Тоя пак комплексите го изтрещяха ...andrian999999 написа:АБЕ ИЗВИНЯВАИ АМА СИ МНОГО..... ПАРЧЕ МИ ДАИ ДА СИ ГИ МЕРИМЕ Н
Забрави да добавиш, че те, също като японците, доматите ги ядат заедно с въжетата и колците ... laugh.gifandrian999999 написа:1. КОГАТО МОИТА КОЛА Е БИЛА РАЛИ ШАМПИОН 1994 АМЕРИКАНЦИТЕ СА КАЗВАЛИ ТАЗИ Е АВТОМАТИК , ЗНАЧИ Е СПОРТНА!!!!
Тук си пролича, че освен комплексар, си и доста неграмотен на тема как работи окачването на един автомобил laugh.gifandrian999999 написа:2. ЗА ОКАЧВАНЕТО КАЖИ МИ 2009 ГОДИНА СМЕ А КОРВЕТА ТИ Е С РЕСОРИИИИИ!!!! ИЗВИНЯВАИ АМА ТОВА НЕ ГО ЛИ СЛАГАХА НА ЛАЗКАТА, КАМАЗА, И НА МОСКВИЧА 12 КОИТО ДЯДО ТИ Е КАРАЛ
Корвета е доста далеч от на дедо ти Москвича и много по-напред от тоя леген дето го караш.
За разлика от твоята МакСтрът/SuperStrutShit бингия, окачването му е double wishbone геометрия с алуминиеви носачи.
А на това, на което му викаш ресор е минало покрай руските ресори.
Просто вместо винтова пружина, ползват напречен еластичен елемент, направен от композити. И тоя елемент има следните много важни предимства:
- по-лек е от винтова пружина
- по-ниско разположен (под носачите), понижава центъра на масите
- за разлика от конфигурациите с винтова пружина около амортесьор, при движение на окачването не поражда напречни сили върху амортесьора (създаващи допълнително триене).
- играе ролята и на реактивна щанга (т.е. пестиш маса и от това, че не ти трябва допълнителна реактивна щанга)
Недостатъците са:
- Заема повече място
- Струва много пари да се направи. Цената е към 10 пъти по-висока от винтова пружина
- Не са универсални - формата трябва да е направена за конкретния модел автомобил
- При offroad (рали и т.н.) могат да се повредят по-лесно, защото са по-ниско разположени.
Та следващия път иди кажи на отборите във Формула 1, вместо double wishbone геометрия и торсиони, да започнат да ползват твоите Макферсони и винтови пружини, че да могат да завиват и наляво, и надясно ... laugh.gif