SUPRA MA70 -> JZA70 ,7MGTE -> 1JZ-GTE

Специални проекти и ъпгрейди - AE86. Фотогалерии за фенове, тунинговани модели, рали шампионати, формула
Публикувай отговор
ALTEZZA
Мнения: 3672
Регистриран на: 10 Сеп 2004 20:19
Местоположение: Chicago

Мнение от ALTEZZA » 24 Яну 2008 20:31

shte ia sglobiavash taka iavno znachi.
btw, kak sa stenite na cilindrite, ima li gi 45 gradusovite sechenia? ima li vertikalni cherti?

Аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
Местоположение: Chicag0-Land

Мнение от LordDigital » 24 Фев 2008 02:38

След като изпробвах ЦИФРА шибани китаЙски колектори ,са убедих че тез китаици са пълни некадърници и от тех нищо нема да става.

върха беше последния ,които като го закачих на мотора и го напънах със късия кози крак то се изкриви!! маи са използвали тръби подходящи за IC pipes ,но не и за колектор.

Поръчах си от един образ дето ужким ги праил яки ,пак да видим. Разтоварването на WasteGate според мен му е леко тъпо замислено ,сравнение със китаиците НО заради това ша ползва TiAL V44 за да съм сигурен ,че нема да Съдржосвам излишно. Ето какво ша представлява колектора:



Изображение



Намерих и некви пак еBнати Китайски DownPipes за 2JZ ,и си поръчах една да видим какво ша се окаже:)
Изображение

Аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
Местоположение: Chicag0-Land

Мнение от LordDigital » 24 Фев 2008 02:39

Намерих и една стара снимка ,некои хитър ФотоПапарак ми е снимал колата от место къде очуканата манерка си личи наи-малко :wink:

Изображение
Изображение

agent dust
Мнения: 2235
Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
Местоположение: София

Мнение от agent dust » 24 Фев 2008 12:02

аз слагах няколко китайски кюнци - купувани от китай или дубай. сравнително добри са - но досега не съм виждал читави китайски хедъри. все има нещо гнило по тях и издъхват на ключовите места. но от турбото назад са добри. даже си играх да ги премеря - бяха идеално сметнати. имаше едни, бяха ги намерили в дубай - от общо 5 комплекта - нито един не се издъни. много яки тръби, хубави заварки.
status: за БАН

Аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
Местоположение: Chicag0-Land

Мнение от LordDigital » 24 Фев 2008 19:55

maggkrabar написа:аз слагах няколко китайски кюнци - купувани от китай или дубай. сравнително добри са - но досега не съм виждал читави китайски хедъри. все има нещо гнило по тях и издъхват на ключовите места. но от турбото назад са добри. даже си играх да ги премеря - бяха идеално сметнати. имаше едни, бяха ги намерили в дубай - от общо 5 комплекта - нито един не се издъни. много яки тръби, хубави заварки.
За 7М има ацки добър колектор ,смисал след 5-6 варианта се е появил . Като копие не е кадърно ,защото идва малко ниско но на задравина го докарва. И 1JZ е имало ,само че аз не мога да ги намеря пак. Предполагам добрите неща идват когат имат течеве на стока директно от фабриките които правят оргиналите за Греди ,hk$ и така нататъка...
Изображение

agent dust
Мнения: 2235
Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
Местоположение: София

Мнение от agent dust » 25 Фев 2008 02:06

нещо такова ще да е. аз ги сравнявах с оригинални маркови - почти няма ралика в изработката, да не говорим, че пасват перфектно. но съм виждал и абсолютни дървета, цепят се за два дена laugh.gif хедърите са най-натоварени топлинно и може би затова не издържат. и ако не пасват точно - стягаш блоуоф-а и даунпайпа под напрежение - и съвсем скоро болтовете се разхлабват и почва да духа през гарнитурата. ние в такива случай поразместваме планките и дупките така, че всичко да се завие без никакво напрежение - тогава нито се цепят, нито духат.
status: за БАН

Аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
Местоположение: Chicag0-Land

Мнение от LordDigital » 03 Мар 2008 05:53

Ето малко специален ,JDM Oil Sludge... (явно вече нямам резервен блок ,а само резервна глава - добре ,че взех 2 двигателя!)

Изображение

Изображение



язък щото блока изглежда даже по-добър от другия!:

Изображение
Изображение

Аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
Местоположение: Chicag0-Land

Мнение от LordDigital » 03 Мар 2008 06:00

Ebay Special ,ИнтерКулер - монтиран във Супрата без да се реже оргиналната греда за държене на капака.

Не съм го виждал правено така ,обикновенно го набутват доста по-нагоре без никакъв наклон (препендикулярно). По тоз начин през около 30% от питата не минава въздушен поток. Нашия е малко по-надолу ,но е 99% открит към потока ,и е на около 70 градуса аклон.


Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение
Изображение

b_d

Мнение от b_d » 03 Мар 2008 09:10

много гот - четох някаде, че с наклона ставал и по-ефективен ужким

agent dust
Мнения: 2235
Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
Местоположение: София

Мнение от agent dust » 03 Мар 2008 10:22

ми аз гледах, че на ВРЦ-тата са наклонени кулерите, и на тези от Д1 шампионата - също.
status: за БАН

Аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
Местоположение: Chicag0-Land

Мнение от LordDigital » 03 Мар 2008 13:13

maggkrabar написа:ми аз гледах, че на ВРЦ-тата са наклонени кулерите, и на тези от Д1 шампионата - също.
Там маи са vMount конфигурация.

При мене идеята е ,че въздуха така или иначе трябва да мине от там и да се качи максимално нагоре за да може да охлажда по-добре горната част на радиатора и би следвало наклона да има голям ефект. Освен всичко друго заводския кулер е наклонен към 60-на градуса.
Изображение

Аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
Местоположение: Chicag0-Land

Мнение от LordDigital » 03 Мар 2008 13:17

Ето повече за vMoount конфогурацията (то правилното било V-Mount):

http://www.powerenterpriseusa.net/produ ... iator.html

Изображение
Изображение

ugabuga
Мнения: 2833
Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
Местоположение: New Brunswick, NJ
Обратна връзка:

Мнение от ugabuga » 03 Мар 2008 16:21

kulega, cha go zakachash taka toia intercooler be, samo iadove si sazdavash. shto ne go kachish nagore i da reznesh bumpera?
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)

Аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
Местоположение: Chicag0-Land

Мнение от LordDigital » 03 Мар 2008 23:06

Nema probz bre:) Stariq beshe oste po-nisko ,a gredata na predniq subFrame e pone oste 2 prysta nadolu.
Изображение

Аватар
dimd00d
Мнения: 358
Регистриран на: 23 Яну 2005 00:04
Местоположение: Корея

Мнение от dimd00d » 03 Мар 2008 23:16

LordDigital написа:Ето малко специален ,JDM Oil Sludge... (явно вече нямам резервен блок ,а само резервна глава - добре ,че взех 2 двигателя!)
Те да не са му слагали грес вместо масло ебаси ohmy.gif

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта