Юли 2005 23:07
от ALTEZZA
Japanese_fever написа: Pri teb e drugo! Normalno e pri VTEC da ti e silata vuv visokite nad 4000rpm. No moq ne e VTEC i go use6tam, 4e durpa naj-mnogo sled 2000-2500, no ve4e sled 3000 ne go 4uvstvam da durpa ve4e, a pri teb to4no togava VTEC-a zapo4va da "dejstva"! biggrin.gif
Az mojta naistina q jalq. Karam q ne pove4e ot 3000rpm! Edinstveniq put kogato sum ka4val nad 4000rpm be6e sled Formulata i vdignah 100mph(160km/h), koeto na moq model go davat gore-dolu max. speed.
Kykep, niama nachin tvoita kola da se dviji po dobre na 2000-2500rpm ot kolkoto pri visokite oboroti. poprincip dvigatelia ti ima dve harakteristiki, ednata e torque a drugata e hp, torque-a poprincip e postoiana velichina(gore dolu) pochvasta v tez ramki(2000-2500rpm) i prodaljava taka pochti do chervenite oboroti. hp krivata obache narastva prez cialoto vreme pri narastvane na oborotite i pochva da spada chak pri chervenite oboroti(poprincip okolo 500-600rpm predi chervenite oboroti). ta tvoita kola pochva da darpa pri 2000-2500rpm stoto togava stigash optimalnia torque, no s narastvaneto na oborotite narasta i hp-a ta prosto niama nachin dvigatelia da ne pochva da darpa oste poveche. eto ti edna harakteristika na dvigatel da vidish za kakvo stava vapros(ne e za tvoia dvigatel, no vaprosa e principa)
Изображение
tova che ti nikoga ne vdigash nad 3000rpm, men ako me pitash machish dvigatelia, iskash da darpa, pak ne mu davash vazmojnost da se razvarti. sasto taka ako ot vreme na vreme ne izpalvash oborotite(pri zagrial dvigatel), moje da imash problemi s katalizatora, stoto v nego se sabira nagar i ti ako nikoga ne natiskash dvigatelia, toi niama kak da se izhvarli.

Публикувано на: 19 Юли 2005 07:43
от Japanese_fever
ALTEZZA, a kakvo togava po vuprosa na Punkara?
Toj kaza vednuj na duco da ne ka4va pove4e ot 4000-4500rpm, za6toto dvigatelq mu ne e v perfektno tehn. sustoqnie. A duco ima AE86(4A-GE egine), kojto e dale4 nad-vuzmojnostite na moq D15B7! + tova ediniq e DOHC, a drugiq(moq e SOHC). NOrmalno e DOSH da e po-dobre i da se durji na po-visoki RPM. Moq ne iskam da go mu4a, za6toto ne znam na kakvo deredje e i kakvo moje da mu secna pri nad 4000rpm.
Ina4e v gradsko 3000 sa mi napulno dostatu4ni! Ti sam kaza, 4e tova mi e optimalniq vurtq6t moment. Kato prevkliu4a na po-visoka predavka ot 3000 mi padat to4no na 2500 i torque-a mi e pak v optimuma, taka 4e ...
A katalizatora go 4istq ot vreme na vreme na mqsto s mrusna gaz. smile.gif

Публикувано на: 19 Юли 2005 09:20
от jamie
Japanese_fever написа:ALTEZZA, a kakvo togava po vuprosa na Punkara?
Toj kaza vednuj na duco da ne ka4va pove4e ot 4000-4500rpm, za6toto dvigatelq mu ne e v perfektno tehn. sustoqnie. A duco ima AE86(4A-GE egine), kojto e dale4 nad-vuzmojnostite na moq D15B7! + tova ediniq e DOHC, a drugiq(moq e SOHC). NOrmalno e DOSH da e po-dobre i da se durji na po-visoki RPM. Moq ne iskam da go mu4a, za6toto ne znam na kakvo deredje e i kakvo moje da mu secna pri nad 4000rpm.
Ina4e v gradsko 3000 sa mi napulno dostatu4ni! Ti sam kaza, 4e tova mi e optimalniq vurtq6t moment. Kato prevkliu4a na po-visoka predavka ot 3000 mi padat to4no na 2500 i torque-a mi e pak v optimuma, taka 4e ...
A katalizatora go 4istq ot vreme na vreme na mqsto s mrusna gaz. smile.gif
Тук става въпрос за техническо състояние и поддръжка. Карай си и се не бой, Алтезов е прав - нищо няма да стане и ако вземеш да караш малко над 3000 оборота - особено Хонда че чувстват по-добре в диапазона над 4000 :-)

Публикувано на: 19 Юли 2005 09:44
от ALTEZZA
Japanese_fever написа:ALTEZZA, a kakvo togava po vuprosa na Punkara?
Toj kaza vednuj na duco da ne ka4va pove4e ot 4000-4500rpm, za6toto dvigatelq mu ne e v perfektno tehn. sustoqnie. A duco ima AE86(4A-GE egine), kojto e dale4 nad-vuzmojnostite na moq D15B7! + tova ediniq e DOHC, a drugiq(moq e SOHC). NOrmalno e DOSH da e po-dobre i da se durji na po-visoki RPM. Moq ne iskam da go mu4a, za6toto ne znam na kakvo deredje e i kakvo moje da mu secna pri nad 4000rpm.
Ina4e v gradsko 3000 sa mi napulno dostatu4ni! Ti sam kaza, 4e tova mi e optimalniq vurtq6t moment. Kato prevkliu4a na po-visoka predavka ot 3000 mi padat to4no na 2500 i torque-a mi e pak v optimuma, taka 4e ...
A katalizatora go 4istq ot vreme na vreme na mqsto s mrusna gaz. smile.gif
ta s taz optimalna mostnost mai ne sam se izrazil mnogo pravilno. ta tia mostnosta si e optimalna ot 2000-3000rpm(zavisi ot dvigatelia) chak pochti do chervenite oboroti. inache za normalno karane det ne barzash za nikade, da, mojebi mejdu 2500-3000rpm e dobre da se prevkluchva, no nisto ne prechi ot vreme na vreme da ia izrachkvash i do 4000-5000rpm. btw, na teb kolko oborota ti e chervenoto? stoto ima koli s 8000rpm cherveno i na tiah mostosta im idva sled 6000rpm, tiah ako gi karash samo do 3000rpm si e napravo za nakazanie.

Публикувано на: 19 Юли 2005 10:27
от punkara
Japanese_fever написа:ALTEZZA, a kakvo togava po vuprosa na Punkara?
Toj kaza vednuj na duco da ne ka4va pove4e ot 4000-4500rpm, za6toto dvigatelq mu ne e v perfektno tehn. sustoqnie. A duco ima AE86(4A-GE egine), kojto e dale4 nad-vuzmojnostite na moq D15B7! + tova ediniq e DOHC, a drugiq(moq e SOHC). NOrmalno e DOSH da e po-dobre i da se durji na po-visoki RPM. Moq ne iskam da go mu4a, za6toto ne znam na kakvo deredje e i kakvo moje da mu secna pri nad 4000rpm.
Ina4e v gradsko 3000 sa mi napulno dostatu4ni! Ti sam kaza, 4e tova mi e optimalniq vurtq6t moment. Kato prevkliu4a na po-visoka predavka ot 3000 mi padat to4no na 2500 i torque-a mi e pak v optimuma, taka 4e ...
A katalizatora go 4istq ot vreme na vreme na mqsto s mrusna gaz. smile.gif
na duco kolata nyama katalizator, i nyama kude da zadrusti ot nagari! nagarite se chistyat ili s po-visoki oboroti, na magistrala, ili nai-dobre s po-bedna smes, otvaryash edin vakumen markuch, ta da vliza poveche vuzduh v dvigatelya.
kogato edi dvigatel e iznosen, ili ima tehnichesko problem, togava e nai-dobre da n se vdigat mnogo oborotite. no na izvun gradsko s po-visoka skorost, nyama nikakuv problem.
tova za da utochnya... smile.gif

Публикувано на: 22 Юли 2005 07:08
от Japanese_fever
punkara написа: na duco kolata nyama katalizator, i nyama kude da zadrusti ot nagari! nagarite se chistyat ili s po-visoki oboroti, na magistrala, ili nai-dobre s po-bedna smes, otvaryash edin vakumen markuch, ta da vliza poveche vuzduh v dvigatelya.
kogato edi dvigatel e iznosen, ili ima tehnichesko problem, togava e nai-dobre da n se vdigat mnogo oborotite. no na izvun gradsko s po-visoka skorost, nyama nikakuv problem.
tova za da utochnya... smile.gif
A Punky koi murku4 ili murku4i se izvajdat, 6toto az tam okolo intake manifold(ili tam kakto se kazva vsmukatelniq kolektor) imam dosta murku4eta i te sa dosta tvurdi, ve4e sa se spekli. Ta misulta mi e az kato go izvadq toq murku4 6te mi se vdignat RPM za6toto 6te vliza pove4e vuzduh, nali?!? A tova malko me pritesnqva, kolko 6te se vdignat i dali trqbva da karam taka ili operaciqta se pravi na mqsto!?! KAto izvadq murku4a trqbva li da davam gaz ili ne?
Blagodarq, ama nali znae6, 4e sum amatior, makar 4e gotvq ne6to ama 6a vidim. :whistle:

Публикувано на: 22 Юли 2005 10:35
от PAKETA_1
Как ще си аматьор бе Джапаниз Фивър...имаш 309 поста само в този форум... tongue.gif tongue.gif tongue.gif :whistle: