kickata написа: От които 14 е карана в Италия най-вероятно...
Карана е 9 години в Швейцария и 6 години от мен в България.
Не твърдя, че Тойота са най-устойчиви на ръжда, но не мисля, че като цяло има проблем с ръждата, ако се появи ръжда или тя е в следствие на много години или от нарушено покритие на боята, да и при мен има точици ръжда по окачването и по тръбите на ауспуха, но до там. Това е кола на 15 години и е карана не както казваш в Италия а в Швейцария и България. Да допълня, че на баща ми Королата E12 2003г. я взе внос от Италия и до момента няма дори точки ръжда нито по окачването нито където и да е.
Жоро не може да ме убеди, че е видял Тойота на 7-8 години (без да е била нарушавана боята) с ръжда, но това че не вярвам си е мой проблем.
Колегата с Фиата, данно не съм те обидил, да не съм карал Фиат, а като Жоро споделям житейски опит от това което съм видял и чул от приятели, мисля че е редно, ако той споделя такъв опит и аз да го правя.
Дадох за пример Фиат, защото за мен Фиат, Алфа, Ходна, Опел и Форд са колите, които имат проблеми с ръждата (поне тези на 10+ години), то затова може би поне аз не съм виждал да внасят тези марки от Австрия или Швейцария.
Разбира се има огромно значение къде и от кой е карана колата, виждал съм и Авенсис 2003г. старият модел (тогава беше на 13 години) внос от Австрия, който отдолу беше на швейцарско сирене, но кой знае кой го е карал и къде са го задирали отдолу за да стане така, плюс това подчертавам беше внос от Австрия.
Все пак като си купуваш кола, тези неща лесно може да се проверят, но никой не може да твърди че Тойотите имат проблем с ръждата.
BOz, ако ми правиш забележда, че давам такива примери (за което си прав), то тогава тази забележка трябва да се отнася и за Жоро, който само такива примери дава (от лични наблюдения) и отрича статистиките.
Пак давам пример за да стане по-ясно: Това е все едно партия X при предварителните проучвания да събира 35 % вот а партия Y да събира 4% и ти да твърдиш, че пария Y ще вземе повече гласове от партия X, да може накрая резултатите да са 7% за Y и 30% за X, но няма да е обратното или да са равни, та така и Жоро, твърди, че примерно Реното което е на 50-то място в класацията ще е толкова или по-здраво от Тойота, която е на 2-ро място по здравина.
Ако си вземам кола ще погледна класацията и в крайна сметка резултата ще бъде очаквам след като избера "читав" екземпляр. Ясно е, че като се купува кола се гледа за удари, ръжда, състояние на двигателя и окачването и т.н. и в крайна сметка при Рено и Тойота на еднакви години и километри и еднакво добро техническо състояния тази класация ще бъде безспорно вярна - за това спорим тук, а не за някакви отделни случаи!
Жори сега сигорно може да ми даде безброй примери за Тойоти взети от ТМ ауто на по 7-8 гидини които са пълни с проблеми и за Рена на по 15-20 години, които са без грешка, но истината е, че това са глупости и за тази работа хората са направили статистика, а не мнението на ЕДИН човек.