Страница 30 от 129

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Публикувано на: 20 Мар 2018 12:07
от mfandakov
Тази кола с обучение няма да стане,само ще губите време.
Поне номера на грешки дадоха ли Ви.

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Публикувано на: 20 Мар 2018 16:05
от popart
Не ми каза номера на грешката. Каза че грешката отговаряла на грешна позиция на съединителя, но не пазел данните за грешките. Също така каза че не било нормално като пуснеш спирачката, колата да потегли, а трябвало да подам газ и тогава да тръгне, което според мен не е така. Може и да премълчава нещо, все пак е човек на продавача. Прати ме в ТМ ауто, демек, оправяй се. Тая джаджа дето натиска съединителя е доста ръждясала и върху нея е писано със синя боя, което ме навежда на мисълта, че е купувана втора употреба.

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Публикувано на: 20 Мар 2018 16:09
от mfandakov
Този е мнооооого далече от проблемите на ММТ,бягай от там.
Би трябвало с продавача да говориш за този проблем,ако и там не се разберете,тогава ще мислим.

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Публикувано на: 20 Мар 2018 21:19
от Toyota Viky
Здравейте колеги,
преди 6 месеца закупих Toyota Corolla 1.4 D4D MMT. Изминах 6000км. и ММТ-то дефектира. Майстора, който се ангажира с проблема на колата откри, че маслото в скоростната кутия не предвидено за такива цели (посредством изследване на проба от маслото в лаборатория). Маслото бе заменено. Допълнително направиха диагностика и изтриха грешката. Към момента не знам, каква е сигнатурата, но мога да разбера. Колата измина 300км и отново направи проблем. От тогава изминаха 4 седмици в който колата е в сервиза и не могат да я подкарат.
Майсторите разглобиха актулаторите и установиха следните неща:
- Две от ел. моторчетата имали проблеми по корпусите и същите ги рециклирали.
- Втулката, която е около оста била много износена. Съответно тяхното решение беше нова втулка със същия диаметър, но по- голяма дължина с цел по- добра стабилност на оста.
- Зъбните колела се оказаха в добро състояние. По тях нищо не е правено.
След като сглобиха отново колата се оказа, че съединителя отделя на 50%... Отново пратиха втулката към стругарите.
Цялата работата ми изглежда вече с неясен край. Съжалявам, че не се обърнах по- рано към професионалисти в тази област.
Моля за мнение от колегата "меХХаника".
Благодаря предварително!

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Публикувано на: 21 Мар 2018 07:57
от мехаННика
Какво мнение мога да дам? Още се работи по колата, не познавам хората. Това е по особена система, доста пъти подобрявана през годините. Не всеки с кабел за 20лв може да се справи. Дори всичко да е направено правилно, при положение че е пипано навсякъде и колата не работи, трябва да се почне отначало. Много пъти проблема се пропуска поради незнание, липса на части, време или пари. Изключвам злоумишлени действия защото всеки иска да изкара някой лев, просто някои не знаят кога да спрат.

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Публикувано на: 22 Мар 2018 14:34
от popart
колега mfandakov, мисля да си купя кабел.Това: http://www.avtodiagnostika.bg/bg-produc ... ls-71.html ще ми сърши ли работа? С това нещо само диагностика ли може да се прави или могат и настойки да се правят?

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Публикувано на: 22 Мар 2018 14:40
от mfandakov
Диагностика и настройки,обаче трансфера е много лош на кабела и всичко става трудно.

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Публикувано на: 23 Мар 2018 14:29
от popart
кабела ми дойде, сега ще инсталирам техстрийм-а и ще видя дали ще мога да извадя грешките. Дано да е юзър-френдли и да се оправя. Имам следното питане относно актуатора на съединителя. Днес ми направи впечатление, че има луфт около 3 мм. между гайката и триъгълния ограничител който дърпа вилката на съединителя. Това нормално ли е? Прилагам снимка, като съм завъртял този триъгълен ограничител, за да се види че хлопа.

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Публикувано на: 23 Мар 2018 15:53
от mfandakov
Тук не трябва да има луфт,обаче....... ако объркаш с Техстрийма сега дето го качваш.
Ще разкажеш играта на всички данни.С този кабел иска много внимателно да се работи. :thumbsup:
Виждаш всички имат кабели,и все проблеми.

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Публикувано на: 23 Мар 2018 18:43
от popart
Искам само да прочета грешките за да ги постна тук за коментар. Така и не успях да направя комуникация м/у компа на колата и техстрийм-а. Дава ми Connection error (S302-05) -> Unable to Connect to VIM. Има ли някоя по-проста програма с която да мога да прочета тия грешки?

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Публикувано на: 23 Мар 2018 19:50
от mfandakov
Драйвери на кабела .?,там имаше и едно copy/paste.

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Публикувано на: 23 Мар 2018 22:14
от popart
първо сложих драйвера и след това програмата, а гледам че го правят обратното. Освен това инсталирам на Win10 64-bit. Такава машина имам. всичко 32-bit-ово ми е десктоп. Копи/пейста на екзето съм го направил. Няма начин да не се закучи - Мърфи си е Мърфи.

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Публикувано на: 23 Мар 2018 22:42
от dokkito
Защо не трябва да има луфт? Без луфт не би ли износило бързо аксиалния лагер?

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Публикувано на: 24 Мар 2018 08:19
от mfandakov
Когато се мести механично актуатора този луфт се обира,но понеже се прави на ръка никога не може много плътно да се обере.
Тук по заводски настройки луфта трябва да е между 0.5мм и 1.00мм,обаче се мърда на ръка актуатора а там няма начин да се приложи толкова голяма сила че да се прескочи този луфт.За това тук винаги прилепям здраво до колкото е възможно на ръка разбира се.
Обачеееее ако се прави този луфт чрез софтуера,тогава тези 0.5мм/1.00 мм се оставят.За това трябва да се мисли кака се правят нещата,тази система ясни/еднозначни правила няма,тук има много вероятни възможности за проблеми.Виждал съм вече такива чудесии,че не намирам никаква логика в тях. :thumbsup:

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Публикувано на: 24 Мар 2018 11:16
от dokkito
Ясно. Важното е правилно да се регулира механично и след това софтуерно да се постигне правилната хлабина. Целта е актуатора да знае за тази хлабина.