Двигатели 4A-FE - обща тема - ремонтна процедура и важна информация.
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 31 Юли 2007 21:57
- Местоположение: Карлово
Двигатели 4A-FE - обща тема - ремонтна процедура и важна информация.
Здравейте колеги,
искам да споделя нещо за двигателите
4A FE -на TOYOTA /16V 1600 кув 84,5кв /
БЕТОН СААА
Скоро скъсах ангренажен ремък /менте/
като карах на магистралата с 140 км
В сервиза ми казаха че, ще има голям проблем ,
но всъщност се оказа че тези двигатели били ОСВОБОДЕНИ
и всъщност се разминах с 200лв а можеше да е 1200лв
Много съм радостен за което
желая ви успех
искам да споделя нещо за двигателите
4A FE -на TOYOTA /16V 1600 кув 84,5кв /
БЕТОН СААА
Скоро скъсах ангренажен ремък /менте/
като карах на магистралата с 140 км
В сервиза ми казаха че, ще има голям проблем ,
но всъщност се оказа че тези двигатели били ОСВОБОДЕНИ
и всъщност се разминах с 200лв а можеше да е 1200лв
Много съм радостен за което
желая ви успех
Последно промяна от Akima на 15 Май 2016 12:03, променено общо 1 път.
Причина: Променено заглавие.Преместена в правилния раздел.
Причина: Променено заглавие.Преместена в правилния раздел.
Stoicho
- jim_beam
- Мнения: 2479
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 9 пъти
- Получена благодарност: 5 пъти
- Обратна връзка:
xtreme написа:Освободен означава ,че не удря клапани.На английски "no interference engine". Такива са двигателите, при които, когато буталото е в най-високата си точка, а клапана в най-ниска не се докосват. Така когато скъсаш ремък няма да се случи нищо съществено. А ремонта му за 200лв са ремък, ролки и труд.
мерси за хубавото пояснение!
а при актуалните двигатели има ли още някои такива?
-
- Почетен Администратор
- Мнения: 3710
- Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
- Местоположение: София, но е от Бургас
- Получена благодарност: 1 път
Re: важна информация за двигатели 4A FE
Stoichonet написа:Скоро скъсах ангренажен ремък /менте/
като карах на магистралата с 140 км
Alekota написа:ами май си извадил късмет този мотор среща клапани .
Късмет,викаш....
Стойчо, що не пусна ТОТО тогава брат?
Да си ударил шестица....
7а феjim_beam написа:xtreme написа:Освободен означава ,че не удря клапани.На английски "no interference engine". Такива са двигателите, при които, когато буталото е в най-високата си точка, а клапана в най-ниска не се докосват. Така когато скъсаш ремък няма да се случи нищо съществено. А ремонта му за 200лв са ремък, ролки и труд.
мерси за хубавото пояснение!
а при актуалните двигатели има ли още някои такива?
живей на скорост живота е кратък https://www.facebook.com/AnkarRuse?ref=hl
Re: важна информация за двигатели 4A FE
балгодаря за сърказма, но нека някой погледне в ауто дата и преведе какво пише там .Fido Dido написа:Stoichonet написа:Скоро скъсах ангренажен ремък /менте/
като карах на магистралата с 140 кмAlekota написа:ами май си извадил късмет този мотор среща клапани .
Късмет,викаш....
Стойчо, що не пусна ТОТО тогава брат?
Да си ударил шестица....
-
- Мнения: 108
- Регистриран на: 22 Яну 2007 22:58
- Местоположение: Русе
Здравейте, и аз бях чел някъде по руските форуми че са обезопасени при такава авария но все пак имах леки съмнения. Вече съм напълно спокоен. Все пак не смятам да 'експериментирам' и аз . Като му дойде времето - веднага беж при местния дистрибутор пак за оригинални, че му дават ресурс 100 000 км, а на заместителите около 60 000 км. Все пак смяната не се прави през година, а и за труд вземат доста. Между другото като реших преди 2 години да си купувам кола дoста се порових по форумите - тук и по руските и имах известни колебания дали да е 4аfе или 4еfе и фразата която ми помогна да направя избора си в полза на първия бе, че в една руска обзорна статия за двигателите на тойота раздела за 4аfе започваше с изречението: "Что касается механической части, то вообще трудно найти более грамотно сконструированные моторы" .
- vs_hristov
- Мнения: 45
- Регистриран на: 22 Сеп 2008 01:02
- Местоположение: Sofia
4A-FE -НЕ удря клапан и бутало при скъсан ангренажен ремък.Преди около 2 месеца му правих основен ремон,двигателя се сглоби на земята целия.Едно от последните неща които се монтираха беше ангренажния ремък и преди да се сложи нарочно накарах майстора да "симулира" ситуация на скъсан ремък,т.е. както се спомена по-горе когато буталото е в най горно положение,а клапаните са максимално отворени за даден цилиндър.Общо взето се опитахме всячески да одарим клапан и бутало но не стана.Толкова теми съм чел,които твърдят противното,че буквално не вярвах на очите си.
- Прикачени файлове
-
- Image0190.jpg (502.76 KiB) Преглеждано 4420 пъти
-
- Image0174.jpg (493.55 KiB) Преглеждано 4420 пъти
......Things will happen while they can ........It's easy when you're Big in Japan.........
-
- Почетен Администратор
- Мнения: 3710
- Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
- Местоположение: София, но е от Бургас
- Получена благодарност: 1 път
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 47 госта