Не е само в България. Аз живея в UK, и тук също е по-евтино да поддържаш Воксхол (Опел) отколкото Тойота. Проблема за България вероятно идва от факта, че 'оригиналните' части се внасят по канал, в който всеки участник 'товари' цената. В това отношение е по-евтино поддържането на стара(но не много) кола, защото има по-богат избор на неоригинални части.slowtraveler написа:... в българия изкуствено се завишават и то с много цените на резервните части и консумативи на японските автомобили...
TOYOTA otnovo s nai-mnogo koli v desetkata na TUV-2005
-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
- LEXUS
- Мнения: 3718
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
Taka e,ot nai-sashtestveno znachenie e che oficialnia vnositel TM-auto e sobstvenost na Garci,a kakto znaeme Garcite ne obichat da davat ,a da vzimat s goliama nadcenka.Prosto nadcenkite v TM-auto sa jestoki,ne mi se izchisliava kolko % pechalba si slagat ,no % e ogromen.Drugoto e ,che niakoi chasti pristigat ot Belgia prez Garcia,ta tuk i cenata skacha,tuk Garcite si slagat solidni nadcenki i gotovo.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
majkata na gurcite, a te ni i mrazqt na vsi4koto otgore! - monopolisti.LEXUS написа:Taka e,ot nai-sashtestveno znachenie e che oficialnia vnositel TM-auto e sobstvenost na Garci,a kakto znaeme Garcite ne obichat da davat ,a da vzimat s goliama nadcenka.Prosto nadcenkite v TM-auto sa jestoki,ne mi se izchisliava kolko % pechalba si slagat ,no % e ogromen.Drugoto e ,che niakoi chasti pristigat ot Belgia prez Garcia,ta tuk i cenata skacha,tuk Garcite si slagat solidni nadcenki i gotovo.
Ela v САЩ да видиш какво се казва монопол. Прекъснах си кабелния интернет и се обаждам за DSL днеска тези като почнаха да ме зрибяват. Верно ди-ес-ел-а ще ми излезе по-тънко, но тези днеска ме разбиха. КАзват, ама вземи си и този сървис ще ти излезе по-малко пари тотала, а всъщност гледат да ме . А аз нямам избор бягам от едните, а другите ме зарибиха и с едногодишен договор. И те много добре знаят, че аз нямам избор.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
- slowtraveler
- Мнения: 4937
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 154 пъти
- Получена благодарност: 143 пъти
Не съм сигурен, че и в Европа не можеш да намериш оригинални части по-ефтино от БГ.....
Преди 7-8 години имах проблем с разпределителен вал на Астра F (карбуратор - вала беше с допълнителна гърбица за бензинова помпа)....
Тук в сервиза ми искаха около 1200лв.....
От Германия си го докарах оригинален за 800лв - взех го от оторизиран сервиз там, а не от някакво магазинче, а и не съм се борил за ниска цена...
Като се разговорихме за цени - тук ми искаха за карбуратор за същата астра - 3500лв....
Тя астрата F беше вече 8 годишна и цялата не струваше толкова
Карбуратора имаше сериозен проблем с вентилацията - давеше колата на всеки светофар (виждаше се че бензина направо тече във втората камера, и я пълнеше до половината когато двигателя не работеше)....
Сервиза каза, че единственото решение е замяна на карбуратор ?!
Не им се вързах на въдицата, мои приятели тук (големи спецове на карбуратори) доста се изпотиха докато установят откъде е проблема и докато го решат....
Ама все пак - за 3500лв обикновен двукамерен карбуратор... ?!
Преди 7-8 години имах проблем с разпределителен вал на Астра F (карбуратор - вала беше с допълнителна гърбица за бензинова помпа)....
Тук в сервиза ми искаха около 1200лв.....
От Германия си го докарах оригинален за 800лв - взех го от оторизиран сервиз там, а не от някакво магазинче, а и не съм се борил за ниска цена...
Като се разговорихме за цени - тук ми искаха за карбуратор за същата астра - 3500лв....
Тя астрата F беше вече 8 годишна и цялата не струваше толкова
Карбуратора имаше сериозен проблем с вентилацията - давеше колата на всеки светофар (виждаше се че бензина направо тече във втората камера, и я пълнеше до половината когато двигателя не работеше)....
Сервиза каза, че единственото решение е замяна на карбуратор ?!
Не им се вързах на въдицата, мои приятели тук (големи спецове на карбуратори) доста се изпотиха докато установят откъде е проблема и докато го решат....
Ама все пак - за 3500лв обикновен двукамерен карбуратор... ?!
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Cenite na originalnite chastina Toyota w BG sa dosta nad tezi w EU be Punky. Ne e prawilo ma do sega ne sym sreshtal izklucheniq.punkara написа:cenite v BG na orginalni chasti za Toyota sa sushtite kato za celiyat Evro Saiuz, nali sme pocti vutre, ta eto, standartna Evro cenova politika! Enjoy!
BTW, edno dinamo za BMW 2.0 ili 2.5 turbo diesel struva 1200evro tuk bez DDS (20%)!!!
Според мен не си прав. С Пънки сравнихме цените на няколко неща в Италия и България и разликата беше под 1% (в полза на БГ).El Camino написа:Cenite na originalnite chastina Toyota w BG sa dosta nad tezi w EU be Punky. Ne e prawilo ma do sega ne sym sreshtal izklucheniq.punkara написа:cenite v BG na orginalni chasti za Toyota sa sushtite kato za celiyat Evro Saiuz, nali sme pocti vutre, ta eto, standartna Evro cenova politika! Enjoy!
BTW, edno dinamo za BMW 2.0 ili 2.5 turbo diesel struva 1200evro tuk bez DDS (20%)!!!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта