Страница 1 от 30

SUPRA MA70 -> JZA70 ,7MGTE -> 1JZ-GTE

Публикувано на: 08 Яну 2008 08:52
от LordDigital
Работата е ясна ,явно нема кои да ми направи свестен 7MGTE така че преминавам към JZ блок ,1JZ-GTE които е DeStrok-eван 2JZ-GTE.

Понеже е продаван само в япония и за части са чака със месеци ,още преди да намеря мотора требе да си поръчам всички гарнитури ,seals ,etc. които ще ми трябват за лека козметична ревизия.

Ето какво се сещам за сега:

- 1JZ engine overhaul gasket set (All Gaskets , Front and Rear Main Seals included)
- 2JZ Water Pump
- 1JZ Thermostat
- 2JZ accessory belts
- 2JZ PCV Valve
- 1JZ Timing Belt
- 1JZ Timing Belt Tensioner (Trebe li da se smenq i Timing Belt Idler Pulley?)

Публикувано на: 08 Яну 2008 10:14
от b_d
oil pump

Публикувано на: 08 Яну 2008 20:27
от ALTEZZA
accessory belt-a triabva da e samo edin. vaprosa e ti dali shte imash A/C. samniava me da imat variant za bez A/C.

Публикувано на: 08 Яну 2008 20:30
от agent dust
комплект болтове за двигателя
лагери основни и биелни
сегменти
биели и бутала нови си имаш?

Публикувано на: 08 Яну 2008 20:36
от ALTEZZA
boltove verno triabvat, osven ako ne e reshil da mine za shpilki.
na koe vikash sigmenti?
za kakvo mu e ostanaloto?(butala, shiiki, lageri)

Публикувано на: 08 Яну 2008 20:37
от ugabuga
a samo da popitam - shto ne 2jz?

Публикувано на: 08 Яну 2008 20:40
от agent dust
ALTEZZA написа:boltove verno triabvat, osven ako ne e reshil da mine za shpilki.
na koe vikash sigmenti?
za kakvo mu e ostanaloto?(butala, shiiki, lageri)
сегменти - piston rings, тва дето се слага по буталата smile.gif ми нали ще е яката работа, да не би да иска да използва втора ръка бутала и биели?

Публикувано на: 08 Яну 2008 21:29
от LordDigital
Определено няма да ползвам Toyota болтове за главата. ARP от 2JZ стават без проблем.

Намерих ремък за без климатик.

За Маслената помпа не смея да я пипам ,освен ако не видя че имам проблеми с налягането (задължително ша изхвърля тъпите системи на JZ за следене на налягане и ша сложа адаптер да си ми показва уреда от 7М мотора).

По принцип мотора ще е от автомобил които е на около 100 000км (има видео на колата във движение преди да извадят мотора). Купувам го от JARCO които имат безупречна репутация ,на видео-то са чува как едното турбо стърже ,явно е прецакано (те и без тва са некакви Керамични изгъзляци които не стават за хора като мене които изкат якоо налягане). Освен това ако турбината е прецакана е доста вероятно да е причината поради която японеце я е къткал таз кола 15 години и изведнъж е решил да се отървава от нея.

Та взимам го със преебани турбини ,и заваряван картер ,но спазарих да ми дадат оше един 1JZ ShortBlock (само двигател) да имам за резерва.

Не смея да пипам нито лагери ,нито сегменти щото не ми е работа - ако нещо изчатка до 500-550 коня ша имам резервен блок wink.gif

Турбината ша бъде разбирасе Dual Ball Bearing Turbo GT35R ,колектори и всичко става от 2JZ ,няма нужда от Riseri. Като гледам ша е 0.82 на топлата част. Повече инфо като я доизмисля wink.gif

П.С. 2JZ не ми са занимава ,зашото ша требат още $800 за да ми направи някои специфичен Harness ,отделно поне $500 за разни адаптери като тоз за оборотомера ,стоиките за мотора и да не говорим ,че ша бъде аристо което ша изка още $400 за Rear Sump conversion - $1500 от воле и накрая якия чук и бои по FireWall-a за да го натикам .......... ааа не Мерси wacko.gif

Публикувано на: 08 Яну 2008 22:20
от IVOtuning
bravo dano da se razvivat ne6tata bez problemi
mai ostavam sam sas moito 7mgte da vidim do kade 6te go dokaram

Публикувано на: 08 Яну 2008 23:10
от ugabuga
az si misleh che 2jz i 1jz sa mnogo shodni kato 1e, 2e, 3e, 4e i 5e. Ama ako edinia swap e mnogo po lesen - razbiram

Публикувано на: 09 Яну 2008 08:25
от ALTEZZA
razlikata e che 1JZ e bil postavian na Supra kato negovata, t.e. toi shte go vzeme s ECU i harness det direkno sa za negovata kola. ako vzeme 2JZ, te nai chesto idvat ot Toyota Aristo, saotvetno triabva da se prepravia Elektronika, Harness, a i kakto e spomenal i kartera, tai kat na Aristoto frame-a e razlichen i saotvetno i kartera e razpolojen v protivopolojnata strana na dvigatelia. inache naistina 1JZ i 2JZ sa super shodni, no sashto taka i moshnosta det mojesh da izkarash ot tiah e dosta shodna, do kolkoto znam ideiata mu e kam 500rwhp, za koeto 1JZ ne bi triabvalo da e problem

Публикувано на: 09 Яну 2008 11:15
от Xeku
Лорде, как ще стане напасването на JZ-то към сегашната ти скоростна кутия, ли ще вземеш двигателя барабар с трансмисията?

Публикувано на: 09 Яну 2008 15:46
от V35GTR
^ +1

tova znachi li che i tova lqato pa nema da boqdisash Dupra-ta? :whistle:

Публикувано на: 09 Яну 2008 16:48
от ugabuga
be boia, samo da teji :-P
nal znaesh che lorda e all go and no show

Публикувано на: 09 Яну 2008 20:27
от del_sol_fen
pri Lord-a edinstvenoto "show" sa dvete sledi po asfalta koito ostavia Suprata !!!!