ВАЖНО:Почистване на EGR клапан на 2.0/2.2 D4D/D-CAT - Снимки
Re: ВАЖНО:Почистване на EGR клапан на 2.0/2.2 D4D/D-CAT - Сн
Благодаря за инфото.
2 болта и 2 гайки е като да кажа на някой да натисне 3 клика на компа, пак си е зорно
Не ми се рискува. Страх лозе пази. biggrin.gif
А може и сам да се пробвам, само да не стане
2 болта и 2 гайки е като да кажа на някой да натисне 3 клика на компа, пак си е зорно
Не ми се рискува. Страх лозе пази. biggrin.gif
А може и сам да се пробвам, само да не стане
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Re: ВАЖНО:Почистване на EGR клапан на 2.0/2.2 D4D/D-CAT - Сн
Здравей колега!kalata2 написа:не съм ги гледал тези маркучета/имаш в предвид да не са напукани ли/.а иначе с програмата която имам /торк/ ми показва,че като я настъпя вакума стига до стойност 0.0 не знам дали е нормално.вече съм се отчаял направо и не зная към кого да се обърна /става въпрос за тази грешка ЕГР дето ми набива и надуването на масло в кУлера/.иначе грам пушек отзад няма
Реши ли проблема с егр-а? Аз съм на същото положение като теб първо го изчистих после всмукателните колектори проблема си остана. После купих нов изкара 150 км. и пак светна и го върнах незнам какво да правя вече. Предлагат ми за 400 лева да ми свалят компа и да го изолират от там и съответно да вдигнат мощноста с 15-20 коня. Не мога да се реша на тази процедура още. Приемам всякъкви мнения и съвети.
Re: ВАЖНО:Почистване на EGR клапан на 2.0/2.2 D4D/D-CAT - Сн
Мина месец от публикацията ми и няма отговор а проблема си остава и незнам какво да правя. Има ли някакъв начин да се свържа с колегата . Моите проблеми са едно към едно както той ги е описал.radeff написа:Здравей колега!kalata2 написа:не съм ги гледал тези маркучета/имаш в предвид да не са напукани ли/.а иначе с програмата която имам /торк/ ми показва,че като я настъпя вакума стига до стойност 0.0 не знам дали е нормално.вече съм се отчаял направо и не зная към кого да се обърна /става въпрос за тази грешка ЕГР дето ми набива и надуването на масло в кУлера/.иначе грам пушек отзад няма
Реши ли проблема с егр-а? Аз съм на същото положение като теб първо го изчистих после всмукателните колектори проблема си остана. После купих нов изкара 150 км. и пак светна и го върнах незнам какво да правя вече. Предлагат ми за 400 лева да ми свалят компа и да го изолират от там и съответно да вдигнат мощноста с 15-20 коня. Не мога да се реша на тази процедура още. Приемам всякъкви мнения и съвети.
- jim_beam
- Мнения: 2479
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 9 пъти
- Получена благодарност: 5 пъти
- Обратна връзка:
Re: ВАЖНО:Почистване на EGR клапан на 2.0/2.2 D4D/D-CAT - Сн
колега при тоя мотор най-често се прецакват цветните клапани(2бр) на горивната помпа,симптомите са пак същите.няма ли откъде да вземеш нови и да ги пробваш?
запушен катализатор ми се струва малко вероятно.иначе пиши на колегата на лични.
запушен катализатор ми се струва малко вероятно.иначе пиши на колегата на лични.
Re: ВАЖНО:Почистване на EGR клапан на 2.0/2.2 D4D/D-CAT - Сн
Нямам право на лични. Каква е цената на тези клапани? Няма ли начин да се почистят? При мен дава грешка p0400 само когато почна да я гоня иначе нищо няма проблем. Чистил съм егр и всмукателен колектор файда няма. Пробвах с друг егр пак същото святка само когато я гоня.jim_beam написа:колега при тоя мотор най-често се прецакват цветните клапани(2бр) на горивната помпа,симптомите са пак същите.няма ли откъде да вземеш нови и да ги пробваш?
запушен катализатор ми се струва малко вероятно.иначе пиши на колегата на лични.
-
- Мнения: 91
- Регистриран на: 31 Мар 2014 11:48
- Местоположение: София
ВАЖНО:Почистване на EGR клапан на 2.0/2.2 D4D/D-CAT - Снимки
Здравейте колеги, аз също мисля да изчистия прословутия "ЕГР" на моя Аурис тези дни. Колата е на 95к, но е карана доста градско и си мисля, че ще е доста зле клапана, а и разхода от 8-1-8.3/100 ми се вижда множко (2.0 D4D 126) Имам няколко питания:
1. Задължителна ли е смяната на гарнитурката, която се намира под ЕГР-а и реално само една гарнитурка ли има там?
2. Самият клапан ще бъде изваден и почистен, тръбата обаче, която остава на колата - не, за нея четка за зъби прахосмукачка ли е лечението?
3. Има ли нужда от чистене на дебитометър?
Мерси.
1. Задължителна ли е смяната на гарнитурката, която се намира под ЕГР-а и реално само една гарнитурка ли има там?
2. Самият клапан ще бъде изваден и почистен, тръбата обаче, която остава на колата - не, за нея четка за зъби прахосмукачка ли е лечението?
3. Има ли нужда от чистене на дебитометър?
Мерси.
Toyota Auris 2007 2.0 D4D 126к.с
ВАЖНО:Почистване на EGR клапан на 2.0/2.2 D4D/D-CAT - Снимки
Що е то "EGR" клапан и за какво служи той ?
► Виж съдържание
Последно промяна от Akima на 08 Май 2016 17:23, променено общо 2 пъти.
Причина: Темата е за почистване - теоретични дискусии водим другаде.Остава заради опита за принос.Моля да не се повтаря.
Причина: Темата е за почистване - теоретични дискусии водим другаде.Остава заради опита за принос.Моля да не се повтаря.
ВАЖНО:Почистване на EGR клапан на 2.0/2.2 D4D/D-CAT - Снимки
Това нещо трябва да е в началото на страницата като интро към проблема Много полезно инфо и благодаря за него
ВАЖНО:Почистване на EGR клапан на 2.0/2.2 D4D/D-CAT - Снимки
Като собственик от 2 месеца на Toyota Avensis 2.2 d4d 150 к.с. 2007г., най-накрая намерих време да почистя EGR- клапан-а. Автомобилът е на 215 000 км и според мен досега не беше чистен. Ето какво открих
Toyota Avensis 2.2 D4D 2007 -----> Toyota Avensis 1.8 CVT 2017------->
Skoda Superb III FL 2020 2.0 TSI 190 DSG
Skoda Superb III FL 2020 2.0 TSI 190 DSG
ВАЖНО:Почистване на EGR клапан на 2.0/2.2 D4D/D-CAT - Снимки
здравей,
Поздравления.За всеки случай след 10–15К го провери пак и ако пак е в това състояние не се учудвай.Нормално е и затова е препоръчително по–често да се чисти.
Поздравления.За всеки случай след 10–15К го провери пак и ако пак е в това състояние не се учудвай.Нормално е и затова е препоръчително по–често да се чисти.
ВАЖНО:Почистване на EGR клапан на 2.0/2.2 D4D/D-CAT - Снимки
memorex, и аз си мислих за една "контрола" да проверя след известен пробег. 10 000-15 000 км за мен е годишен пробег. Ще го имам предвид. Благодаря за съвета!
Toyota Avensis 2.2 D4D 2007 -----> Toyota Avensis 1.8 CVT 2017------->
Skoda Superb III FL 2020 2.0 TSI 190 DSG
Skoda Superb III FL 2020 2.0 TSI 190 DSG
- jim_beam
- Мнения: 2479
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 9 пъти
- Получена благодарност: 5 пъти
- Обратна връзка:
ВАЖНО:Почистване на EGR клапан на 2.0/2.2 D4D/D-CAT - Снимки
@nitsodar
Следи разхода на масло,че тая гняс на изгоряло такова прилича.Слагай 5W40 C3 като го сменяш.
Следи разхода на масло,че тая гняс на изгоряло такова прилича.Слагай 5W40 C3 като го сменяш.
ВАЖНО:Почистване на EGR клапан на 2.0/2.2 D4D/D-CAT - Снимки
Мислех си да го кажа същото.Предполагам саждите на колегата са мазни,влажни и лепкави .И при мен е така.Следващата смяна ще бъде със 5/40 С3 .Някакви препоръки за бранда от опит?
ВАЖНО:Почистване на EGR клапан на 2.0/2.2 D4D/D-CAT - Снимки
Колеги, благодаря много за съвета! Наистина на определени места имаше "по-влажна гняс". Замислих се от какво е. Сигурно е масло, но предишната смяна бе на ~9000 км (като от тях бях карал около 1000, тъй като предишния собственик ми показа стикер с последната смяна)Нямаше загуба на масло. Сега карам с MOTUL 5W40 и вече ~2500 км маслото е на резката на максимум. Възможно ли е все пак да гори, макар на щеката да не забелязвам това?
Toyota Avensis 2.2 D4D 2007 -----> Toyota Avensis 1.8 CVT 2017------->
Skoda Superb III FL 2020 2.0 TSI 190 DSG
Skoda Superb III FL 2020 2.0 TSI 190 DSG
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 14 госта