Няма да го обръщамandrian999999 написа:а части за и труд за обръщането и колко по евтино?Win_XP написа:В англия ги има за по-малко biggrin.gif
Toyota celica gt4/carlos sainz HISTORY.
- andrian999999
- Мнения: 1514
- Регистриран на: 19 Мар 2009 11:51
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 1 път
- Georgimitrovich
- Мнения: 1375
- Регистриран на: 08 Апр 2008 00:59
- Местоположение: Пловдив
за обръщане на волан на селика може да се обърнете към колегата Slayer. Поне има богат личен опит laugh.gif Чакаи да го издам че той няма да си признае скоро сам biggrin.gif
- Прикачени файлове
-
- 02082010306.JPG (68.22 KiB) Преглеждано 4467 пъти
1992 Celica 2,0 GTI cabriolet
1982 Camri GLi (sold)
1997 RAV4
2000 Lexus GS300
1982 Camri GLi (sold)
1997 RAV4
2000 Lexus GS300
аз неразбирам защо кола която фабрично е измислена да бъде със десен волан трябва да е обратен обратни са всички японски коли които са със ляв волан това че всички селяни във БЪЛГАРИЯ си мислят обратното това си е за тяхна сметкаandrian999999 написа:е как че караш ниска спортивна кола с обратен воланWin_XP написа:Няма да го обръщамandrian999999 написа:
а части за и труд за обръщането и колко по евтино?
AKINA SPEED STARS
- andrian999999
- Мнения: 1514
- Регистриран на: 19 Мар 2009 11:51
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 1 път
ми щтото жевееш в БГ беslona написа:аз неразбирам защо кола която фабрично е измислена да бъде със десен волан трябва да е обратен обратни са всички японски коли които са със ляв волан това че всички селяни във БЪЛГАРИЯ си мислят обратното това си е за тяхна сметкаandrian999999 написа:е как че караш ниска спортивна кола с обратен воланWin_XP написа:
Няма да го обръщам
http://en.wikipedia.org/wiki/Right-_and ... nd_traffic
позволих си да посна от друг форум и дет го пише в уикипедиата....
"В миналото почти всички пътували от лявата страна на пътя защото той бил най-видимата част за феодалното общество ( сиреч повече са се виждли богатите)... и както повечето хора са десняци, рицарите предпочитали да се движат от ляво за да може дясната им ръка да бъде по близо до опонента и до меча... освен това ходенето в ляво намалява риска меча (носен от ляво) да удря други хора... "
http://en.wikipedia.org/wiki/Right-_and ... ic#History
наистина ако сте десняк и ви се налага да си държите меча докат карате-дясната дирекция е задължителна ,защото лявата ръка ви е необходима за смяна на скороститте,,,,но за десняците ,които им се налага да шифтват често-мисля че лявата дирекция е доста по удачна,защото скоросния лост ви се пада на активната -дясна ръка.
относно безопасността---независимо при какво движение,ако вие карате автомобил с несъобразена дирекция,,вие сте просто един малко по рисков учасник,заради неудобствата свързани с липсата на видимост.....
http://en.wikipedia.org/wiki/Right-_and ... e_vehicles
ако дясната дирекция беше предимство ,професионалните пилоти щяха да го изпозлват и да карат десни дирекций..
http://www.museodelcoche.com/tag/rallyes/page/3/
позволих си да посна от друг форум и дет го пише в уикипедиата....
"В миналото почти всички пътували от лявата страна на пътя защото той бил най-видимата част за феодалното общество ( сиреч повече са се виждли богатите)... и както повечето хора са десняци, рицарите предпочитали да се движат от ляво за да може дясната им ръка да бъде по близо до опонента и до меча... освен това ходенето в ляво намалява риска меча (носен от ляво) да удря други хора... "
http://en.wikipedia.org/wiki/Right-_and ... ic#History
наистина ако сте десняк и ви се налага да си държите меча докат карате-дясната дирекция е задължителна ,защото лявата ръка ви е необходима за смяна на скороститте,,,,но за десняците ,които им се налага да шифтват често-мисля че лявата дирекция е доста по удачна,защото скоросния лост ви се пада на активната -дясна ръка.
относно безопасността---независимо при какво движение,ако вие карате автомобил с несъобразена дирекция,,вие сте просто един малко по рисков учасник,заради неудобствата свързани с липсата на видимост.....
http://en.wikipedia.org/wiki/Right-_and ... e_vehicles
ако дясната дирекция беше предимство ,професионалните пилоти щяха да го изпозлват и да карат десни дирекций..
http://www.museodelcoche.com/tag/rallyes/page/3/
- andrian999999
- Мнения: 1514
- Регистриран на: 19 Мар 2009 11:51
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 1 път
- andrian999999
- Мнения: 1514
- Регистриран на: 19 Мар 2009 11:51
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 1 път
biggrin.gif тинейджарите с малки възможности и големи амбиций е хубаво да сменят дирекцията отвреме на време,че иначе меча им ще се извая кат сабя дамаскиня ,на лев завойMX5 написа:култово! laugh.gifrudolf написа:наистина ако сте десняк и ви се налага да си държите меча докат карате-дясната дирекция е задължителна
...ти че нямаш седалка и колан, и се лигавиш в малолитражното пунто без гуми и окачане- е друг въпрос biggrin.gifandrian999999 написа: ..
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта