За Разбирачи :)
Здравейте знам, че е малко извън темата, но през празниците пътувах доста.
Количката вървеше чудесно, от време на време забиваше малко, но 4 човека плюс багаж за 1.3 не е малко.
Прави ми впечатление, че която и от колите си да карам се получава едно и също.
Дали е новата королка 1.6 VVTI или служебното TDI 136к.с, през определен период от време на дълъг път губят мощност.
Въпросът е може ли това да е от компютъра, който от време на време да вкарва колата в някакъв по слаб режим за да пази двигателя или.....???
Даже TDI- то, което е супер мощно, по някой път на баир не може да вдигне повече от 140...
Просто ми е интересно от какво се получава това ...
Поздрави
Количката вървеше чудесно, от време на време забиваше малко, но 4 човека плюс багаж за 1.3 не е малко.
Прави ми впечатление, че която и от колите си да карам се получава едно и също.
Дали е новата королка 1.6 VVTI или служебното TDI 136к.с, през определен период от време на дълъг път губят мощност.
Въпросът е може ли това да е от компютъра, който от време на време да вкарва колата в някакъв по слаб режим за да пази двигателя или.....???
Даже TDI- то, което е супер мощно, по някой път на баир не може да вдигне повече от 140...
Просто ми е интересно от какво се получава това ...
Поздрави
- slowtraveler
- Мнения: 4927
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 153 пъти
- Получена благодарност: 142 пъти
Да не би да усещаш включването на компресора на климатика?
Обикновено се усеща точно като загуба на мощност...
Ама чак пък 136к.с. да не ще да вдигне над 140км/ч ми се струва много малко вероятно biggrin.gif
Друго дето се сещам е EGR да вкарва повече изгорели газове в неподходящ момент.
Обикновено се усеща точно като загуба на мощност...
Ама чак пък 136к.с. да не ще да вдигне над 140км/ч ми се струва много малко вероятно biggrin.gif
Друго дето се сещам е EGR да вкарва повече изгорели газове в неподходящ момент.
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Не, карах без климатик, но не е от това ..slowtraveler написа:Да не би да усещаш включването на компресора на климатика?
Обикновено се усеща точно като загуба на мощност...
Ама чак пък 136к.с. да не ще да вдигне над 140км/ч ми се струва много малко вероятно biggrin.gif
Друго дето се сещам е EGR да вкарва повече изгорели газове в неподходящ момент.
Просто след дълго газиране педала започва да се втвърдява...
И това е с почти всички коли, които съм карал...
- Vesko
- ЗАВИНАГИ С НАС.....
- Мнения: 3835
- Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Ако е с почти всички коли които си карал, може би не трябва да търсиш прочината в колатаpumabg написа:Не, карах без климатик, но не е от това ..slowtraveler написа:Да не би да усещаш включването на компресора на климатика?
Обикновено се усеща точно като загуба на мощност...
Ама чак пък 136к.с. да не ще да вдигне над 140км/ч ми се струва много малко вероятно biggrin.gif
Друго дето се сещам е EGR да вкарва повече изгорели газове в неподходящ момент.
Просто след дълго газиране педала започва да се втвърдява...
И това е с почти всички коли, които съм карал...
- Vesko
- ЗАВИНАГИ С НАС.....
- Мнения: 3835
- Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Въднъж само ми се е случвало да загуби мощност авенсис 2.2Д4Д, обаче му насвяткаха повечето лампички по таблото, изключи си турбото.... и се прибрах с пътна помощ После в сервиза ми казаха че имало грешка високо налягане в турбото. Ама определено беше заради начина по който карах тогаваpumabg написа:ВъзможноVesko написа: Ако е с почти всички коли които си карал, може би не трябва да търсиш прочината в колата
-
- Мнения: 2015
- Регистриран на: 22 Ное 2007 15:31
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
тебе трабва тойота да те направи тест пилот на новите модели laugh.gifVesko написа:Въднъж само ми се е случвало да загуби мощност авенсис 2.2Д4Д, обаче му насвяткаха повечето лампички по таблото, изключи си турбото.... и се прибрах с пътна помощ После в сервиза ми казаха че имало грешка високо налягане в турбото. Ама определено беше заради начина по който карах тогаваpumabg написа:ВъзможноVesko написа: Ако е с почти всички коли които си карал, може би не трябва да търсиш прочината в колата
Здравейте, преди пет дена с един колега от форума на Хонда сменихме за 3 път в период от 1.5 м. свещите на Королката ...с такива http://www.ngksparkplugs.com/products/s ... p?mode=nml
Рестартирахме компютъра, и сега тестваме как се държи перлата ...
Както знаете от темата колата преди ядеше свещи, и след едно известно време спираше да върви ..Резултат даваха само нови свещи или добавки за чистене ...
Въпроса е че тези свещи които сега взех имат друго топлинно число..(вместо 5 са 6 сиреч по студени)
Колата има много Power, но от време на време пак глъхне все едно компютъра бърка предварението...
Може ли това да е от топлинното число?Кво мислите
Рестартирахме компютъра, и сега тестваме как се държи перлата ...
Както знаете от темата колата преди ядеше свещи, и след едно известно време спираше да върви ..Резултат даваха само нови свещи или добавки за чистене ...
Въпроса е че тези свещи които сега взех имат друго топлинно число..(вместо 5 са 6 сиреч по студени)
Колата има много Power, но от време на време пак глъхне все едно компютъра бърка предварението...
Може ли това да е от топлинното число?Кво мислите
За да ти бърка аванса, значи някой датчик говори глупости,което пък е странно, защото той като си замине си е заминал.Няма как ту да работи ту не освен, ако не е контактен проблем, или спира да работи като стане по-топличко около него. С две думи сложна работа, а и сигурен ли си ,че не си въобразяваш
Защо тогава при смяна на свещи е добре да се рестартира комп. на ново?xtreme написа:За да ти бърка аванса, значи някой датчик говори глупости,което пък е странно, защото той като си замине си е заминал.Няма как ту да работи ту не освен, ако не е контактен проблем, или спира да работи като стане по-топличко около него. С две думи сложна работа, а и сигурен ли си ,че не си въобразяваш
В противен случай, колата върви по зле! Знам го от личен опит...
А що се отнася до въображението, то е насочено изцяло към жените ...другото е в кръга на шегата
- Bass_Man
- Мнения: 5557
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 1 път
Пума , пич ! Престани с тези глупости вече а ?pumabg написа: Защо тогава при смяна на свещи е добре да се рестартира комп. на ново?
В противен случай, колата върви по зле! Знам го от личен опит...
А що се отнася до въображението, то е насочено изцяло към жените ...другото е в кръга на шегата
Ти съвсем излетя в космоса !
Като правиш малоумни ритуали не се учудвай , че получаваш малоумни резултати !
Bass_Man написа: Пума , пич ! Престани с тези глупости вече а ?
Ти съвсем излетя в космоса !
Като правиш малоумни ритуали не се учудвай , че получаваш малоумни резултати !
Още в самото начало бях някъде написал, че съм лаик и от ДВГ не разбирам ...
Така обаче са се наредили обстоятелствата, че карам коли от 14 години.
За тези 14 години, колко вещи лица, като теб са се изредили пред очите ми, по добре да не казвам, но полза от тях имаше само на теория!
Защото Пич, до сега ти даже и на теория не го докарваш пък камоли на практика!
Вместо да ме обиждаш да беше казал къде се крие проблема, да подхвърлиш някой съвет за такъв, като мен балам...
Трябваше да обяснявам на форума на Хонда, че да се намери от там свестен човек, който „Пич” в събота на проливния дъжд ми е сменял свещи и за сега даже и пари не е искал за тях...
Та аз да попитам – ти нещо „Пич” можеш ли да помогнеш или само се правиш на Баш майстор? На какъвто и да се правиш обаче си мери приказките и не се чувствай длъжен да ми отговаряш на всеки пост!
Във форума пиша някъде от година и нещо и не случайно!
Имам проблем с колата, който се опитвам отдавна да разреша ...
В началото прекъсваше, ядеше свещи, само от време на време вървеше добре..
Правих кви ли не диагностики, но никой не откри тогава, че лулите на кабелите са нацепени ..(така наречения СПР - синдром на претупаната работа)
Купих преди няколко месеца нови и нещата се подобриха!!!Но проблема се прехвърли върху свещите ..
Смених 1 комплект Denso и 2 комплекта NGK, а преди седмица сложихме и иридиевите Те обаче имат различно топлинно число и сметнах, че може от там да идва проблема.
Въпроса не е в това че колата не върви, като Ферари а в това, че един път върви друг път забива, един път рипа друг път се мъчи.
Желанието ми е колата да върви постоянно добре.
Споделих проблема с момчето, което ми прави последната диагностика и който единствен откри нацепените кабели..
Според него и от досегашната му опит най вероятно е компютъра.
Но дали е той, и от къде да намеря читав за проба си остава загадка за мен..
- Bass_Man
- Мнения: 5557
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 1 път
Значи виж сега мисля , че от самото начало те съветвам да престанеш с глупостите и да отидеш при някой , който наистина разбира ( това е най-ценния съвет в случая !!! )! Ти ми вади хиляди теорий и панацеи . И не постигна кой знае какво ( нищо ) .
За да не те обиждам повече ще ти го кажа пак ! Престани с глупостите и си намери някой , който да разбира от тези коли или поне от диагностика. И спри да си мислиш , че аз трябва да ти решавам проблемите ( и не само ти ) ! Абсолютно достатъчно е , че съм ти казал , че тези неща дето ги правиш толкова време са абсолютно безмислени . Обаче ти не слушаш и умуваш . Също така не съм ванга да ти правя диагностика през форума .
Малко късно го видях за това ти го пиша сега . Понеже пак се отваря темата колко е важно да си с 2-електродни свещи !
А и със сигурност вещи лица , като мен никога не са се изправяли пред теб камо ли за 14 години . И ако си мислиш , че от теорията файда няма , а от сменяване на свещи и рестартиране на компютри ( каквото и да значи това ) има ти праим евала . Защото пък с такива , като теб е пълна БГ !
И не се чувствам длъжен да ти отговарям на постовете но се чувствам по-добре , когато съм ти казал , че нещо е безмислено , а ти въпреки това го направиш и се окаже , че съм прав ( както до сега ) . Защото това само показва , че дори и през форума правя по-добра диагностика от пичовете дето ти сменяват свещите в дъжда ( за да има повече драматизъм !!! ) .
За да не те обиждам повече ще ти го кажа пак ! Престани с глупостите и си намери някой , който да разбира от тези коли или поне от диагностика. И спри да си мислиш , че аз трябва да ти решавам проблемите ( и не само ти ) ! Абсолютно достатъчно е , че съм ти казал , че тези неща дето ги правиш толкова време са абсолютно безмислени . Обаче ти не слушаш и умуваш . Също така не съм ванга да ти правя диагностика през форума .
Малко късно го видях за това ти го пиша сега . Понеже пак се отваря темата колко е важно да си с 2-електродни свещи !
А и със сигурност вещи лица , като мен никога не са се изправяли пред теб камо ли за 14 години . И ако си мислиш , че от теорията файда няма , а от сменяване на свещи и рестартиране на компютри ( каквото и да значи това ) има ти праим евала . Защото пък с такива , като теб е пълна БГ !
И не се чувствам длъжен да ти отговарям на постовете но се чувствам по-добре , когато съм ти казал , че нещо е безмислено , а ти въпреки това го направиш и се окаже , че съм прав ( както до сега ) . Защото това само показва , че дори и през форума правя по-добра диагностика от пичовете дето ти сменяват свещите в дъжда ( за да има повече драматизъм !!! ) .
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 119 госта