За Разбирачи :)

Публикувай отговор
Аватар
pumabg
Мнения: 114
Регистриран на: 08 Апр 2008 22:30
Местоположение: Софето

Мнение от pumabg » 03 Май 2009 19:08

Момчета тая кола изрови асфалта днес...
:censored:
Явно е било от компютъра...
Айде, че не се сдържам да направя още две кръгчета

tongue.gif biggrin.gif

Аватар
pumabg
Мнения: 114
Регистриран на: 08 Апр 2008 22:30
Местоположение: Софето

Мнение от pumabg » 07 Май 2009 10:11

Здравейте знам, че е малко извън темата, но през празниците пътувах доста.
Количката вървеше чудесно, от време на време забиваше малко, но 4 човека плюс багаж за 1.3 не е малко.
Прави ми впечатление, че която и от колите си да карам се получава едно и също.
Дали е новата королка 1.6 VVTI или служебното TDI 136к.с, през определен период от време на дълъг път губят мощност.
Въпросът е може ли това да е от компютъра, който от време на време да вкарва колата в някакъв по слаб режим за да пази двигателя или.....???
Даже TDI- то, което е супер мощно, по някой път на баир не може да вдигне повече от 140...
Просто ми е интересно от какво се получава това ...

Поздрави

Аватар
slowtraveler
Мнения: 4927
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 153 пъти
Получена  благодарност: 142 пъти

Мнение от slowtraveler » 07 Май 2009 15:20

Да не би да усещаш включването на компресора на климатика?
Обикновено се усеща точно като загуба на мощност...
Ама чак пък 136к.с. да не ще да вдигне над 140км/ч ми се струва много малко вероятно biggrin.gif
Друго дето се сещам е EGR да вкарва повече изгорели газове в неподходящ момент.
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Аватар
pumabg
Мнения: 114
Регистриран на: 08 Апр 2008 22:30
Местоположение: Софето

Мнение от pumabg » 07 Май 2009 15:54

slowtraveler написа:Да не би да усещаш включването на компресора на климатика?
Обикновено се усеща точно като загуба на мощност...
Ама чак пък 136к.с. да не ще да вдигне над 140км/ч ми се струва много малко вероятно biggrin.gif
Друго дето се сещам е EGR да вкарва повече изгорели газове в неподходящ момент.
Не, карах без климатик, но не е от това ..
Просто след дълго газиране педала започва да се втвърдява...
И това е с почти всички коли, които съм карал...

Аватар
Vesko
ЗАВИНАГИ С НАС.....
Мнения: 3835
Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от Vesko » 07 Май 2009 16:06

pumabg написа:
slowtraveler написа:Да не би да усещаш включването на компресора на климатика?
Обикновено се усеща точно като загуба на мощност...
Ама чак пък 136к.с. да не ще да вдигне над 140км/ч ми се струва много малко вероятно biggrin.gif
Друго дето се сещам е EGR да вкарва повече изгорели газове в неподходящ момент.
Не, карах без климатик, но не е от това ..
Просто след дълго газиране педала започва да се втвърдява...
И това е с почти всички коли, които съм карал...
Ако е с почти всички коли които си карал, може би не трябва да търсиш прочината в колата smile.gif

Аватар
pumabg
Мнения: 114
Регистриран на: 08 Апр 2008 22:30
Местоположение: Софето

Мнение от pumabg » 07 Май 2009 16:15

Vesko написа: Ако е с почти всички коли които си карал, може би не трябва да търсиш прочината в колата smile.gif
Възможно smile.gif

Аватар
Vesko
ЗАВИНАГИ С НАС.....
Мнения: 3835
Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от Vesko » 07 Май 2009 16:19

pumabg написа:
Vesko написа: Ако е с почти всички коли които си карал, може би не трябва да търсиш прочината в колата smile.gif
Възможно smile.gif
Въднъж само ми се е случвало да загуби мощност авенсис 2.2Д4Д, обаче му насвяткаха повечето лампички по таблото, изключи си турбото.... и се прибрах с пътна помощ smile.gif После в сервиза ми казаха че имало грешка високо налягане в турбото. Ама определено беше заради начина по който карах тогава smile.gif

mitoko
Мнения: 2015
Регистриран на: 22 Ное 2007 15:31
Местоположение: София
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от mitoko » 07 Май 2009 18:40

Vesko написа:
pumabg написа:
Vesko написа: Ако е с почти всички коли които си карал, може би не трябва да търсиш прочината в колата smile.gif
Възможно smile.gif
Въднъж само ми се е случвало да загуби мощност авенсис 2.2Д4Д, обаче му насвяткаха повечето лампички по таблото, изключи си турбото.... и се прибрах с пътна помощ smile.gif После в сервиза ми казаха че имало грешка високо налягане в турбото. Ама определено беше заради начина по който карах тогава smile.gif
тебе трабва тойота да те направи тест пилот на новите модели laugh.gif :thumbsup:

Аватар
pumabg
Мнения: 114
Регистриран на: 08 Апр 2008 22:30
Местоположение: Софето

Мнение от pumabg » 08 Май 2009 21:56

Айде бе няма ли да каже някой две думи по въпроса ...

пп. ако видите черна тойота корола в центъра да кара, като идиот ......просто да знаете, че съм аз ....Тая кола полудя :whistle:

Аватар
pumabg
Мнения: 114
Регистриран на: 08 Апр 2008 22:30
Местоположение: Софето

Мнение от pumabg » 02 Юли 2009 11:24

Здравейте, преди пет дена с един колега от форума на Хонда сменихме за 3 път в период от 1.5 м. свещите на Королката ...с такива http://www.ngksparkplugs.com/products/s ... p?mode=nml
Рестартирахме компютъра, и сега тестваме как се държи перлата ...
Както знаете от темата колата преди ядеше свещи, и след едно известно време спираше да върви ..Резултат даваха само нови свещи или добавки за чистене ...
Въпроса е че тези свещи които сега взех имат друго топлинно число..(вместо 5 са 6 сиреч по студени)
Колата има много Power, но от време на време пак глъхне все едно компютъра бърка предварението...
Може ли това да е от топлинното число?Кво мислите unsure.gif

xtreme
Мнения: 308
Регистриран на: 27 Май 2008 12:41
Местоположение: София

Мнение от xtreme » 02 Юли 2009 15:06

За да ти бърка аванса, значи някой датчик говори глупости,което пък е странно, защото той като си замине си е заминал.Няма как ту да работи ту не освен, ако не е контактен проблем, или спира да работи като стане по-топличко около него. С две думи сложна работа, а и сигурен ли си ,че не си въобразяваш :)

Аватар
pumabg
Мнения: 114
Регистриран на: 08 Апр 2008 22:30
Местоположение: Софето

Мнение от pumabg » 02 Юли 2009 16:03

xtreme написа:За да ти бърка аванса, значи някой датчик говори глупости,което пък е странно, защото той като си замине си е заминал.Няма как ту да работи ту не освен, ако не е контактен проблем, или спира да работи като стане по-топличко около него. С две думи сложна работа, а и сигурен ли си ,че не си въобразяваш :)
Защо тогава при смяна на свещи е добре да се рестартира комп. на ново?
В противен случай, колата върви по зле! Знам го от личен опит...
А що се отнася до въображението, то е насочено изцяло към жените ...другото е в кръга на шегата :thumbsup:

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5557
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 1 път
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 03 Юли 2009 01:46

pumabg написа: Защо тогава при смяна на свещи е добре да се рестартира комп. на ново?
В противен случай, колата върви по зле! Знам го от личен опит...
А що се отнася до въображението, то е насочено изцяло към жените ...другото е в кръга на шегата :thumbsup:
Пума , пич ! Престани с тези глупости вече а ?
Ти съвсем излетя в космоса !
Като правиш малоумни ритуали не се учудвай , че получаваш малоумни резултати !

Аватар
pumabg
Мнения: 114
Регистриран на: 08 Апр 2008 22:30
Местоположение: Софето

Мнение от pumabg » 03 Юли 2009 14:45

Bass_Man написа: Пума , пич ! Престани с тези глупости вече а ?
Ти съвсем излетя в космоса !
Като правиш малоумни ритуали не се учудвай , че получаваш малоумни резултати !

Още в самото начало бях някъде написал, че съм лаик и от ДВГ не разбирам ...
Така обаче са се наредили обстоятелствата, че карам коли от 14 години.
За тези 14 години, колко вещи лица, като теб са се изредили пред очите ми, по добре да не казвам, но полза от тях имаше само на теория!
Защото Пич, до сега ти даже и на теория не го докарваш пък камоли на практика!
Вместо да ме обиждаш да беше казал къде се крие проблема, да подхвърлиш някой съвет за такъв, като мен балам...
Трябваше да обяснявам на форума на Хонда, че да се намери от там свестен човек, който „Пич” в събота на проливния дъжд ми е сменял свещи и за сега даже и пари не е искал за тях...
Та аз да попитам – ти нещо „Пич” можеш ли да помогнеш или само се правиш на Баш майстор? На какъвто и да се правиш обаче си мери приказките и не се чувствай длъжен да ми отговаряш на всеки пост!
Във форума пиша някъде от година и нещо и не случайно!
Имам проблем с колата, който се опитвам отдавна да разреша ...
В началото прекъсваше, ядеше свещи, само от време на време вървеше добре..
Правих кви ли не диагностики, но никой не откри тогава, че лулите на кабелите са нацепени ..(така наречения СПР - синдром на претупаната работа)
Купих преди няколко месеца нови и нещата се подобриха!!!Но проблема се прехвърли върху свещите ..
Смених 1 комплект Denso и 2 комплекта NGK, а преди седмица сложихме и иридиевите Те обаче имат различно топлинно число и сметнах, че може от там да идва проблема.
Въпроса не е в това че колата не върви, като Ферари а в това, че един път върви друг път забива, един път рипа друг път се мъчи.
Желанието ми е колата да върви постоянно добре.
Споделих проблема с момчето, което ми прави последната диагностика и който единствен откри нацепените кабели..
Според него и от досегашната му опит най вероятно е компютъра.
Но дали е той, и от къде да намеря читав за проба си остава загадка за мен..

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5557
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 1 път
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 23 Юли 2009 00:38

Значи виж сега мисля , че от самото начало те съветвам да престанеш с глупостите и да отидеш при някой , който наистина разбира ( това е най-ценния съвет в случая !!! )! Ти ми вади хиляди теорий и панацеи . И не постигна кой знае какво ( нищо ) .
За да не те обиждам повече ще ти го кажа пак ! Престани с глупостите и си намери някой , който да разбира от тези коли или поне от диагностика. И спри да си мислиш , че аз трябва да ти решавам проблемите ( и не само ти ) ! Абсолютно достатъчно е , че съм ти казал , че тези неща дето ги правиш толкова време са абсолютно безмислени . Обаче ти не слушаш и умуваш . Също така не съм ванга да ти правя диагностика през форума .
Малко късно го видях за това ти го пиша сега . Понеже пак се отваря темата колко е важно да си с 2-електродни свещи !

А и със сигурност вещи лица , като мен никога не са се изправяли пред теб камо ли за 14 години . И ако си мислиш , че от теорията файда няма , а от сменяване на свещи и рестартиране на компютри ( каквото и да значи това ) има ти праим евала . Защото пък с такива , като теб е пълна БГ !

И не се чувствам длъжен да ти отговарям на постовете но се чувствам по-добре , когато съм ти казал , че нещо е безмислено , а ти въпреки това го направиш и се окаже , че съм прав ( както до сега ) . Защото това само показва , че дори и през форума правя по-добра диагностика от пичовете дето ти сменяват свещите в дъжда ( за да има повече драматизъм !!! ) .

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 119 госта