TOYOTA otnovo s nai-mnogo koli v desetkata na TUV-2005

Дискусии, коментари, идеи, предложения, срещи, история, интересни факти
Scott
Мнения: 2710
Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
Местоположение: Bristol, UK
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Scott » 03 Авг 2006 23:20

slowtraveler написа:... в българия изкуствено се завишават и то с много цените на резервните части и консумативи на японските автомобили...
Не е само в България. Аз живея в UK, и тук също е по-евтино да поддържаш Воксхол (Опел) отколкото Тойота. Проблема за България вероятно идва от факта, че 'оригиналните' части се внасят по канал, в който всеки участник 'товари' цената. В това отношение е по-евтино поддържането на стара(но не много) кола, защото има по-богат избор на неоригинални части.

Аватар
LEXUS
Мнения: 3718
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти

Мнение от LEXUS » 03 Авг 2006 23:50

Taka e,ot nai-sashtestveno znachenie e che oficialnia vnositel TM-auto e sobstvenost na Garci,a kakto znaeme Garcite ne obichat da davat ,a da vzimat s goliama nadcenka.Prosto nadcenkite v TM-auto sa jestoki,ne mi se izchisliava kolko % pechalba si slagat ,no % e ogromen.Drugoto e ,che niakoi chasti pristigat ot Belgia prez Garcia,ta tuk i cenata skacha,tuk Garcite si slagat solidni nadcenki i gotovo.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Japanese_fever » 04 Авг 2006 04:16

LEXUS написа:Taka e,ot nai-sashtestveno znachenie e che oficialnia vnositel TM-auto e sobstvenost na Garci,a kakto znaeme Garcite ne obichat da davat ,a da vzimat s goliama nadcenka.Prosto nadcenkite v TM-auto sa jestoki,ne mi se izchisliava kolko % pechalba si slagat ,no % e ogromen.Drugoto e ,che niakoi chasti pristigat ot Belgia prez Garcia,ta tuk i cenata skacha,tuk Garcite si slagat solidni nadcenki i gotovo.
:censored: majkata na gurcite, a te ni i mrazqt na vsi4koto otgore! - monopolisti.
offtopic.gif Ela v САЩ да видиш какво се казва монопол. Прекъснах си кабелния интернет и се обаждам за DSL днеска тези като почнаха да ме зрибяват. Верно ди-ес-ел-а ще ми излезе по-тънко, но тези днеска ме разбиха. КАзват, ама вземи си и този сървис ще ти излезе по-малко пари тотала, а всъщност гледат да ме :censored:. А аз нямам избор бягам от едните, а другите ме зарибиха и с едногодишен договор. И те много добре знаят, че аз нямам избор. mad.gif offtopic.gif
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

Аватар
punkara
Мнения: 1505
Регистриран на: 12 Сеп 2004 13:23
Местоположение: KP60/MA61

Мнение от punkara » 04 Авг 2006 06:56

cenite v BG na orginalni chasti za Toyota sa sushtite kato za celiyat Evro Saiuz, nali sme pocti vutre, ta eto, standartna Evro cenova politika! Enjoy! tongue.gif
BTW, edno dinamo za BMW 2.0 ili 2.5 turbo diesel struva 1200evro tuk bez DDS (20%)!!! wink.gif

Аватар
slowtraveler
Мнения: 4937
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 154 пъти
Получена  благодарност: 143 пъти

Мнение от slowtraveler » 04 Авг 2006 11:09

Не съм сигурен, че и в Европа не можеш да намериш оригинални части по-ефтино от БГ.....
Преди 7-8 години имах проблем с разпределителен вал на Астра F (карбуратор - вала беше с допълнителна гърбица за бензинова помпа)....
Тук в сервиза ми искаха около 1200лв.....
От Германия си го докарах оригинален за 800лв - взех го от оторизиран сервиз там, а не от някакво магазинче, а и не съм се борил за ниска цена...
Като се разговорихме за цени - тук ми искаха за карбуратор за същата астра - 3500лв....
Тя астрата F беше вече 8 годишна и цялата не струваше толкова :whistle:
Карбуратора имаше сериозен проблем с вентилацията - давеше колата на всеки светофар (виждаше се че бензина направо тече във втората камера, и я пълнеше до половината когато двигателя не работеше)....
Сервиза каза, че единственото решение е замяна на карбуратор ?!
Не им се вързах на въдицата, мои приятели тук (големи спецове на карбуратори) доста се изпотиха докато установят откъде е проблема и докато го решат....
Ама все пак - за 3500лв обикновен двукамерен карбуратор... ?!
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

El Camino

Мнение от El Camino » 04 Авг 2006 20:34

punkara написа:cenite v BG na orginalni chasti za Toyota sa sushtite kato za celiyat Evro Saiuz, nali sme pocti vutre, ta eto, standartna Evro cenova politika! Enjoy! tongue.gif
BTW, edno dinamo za BMW 2.0 ili 2.5 turbo diesel struva 1200evro tuk bez DDS (20%)!!! wink.gif
Cenite na originalnite chastina Toyota w BG sa dosta nad tezi w EU be Punky. Ne e prawilo ma do sega ne sym sreshtal izklucheniq.

b_d

Мнение от b_d » 04 Авг 2006 21:12

El Camino написа:
punkara написа:cenite v BG na orginalni chasti za Toyota sa sushtite kato za celiyat Evro Saiuz, nali sme pocti vutre, ta eto, standartna Evro cenova politika! Enjoy! tongue.gif
BTW, edno dinamo za BMW 2.0 ili 2.5 turbo diesel struva 1200evro tuk bez DDS (20%)!!! wink.gif
Cenite na originalnite chastina Toyota w BG sa dosta nad tezi w EU be Punky. Ne e prawilo ma do sega ne sym sreshtal izklucheniq.
Според мен не си прав. С Пънки сравнихме цените на няколко неща в Италия и България и разликата беше под 1% (в полза на БГ).

El Camino

Мнение от El Camino » 05 Авг 2006 03:41

Nali pitahme za na Bambo chastite po okachwaneto i se okaza razlika w 20-30% w polza na Germaniq?

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта